پیام شما

* در خصوص سرمقاله بی احترامی به مطالبه گری مردم در جراید استان در سال نود و دو خواندم که رئیس جمهور گفته‌اند انتخاب استاندار برای خراسان‌جنوبی مصیبت عظمی شده است که مشابه همین روایت را شنیدم که رئیس جمهور گذشته نیز چنین گفته بود. اگر این روایت‌ها صحیح باشد نگاه پایتخت نشینان به این استان چیزی جز تشتت نیست . باید بپذیریم مردم و مسئولین ما در حمایت از گرایش‌‌های سیاسی بسیار هیجانی و عمل‌زده هستند. اگر جریان سیاسی به قدرت رسیده مطابق سطح سواد و درک و وجدانشان باشد چنان در طرفداری آن افراط می‌کنند که سال‌ها باید عبور کند تا متوجه تغییر فضای کشور شوند. متاسفانه خضوع بیش‌ از اندازه، تفرقه، گوشه نشینی انسانهای صاحب اندیشه و ویژگی اقلیمی این استان که خلق و خویی دور از هنجارهای مدرنیته می‌سازد مزید یا اصیل علل است. استان ما شامل مسئول و مردم باید استان‌های کویری را الگوی خود قرار دهند. مردم یزد، کرمان و سمنان چگونه هدف گذاری کردند؟

* سلام با تشکر . در خصوص خبر اتصال۱۷ روستای خراسان جنوبی، به شبکه ملی اطلاعات کجا به اینترنت متصل شدند فقط اومدن دکل زدن رفتن .فقط واسه انتن دهی اصلا نت نداره همون نتی که قبلا از دکل های دیگه هم داشتیم بود قطع شد

* در خصوص خبر پدیده قاچاق سوخت ؛ ما داریم صورت مسئله را پاک می کنیم. چرا مردم قاچاق می کنند ؟ چون شغل دیگری ندارند. حالا ما به جای این که بیایم اشتغال زایی کنیم برایشان با برخورد های سخت گیرانه کاری کرده ایم که چاره ای جزقاچاق نداشته باشند.

* متاسفانه نجابت مردم خراسان کار دستشان داده است. هرگز به طور جد پیگیر مطالبات بحق خودمان نشدیم اگر هم مطالباتی بوده فقط تعداد خاصی معترض بودندوآن هم مقطعی وزود گذر وخیلی هم سریع تسلیم شده اند وبقیه افراد به دلایل خاص با بی تفاوتی ملاحظه کاری و….از کنار آن گذشته اند ومتاسفانه حضرات بالا دست هم مردم استان را بخوبی شناخته اند.

* در موضوع اتوبوس های واحد چهکند ، هیچگونه رسیدگی ای نمی شود هر ساعتی  بخواهند می آیند و کسی پیگیری نمی کند یک واحد بعد از یکی دو ساعت می آید که به شمس آباد و حسین آباد می رود یک آدم بیکار و علاف می خواهد که با واحدهای چهکند رفت وآمد کند. لطفا بررسی کنید چندسال است وضع واحدها همین است ساعت مشخصی ندارد من شاغلم صبح برای رفت وآمد خیلی مشکل دارم.

*با سلام بدینوسیله از تلاشگران اتفاقات برق ۱۲۱ که در ساعات آخر شب گذشته نسبت به رفع خاموشی منزل مسکونی ما در خیابان ۷ تیر در هوای سرد ‌طوفانی اقدام نمودند تشکر می نمایم.

*مسئولین محترم فرمانداری بررسی و به مردم گزارش دهند چرانانوایی های  حدفاصل خیابان نیروهوایی نرجس شعبانیه و دولت همزمان در روز جمعه هرهفته تعطیل می باشند؟ منتظر پاسخ شفاف مسئولین هستیم.

*سلام از شهرداری انتظار بیشتری داشتم.امشب درب نانوایی بودم که پسر بچه ای حدود ۱۴ ساله با یک گاری جمع آوری بازیافت که به آن یک نوشته آویزان بود به سطل زباله رسید.در نگاه اول نوشته( تحت نظارت سازمان بازیافت شهرداری ) بسیار امیدوار کننده بود ولی خیلی زود نداشتن ماسک و دستکش پسر، معنی و مفهوم نظارت را در ذهنم تغییر داد!!!!!اضافه کنم که یک ماسک دادم به پسر و ازاو سوال کردم شهرداری چه نظارتی می کند؟

*درخصوص جاده خاکی روستای گرموک به طول ۵کیلومتر فرعی از جاده القورات  این جاده راه مواصلاتی به بیش از ۱۰ روستا می باشد که طی چندین سال پیگیری جهت آسفالت؛ متاسفانه اقدامات اولیه انجام شده و رها می گردد.مدتی پیش مدیرکل محترم راهداری قول پیگیری و انجام این مهم تا آخر سال جاری را داده بودند که متاسفانه اقدام عملی جدی در این زمینه صورت نگرفته است.خواهشمندم پیگیری نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند

بیشتر

امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت