پیام شما

* آقایون نمایندگان مجلس شاید شما اهمیت آن را ندانید. ولی پیشنهاد بدهید ریاست شبکه ها و مراکز بهداشتی و مسئول گسترش آنها را از نیروها با سابقه بالای۲۸سال انتخاب کنند تا در دفاع از حقوق سازمان و پرسنل به دلیل عدم خوشایند مقامات مافوق نترسند.

*در خصوص انبارهای نفت ورودی شهر ، انفجار که رخ بدهد موج صدایش تا چند کیلومتر ممکن است آسیب روانی روی سیستم عصبی افراد بگذارد که به نوع سوختی که ذخیره است بستگی داردکه خاک ریز خاکی به تنهایی جلوگیرنخواهد بود باید دور تادور محوطه مخازن کانل با شیب تند و با ابعاد عریض جا نمای شود که حداقل جلوی آتش سوزی میدانی گرفته شود،جای دور نروید خود جایگاه های CNG سطح شهر طوری ورودی و خروجی هایشان درست شده که انگار برای صف آش گرفتن درست شده خدایی اگر انفجاری رخ بدهد ماشین ها چطوری می خواهند جایگاه را تخلیه کنند ،البته دوستان مدنظرشان هست که موقع انفجار خود به خود ماشین ها پرت می شوند و نیازی به راه خروجی اضطراری نیست.

*سلام خسته نباشید ببخشید آوا چرا اتوبوس ها عشقی کار می کنند.  امروز به جای شش و بیست ساعت هفت و بیست شروع به کاراشان بوده خواهشا اگر کسی هست پیگیری کند.

*با عرض سلام ، خدا به دادستان بیرجند توفیق و طول عمر باعزت بدهد که پیگیر  خروج صنوف آلاینده می باشند خدمتشان معروضم ساکنین توحید  …که اکثراً ارتشی بازنشسته هستند و بیشتر خدمتشان در مناطق عملیاتی بوده از مزاحمت های شبانه روزی کارگاه های درب و پنجره سازی محل به تنگنا آمده اند. جالب این است که بارها به مسئولین مربوطه اعلام شده که حداقل بر ساعت کاری این کارگاه ها نظارت شود تا مردم شبها را آرامش داشته باشند اما هیچ اهمیت و توجهی به خواسته اهالی محل نداشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت