پیام شما

* الان حدودا دو سال است که تلفن مغازه  ومنزل ما که در محدوده بهشتی و بازار قرار دارد دچار اختلال است هر چه با خرابی تلفن تماس می گیریم می گویند مشکل ترافیک است و شلوغی خطوط خوب کارش را  راه بیندازید درستش کنید پول کارکرد صحیح را می گیرید کار درست تحویل بدهید.

*باعرض سلام خواهشا یکی بیاید برای مردم توضیح بدهد جریمه کمیسیون برچه مبنایی حساب می شود که دوتاخانه کنارهم با اختلاف خیلی زیاد جریمه می شوند چرا؟؟قضیه تخم دوزرده است؟

*سلام.اینجانب سرپرست یه خانواده ی  6نفره هستم (چهارفرزند)وخانه ای درحال ساخت درروستای دستگرد دارم که به دلیل نداشتن پول نقد رها شده است و با اجبار در یک خانه سی متری زندگی می کنیم ما نه  کمکی ونه زمینی ازاین دولت می خواهیم فقط وام مسکن را به من بدهند واینقدرجریمه ازما نگیرند تا منم بتوانم یک خانه برای بچه هایم بسازم به خداخسته شدیم.

*آقایان استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، چرا بارور سازی ابرها در خراسان جنوبی صورت نمی گیرد زمستان که تمام شد.

*سلام در جواب میهمان مناظره آوا در خصوص دانشگاه صنعتی که استاد  دانشگاه بیر جند فرموده بودند نباید شهر ۱۵ میلیونی را با شهر ۲۰۰ هزار نفری برای اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزشی مقایسه کرد باید بگویم اتفاقا برعکس. دقیقا و قطعا اهدافی برای اجرای این طرح مد نظر  مسئولان وزارت علوم هست. بنابر این اجرای این طرح در تهران که ۳۲ دانشگاه دارد که تنها ۵ دانشگاه صنعتی می باشد می تواند به همان نسبت افزایش جمعیت اهداف مسئولان را نیز به همان مقدار  بیشتر مهیا نماید. بنابراین بهتر است این طرح از همان تهران شروع شود تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود آنگاه در صورت مثبت بودن اجرای طرح آن را در محرومترین مناطق اجرایی نمایند. چرا در مناطق محروم همین حداقل نیز به هر بهانه ای از بین برود؟؟!!!

*باسلام خدمت رئیس محترم نظارت وبازرسی انتخابات استان خراسان جنوبی  به دلیل بی تدبیری یکی ازمسئولین انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی در شهرستان درمیان برخی ساکنین شهرک نوغاب درمیان ازتوابع بخش مرکزی شهرستان که قریب به ۲۵۰۰نفرساکن هستند در این شهرک نتوانستند رای بدهند و محروم بودند از رای دادندچون که این شهرک صندوق اخذرای نداشت. خواستارصندوق ثابت اخذرای درشهرک نوغاب درمیان هستیم درانتخابات گذشته ریاست جمهوری سه صندوق ثابت اخذرای داشته است تراکنش جمعیتی نوغاب درمیان از شهرهای درمیان بیشتراست.

*باسلام خدمت مدیریت مخابرات استان ، روستای اصقول  ازتوابع شهرستان سربیشه بادویست خانوار سکنه فاقد هرگونه اینترنت تلفن ثابت وآنتن دهی تلفن همراه می باشد. باتوجه به نیاز مبرم اهالی روستاودانش آموزان به اینترنت مخصوصا درایام نوروز خواهشمندیم اقدام عاجل عنایت فرمایید. ضمنا دراین مورد توسط دهیاری وشورا مکاتبات انجام شده ولی اقدامی صورت نگرفته است. 

 * با سلام و احترام . با تشکر از تحلیل جالب و چالش برانگیز شما در سرمقاله آقای هرم پور. بله درست است پیشینه ما خصوصا در اغلب شهرها و روستاهای استان که در آنها ارباب رعیت منبعث از ۴۰۰ سال حکومت تک بعدی خاندان علم و وابستگان آنها در این منطقه بوده است شرایط را به این ترتیب نهادینه کرده است به آن اضافه کنید طبیعت خشک و کویری این منطقه و وابستگی آن به اندک کشاورزی موجود که در اختیار اربابان بوده رمق از مردم این منطقه ربوده تا سر در کار خویش خود را راضی به ماموریت کنند تا مکلف به نتیجه . از طرفی عده ای همیشه بوده اند که به کارگزاران غیر بومی خدمت کرده تا به مرور مرغ همسایه غاز شود و غیر بومی ها در مدیریت کردن ما موفق تر باشند و … سخن بسیار است و راه این است که ترس و حیای منتج از ترس از اعتراض به مرور زمان از ذهن این مردم سختی کشیده در طول تاریخ رخت بربندد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت