پیام شما

* از استاندار محترم دعوت می شود یک سفر شهرستانی به مهر شهر بیرجند و و روستاهای حاشیه داشته باشند جمعیتی که در اینجا مستقر است از برخی شهرستان ها و حتی خود بیرجند هم بیشتر است و لازم است ایشان از نزدیک با دسته گل های مسئولین در گذشته آشنا شوند. مهر شهر ، حاجی آباد ، چهکند ، دستگرد و  امیرآباد منتظر قدوم سبز شماست.

* چقدر خوب است وقتی برای انتخابات شوراها ثبت نام می کنند از ثبت نام کنندگان هم رزومه کاری متناسب با شوراها و شهر خواسته شود وهم صورت وضعیت مالی و زمانی که دوره شان هم تمام شد همچنین .
تا مشخص شود برای مردم کار کردند ومی کنند یا برای جیب مبارکشان.

* در موضوع پروازهای فرودگاه بیرجند مشکل استان بحث دیگری است . هر شرکت هواپیمایی که به بیرجند بیاید بعد مدت کوتاهی جمع می کند و می رود . چون با آمدنشان منافع ایران ایر بالخصوص بهای بلیط کاهش می یابد..مگر آتا که آمد یادتان نیست بهای بلیط شد ۲۰۰ تومان…..خب در این استان نمی شود تحمل کرد که ارزان فروشی ملاک شود..! اگر بررسی میدانی صورت گیرد و گزارش بی پرده انجام شود روشن وشفاف می گردد که چرا آتا رفت وچرا آن شرکت هندلینگ جمع کرد و رفت و چرا هیچ شرکت هواپیمایی دیگری نیامد .

* خواستم یک تشکر ویژه از دولت داشته باشم که همیشه ما را سورپرایز می کند به عنوان یک شهروند فکر می کردم در زمانی که وضع اقتصاد و جامعه خراب است دولت خدمات عمومی را ارزان تر می کند ولی باز هم جناب پرزیدنت روحانی ما را شگفت زده کردند و خدمات دولتی نه تنها ارزان نشد بلکه هر روز یک مالیات جدیدی هم اضافه شدکه واقعا جای تشکر دارد من حق می دهم آخر از خزانه خالی که کسی نمی تواند اختلاس کند و اولویت دولت هم گویا رسیدگی به قشر آسیب پذیر اختلاسگران شده است.  خدا همه ما را به راه راست و درست هدایت کند. آمین.

* با عرض سلام لطفا به عرض برسانید برای پاسخگویی سامانه دولت کارشناس از دل مردم بگذارند تا این مردم محروم را درک کند.من بیست دقیقه پشت خط بودم تا تلفن سامانه وصل شود وقتی باکارشناس صحبت می کردم به دلیل نداشتن پاسخ تلفن را روی من قطع کرد.این مردم کجابروند پس؟؟

*شهردار محترم لطفا برای نامگذاری کوچه های خیابان جدید حضرت ابوالفضل اقدام کنید تا کی ما مردم این کوچه ها باید اینطور زندگی کنیم حتی نمی دانیم به اورژانس چطور آدرس بدهیم که به دادمان برسد. مگر یک نامگذاری چقدر هزینه دارد؟ چرا این کوچه ها را به حال خودش رها کردید؟ مردم این محله هم جزء همین شهرهستند و با مردم غفاری ومعلم فرقی ندارند.

*میدان شهدا بعد از چند ماه حصار کشی حالا که شکل کار مشخص شده انسان افسوس می خورد که چرا یک طرح که بیانگر شهید باشد به چشم نمی خوردکاش از یک هنرمندو طراح دعوت می کردند.

*در خصوص طرح ادغام دانشگاه ها، مافیای قدرت باعث شده تا صدای همگان به درستی شنیده نشده و به جای بررسی مزایا و معایب و نتیجه گیری تخصصی بدون در نظر گرفتن منافع شخصی و حزبی، عده ای بازیچه شده و برخورد هیجانی و احساسی با موضوع داشته باشند. قطعا در وزارتخانه با بررسی های تخصصی منافع علمی و ملی در نظر گرفته شده و در نهایت تصمیم به ادغام گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت