پیام شما

*از یک طرف می گویند عید دیدنی نروید از طرفی آرایشگاه ها و تالارها و رستورانها و … بدون نظارت بازهستند. امشب درکوچه ما عروسی بود هیچ کسی هم ماسک نزده بود ساعت ۹ و نیم کوچه پر ماشین. ستاد مبارزه با کرونا کجاست ؟

* پیرو مطلب مورخ ۹۹/۱۲/۲۷ استاندار درمورد برخورد با تجمعات به عرض مبارکشان می رسانم تجمعات اکنون بیشتر‌در صف روغن و گوشت می باشد.

*چند روز پیش بچه دوساله ام شکم درد بود بردمش اورژانس بیمارستان بچه ام ازدرد شکم نیم ساعت روی دستانم جیغ می زد پزشک اورژانس حتی از روی صندلی اش بلند نشد و هیچ کس هم نگفت بیا ببینم چرا جیغ می زند .کادر درمان واقعا کارتان سخت است دوست دارید یک پنجاه درصد دیگر بزنند روی حقوقتان؟ بی خیال مردم می زنیم روی بیمه شان.

*سلام آوا من نمیدانم کجای دنیا سن بالا ها سر کارهستن و جوان ها بیکار چرا معلم یا کارمند ۶۵ ساله را بازنشست نمی کنید به جای آنها یه جوان برود سرکاربا این گرانی آیا به جوان بیکار کسی زن می دهد ؟چه کسی به خاطر حل مشکلات مردم موقعیت خودش را به خطر می اندازد مقداری از زمین مرا بدون اجازه برای امورعام المنفعه غصب کرده اندو می گویند کم است مقدار بیشتری از زمینت را باید بدهی تا تغییر کاربری بگیری.

*سلام.ضمن تبریک عید نوروز خدمت شما و مردم عزیز بیرجند . تمام ادارات و سازمان ها تلاش می کنند که پایان سال پرباری داشته باشند و کارمندان هم مثل بقیه مردم چشم به آخر سال دارند که با گرفتن حقوق بتوانند برا ی بچه هایشان لباس نو و … بخرند و به استقبال نوروز بروند.حالا تصور بفرمایید که نیروی بخش خصوصی بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی باشی،در ایام کرونا هم اسم مدافع سلامت رویت باشد، از عیدی و پاداش و سنوات محروم باشی،بعد همون چندرغاز حداقل حقوق قانون کار را هم دم عید برایت نریزند و حقوق دریافت نکنی،بماند که خدمات رفاهی که تمام کشور پرداخت کردند به غیر از بیرجند،بماند که پایش را ندادند و سمبل کردند،حالا بفرمایید با جیب خالی،اجاره خانه،خرج و مخارج سنگین و از همه بدتر،شرمندگی جلو خانواده چه کنیم.رئیس دانشگاه فقط خودتان را لحظه ای جای ما بگذارید.

*  درمورد این واحد چهکند هیچگونه اقدامی انجام نشد و پیگیری نکردند واقعا جای تاسف دارد که سه مکان (چهکند.حسین آباد.شمس آباد) یک واحد اتوبوس  دارد.واقعا یک آدم خیلی علاف میذخواهدکه با واحد چهکند رفت  و آمد کند اگر به فکر هستید  و می توانید واحدچهکند را جدا و ساعت رفت و آمدش را درست کنید.

* باگذشت ۲ماه از افزایش ۱۵ درصدی پارکینگ طبقاتی خیابان جمهوری مجددا شاهدافزایش آن به اسم شورای شهر می باشیم. لطفا علت را بیان بفرمائید.

* اتوبوس قبل از سال باری برایم آورد که کرایه بیش از حد از من گرفت. تعزیرات رفتم فرمودند ما ناظر قانونیم و قانون گفته کرایه بر اساس توافق فرستنده و باربری می باشد. اگر قرار بر شکایت است فرستنده باید شکایت کند که فرستنده همچین کاری نمی کند. پس نتیجه می گیریم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت