پیام شما

* از شرکت برق خواهشمندیم نسبت به روشن کردن چراغ های خیابان ها اقدام فرمایند. با توجه به کاهش سرمای هوا و کاهش مصرف انرژی چرا هنوز چراغ های خیابان ها خاموش است و به وضعیت اولیه باز نمی گردد ؟

*سلام جالب است هنوز بر سر مالکیت زمین های طرح صنوف آلاینده دعوا است ولی خیلی وقت است که این زمین ها خرید فروش می شوند.

*چند روز پیش پیام یک همشهری را توی ستون پیام ها خواندم در خصوص سفره خانه های مسیر مزار کوه و کوه های باقران فکر نمی کردم موضوع جدی باشد تا اینکه روز جمعه با خانواده مسیر جاده مزار کوه را رفتیم متاسفانه حق می دهم به والدین که نگران جوانان شان باشند واقعا کسی نظارتی به این اماکن دارد ؟ جدای از بحث کرونا آیا قلیان کشیدن شده تفریح جوانان ما ؟ زمین کشاورزی که جهاد با ساخت مسکونی مخالفت می کند چطور در اختیار این قهوه خانه ها قرار می گیرد و تغییر کاربری داده می شود ؟ اهالی روستاهای اطراف چه گناهی کردند که باید تا نصف شب صدای موزیک این اماکن را بشنوند؟ از مسئولین امر خواستارم فکر جدی در این خصوص بردارند. آوا جان جانب داری نکن چاپ کن تنها جایی که صدای ما مردم به گوش مسئولین می رسد همین ستون پیام های شماست.

* در بیمارستان شهرستان … واکسن کرونا را به رئیس بیمارستان، مترون و سرپرستار زدند در حالی که آنها به طور مستقیم با بیمار برخورد ندارند و به دکتر بخش کرونا و پرستارهای مواجه با بیماران کرونا می توانستند این ۳واکسن را بزنند. آوا جان تا آخرین مرحله پیگیر این قضیه باش.

* باسلام مدیریت محترم اداره مخابرات تلفن همراه روستاهای بالاتر از بوشاد ( روستای آب خنک ) آنتن دهی ندارد لطف بکنیدلااقل شمایک کمکی به آن اهالی داشته باشید جاده خاکی، برق  و آب وگاز هم ندارد حداقل شما را به خدا یک کاری برای ما انجام بدهید برای درس بچه ها
حتما باید بروند سرکوه خیلی ممنون.

* واقعا دانشگاه صنعتی رفت ؟ حرف مردم  هیچی حرف نماینده ولی فقیه و استاندار هم ارزشی نداشت برای پایتخت نشینان ؟

 * آوای عزیز لطفا چاپ کنید کسانی که  سیب و پرتقال شب عید را برای دولت و استفادی مردم  خریدار کرده اند هم به دولت و هم مردم کم لطفی کرده اند از کیفیت  بد میوه ها گزارش تهیه کنید.

* سلام آوای عزیز در خصوص انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر پیشنهاد می کنم از صاحبان مغازه های صنوف مذکور تعهدی گرفته شود که با پایان گرفتن زمان قرارداد از تمدید نمودن آن جدا خودداری کنند تا به مرور سبک  مغازه ها عوض شود.

*سلام آوای عزیز. درآستانه سال نو همه کمک مومنانه دارند اما عروسم سرطانی و نوه ام ۹ساله یتیم نمی دانید باچه ذوق شوقی دیروز فرش فانتزی اتاقش را شست. در شهرک امام علی (ع)کنار واحد خانه شان روی نرده ها برای لحظه ای پهن کرده تاخشک شود. سارق ازخدا بی خبر اشک بچه یتیم را تاصبح درآوردی خدا از تو نگذرد فردای آخرت جواب خواهی داد.

*باسلام یک سوال از مسئولین آموزش و پرورش چرا دبستان … از دانش آموزی که یک ساله مدرسه نرفته شهریه می گیرند مدرسه تعطیل است ولی شهریه می گیرند
‌خجالت  هم خوب چیزی است.

* لطفا ارتقای اینترنت همراه اول  روستای آرک شهرستان خوسف را از ۲G به ۴G که پوشش  چهار روستای  بین آباد ، آرک ، حامی و دهن رود را در بر دارد و از طرفی دانش آموزان عزیز و دبیران محترم در شرایط کرونایی که بحث تحصیل از راه دور مطرح هست را دارند به طور جد پیگیری و همت شما مسؤلین محترم را می طلبد که ارتقای اینترنت منطقه را تا پایان سال در دستور کار قرار دهید تا مردم مظلوم و  با نجابت منطقه از عدالت آموزشی  برخوردار شوند.

* خدا به شهردار غیر بومی مان خیر بدهد از خیلی از بومی ها بیشتر به فکر تاریخ شهر و اماکن آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

سیل چند روز پیش در استان خسارات های زیاد مالی فراوانی به بار آورد و

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت