پیام شما

*معاون محترم امور عمرانی استاندار فرموده بودند ارتقاء سطح فرهنگ ترافیکی شهروندان به ویژه جوانان بایدانجام شود. می خواستم به عرض ایشان برسانم برای جذب جوانان یک پیست اتومبیلرانی وموتورسواری درامیرآباد هست که نیاز به  آسفالت به مبلغ دویست میلیون تومان دارد که متأسفانه همین هم از جوانان دریغ شده از ایشان خواهشمندم قضیه آسفالت این مکان را که محل تجمع جوانان  ورزشکار میباشد پیگیری نمایند.

*از استاندار محترم تقاضا داریم به وضعیت نامناسب و مشکل خطوط لوله آب اهالی خیابان شهید توکلی دیهوک از توابع شهرستان طبس رسیدگی گردد، مسئولین آب و فاضلاب اذعان دارند رفع مشکل نیاز به تعویض لوله دارد و در طرح تعویض می باشد اما هیچگونه اقدامی انجام نشده است و کماکان دارای مشکل قطعی و یا افت فشار آب بسیار بسیار کم مواجه هستیم .علی‌رغم مکاتبات و پیگیری‌های مکرر از سال ۹۷ اقدامی صورت نگرفته لذا خاضعانه تقاضا داریم به درخواست اهالی رسیدگی شود.

*حال که امسال هزینه پارکینگ طبقاتی خیابان جمهوری آسانسوری افزایش یافته پس چرا نسبت به تعمیر آسانسور این مجموعه اقدامی صورت نمی‌گیرد.

*باسلام خدمت روزنامه پرمخاطب آوا خداقوت ممنون می شوم اگه لطف بفرمایید وپیام اینجانب را چاپ کنید خواستم به عرض شهرداری برسانید مهرشهر هم جزئی از شهر است به فکر آنجا هم باشید، تو کل منطقه نه دی و شرافت با این همه جمعیت یک پارک کوچک هست داخل نه دی دوازده کلا وسایل بازی برا بچه ها چهارعدد تاب هست با یه سرسره  که تاب هایش سه تاش خراب شده ویکی تقریبا درست وبچه ها برای بازی توی صف می ایستند که یکی یکی نفری یک دقیقه تاب بازی کنند یک لطفی بکنید حداقل همان تاب ها را روبه راه کنید بچه ها گناهی ندارند این طرف شهر با آن طرف شهر چقدر تفاوت؟

*سلام آوا واقعا ستم است من با توجه به فشار خون بالایی که دارم سعی می کنم همه پروتکل ها را رعایت کنم از بهمن ۹۸ تا الان بازار را ندیدم خدا نگذرد از کسانی که با رعایت نکردن باعث بیماری دیگران می شوند.

* از شورای شهر و شهرداری بیرجند خواهشمندیم در همین دوره طلایی شورا، کلنگ اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس و تکمیل بلوار پیامبر اعظم را به زمین بزنند تا از ترافیک چهارراه غفاری کاسته شود.

*سلام من مانده ام به کسبه اینقدر گیر می دهند ولی آموزشگاه های رانندگی و مهمانپذیرها در شهر بیرجند بازند.

*لطف می کنید به این عزیزان بگویید وقتی برای یک بوستان از آبنما استفاده می کنند ،لطف کنند آب هم برایش راه بیندازند ،بوستان محبت سایت اداری فقط روزی که شهردار محترم افتتاح کردن آبنماهایش باز شدند و بعد هیچ ….زیبایی آنها این است که باز باشند و طراوت و شادابی به پارک بدهند حداقل برای چند ساعت.

* خداقوت به رئیس جمهور محترم به خاطر سیاست های خوب کرونایی!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت