پیام شما

*سلام آوای عزیز نمی دانم واقعا این را یک ‌بچه هم می توانست بفهمد بعد این همه بی خیالی از جلوگیری حجم زیادی از مسافر که وارد استان شد معلوم است که بعدش کرونا چه می آورد به سر بقیه. چرا راه ها را باز گذاشتید حالا می آیند می گویند تخت خالی‌نمی ماند تا دو هفته دیگر. بس است  دیگر کی می خواهید از خواب بیدار شوید؟ چقدر بی تفاوتی. چه کسی این وسط پاسخگوست؟

* آقایان مسئول استان ، لطفا یک دهم آنچه به فکر مرغداران هستید به فکر دامداران هم باشید . فرزند دوم دامدار،گوسفندش است.از قحطی وگرانی آذوقه ، نصف دام ها را فروختیم ، خرج بقیه کردیم ، آنقدر هم لاغر هستند که قابل کشتار نیستند ، مرزها را برای فروش بازکنید تا نفسی بکشیم،یا نهاده دامی با قیمت مناسب دراختیارمان بگذارید ، اگر وضع اینطور پیش رود ، مجبوریم آواره شهرها شویم.

*از دو سال قبل تا کنون بارها شهروندان عزیز درباره دوبانده سازی و روشنایی حدفاصل فرودگاه بیرجند تا ورزشگاه غدیر که مسیر بسیار کم عرض و شلوغی است تذکر داده بودند تا بالاخره   5 فوتی دیگر هم به جا گذاشت.

*با عرض سلام و خداقوت من می خواهم عرض تشکری داشته باشم از شهردار و مجموعه مدیران شهر بیرجند که در ایام نوروز به همه جای شهر رسیدگی کردند الا محله های الهیه و اطراف آن خوب شد سال های قبل چند بوته گل داخل میادین این محله ها کاشته شد و گر نه …

* لطفا رستوران ها و تالارها را تعطیل کنید ما کسبه خرد دیگر تحمل تعطیلی را نداریم و تعطیل  نخواهیم کرد.

*با سلام درخصوص مطلب سرانه ورزشی باید اعلام کنم زمین بزرگی در سجادشهر فلکه سوم که بین چند ارگان سرش دعوا بود رهبر معظم انقلاب داد به سازمان جوانان که برای جوانان مجموعه ورزشی بسازند و ما جوانان را  از زمین خاکی بیرون کردند به امید ساخت ورزشگاه،،اما همین که ساخته شد مجوعه ورزشی راکردند فروشگاه چند سال شده یک نفر نیست بگویدآخردر مکان ورزشی که رهبر اهدا کرده باید فروشگاه تاسیس شود وجوانان محله بدون زمین وسالن و غیره باشند؟

* آقای شهردار در اولین مصاحبه سال جدیدشان با کمال تعجب گفتند ما هیچ پروژه عمرانی جدیدی در سال جدید نمی خواهیم شروع کنیم!!!! آخه مگر  درسال گذشته چه کار شاخصی انجام دادند که امسال نمی خواهند پروژه جدید شروع کنند؟چند تا تقاطع غیر همسطح احداث کردند؟چند مسیر از شریان های اصلی را تعریض و اصلاح کردند؟چند میدان بزرگ احداث کردند؟ چند پارک بزرگ جدید احداث کردند؟ دوره اخیر شورای شهر تمام شد هنوز ورودی شهر درست نشد؟ تپه های حاشیه صیاد شیرازی بعد از ۲۰سال همچنان با همان وضعیت هست. تپه های حاشیه شهید ناصری نیز به همین شکل.تعریض ارتش که راحترین کار بود انجام نشده و ورودی های شهر هنوز درست نشده ….

*چرا آمار کرونا که پایین می آید  ورودی های شهر را باز می کنند و به کرونا خوش آمد می گویند؟ چرا ایام عید جلوی ماشین های پلاک  غیر بومی را نگرفتید؟ چرا … شهر ما تقریبا داشت نفس می کشید که نفسش را بریدید.

*متاسفانه کمربندی شرق بیرجند تقاطع غیر همسطح غدیر که مسیر تردد مسافراز استان سیستان و بلوچستان به سمت مشهد می باشد بسیار خطر ناک است…به طوری که خودرویی که از سمت شوکت آباد در حال طی طریق از طریق لاین رفت به سمت مشهد می باشد با توجه به اینکه دقیقا روی پل جاده دو طرفه می شود و راننده همچنان هوای یکطرفه بودن جاده در ذهنش ثبت شده است لذا به صورت شاخ به شاخ با خودروی مقابل تصادف می شود که بایستی مسئولین محترم،که می توانند در برون رفت از این مشکل به صورت جهادی عمل کنند به صورت فوری لاین دوم این محور را اجرا نموده تا بیش از این شاهد این قبیل تصادفات نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جم – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جامع تالاب کجی نمکزار

بیشتر

دادرس مقدم – اول تا هفتم ذی القعده هر سال را به عنوان هفته حج می

بیشتر

سلام و خسته نباشید. در خصوص سرمقاله خوب خانم بهروزی فر با موضوع این داستان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت