پیام شما

*سلام در همه جا در حال گسترش و افتتاح و ارتقا مراکز دانشگاهی و آموزش عالی هستند ما در بیرجند با افتخار در حال تعطیلی و ادغام دانشگاه هستیم و مثل همیشه ثابت کردیم که پیش قدم در اجرای مصوبات چالشی در کشور آنهم با افتخار در حالیکه کمتر شهری حاضر به اجرای تعطیلی و ادغام دانشکده ها و آموزشکده ها  شده اند.

*سلام، در میدان شهدا، پشت بانک ملی محوطه ای بود که برای پارکینگ استفاده می شد اما اخیرا به سبک معماری باستانی احیا می گردد، ای کاش همتی که مسئولان استان طی یکی دوسال گذشته در اجرای معماری باستانی مانند بنای تاریخی بیرجند شناسی، دیوار یخی و سایر موارد داشته اند برای منطقه تاریخی اکبریه خیابان غفاری بیرجند با گذشت چهل سال بی توجهی، طرح جامع و ماندگار با دید ملی پیش بینی و اجرا کرده و ظلم و بی تدبیری متولیان قبلی را تا حدودی جبران می نمودند.

* سلام اگر شرکت سیمان باقران از وضعیت سود و زیان شرکت، سهامداران را مطلع کند ممنون می شویم.

*قابل توجه مسئولان منابع طبیعی در هفته منابع طبیعی دشت گل گیوشاد در شهرستان خوسف براثر چرای بیش از حد شتر در حال نابودی ومرگ است علاج واقعه را قبل از وقوع کنید.

*ای کاش خوسف تبدیل به شهرستان نمی شد و ماژان تبدیل به شهر .چون از آن زمان هر چه بودجه برای شهر ماژان می آید در ورودی ماژان خرج آسفالت بی کیفیت می شود و هیچ اعتباری برای روستاها در نظر گرفته نمی شود در سنوات قبل که زیر نظر بیرجند بود هر چند وقت این جاده خاکی رود کاج که فکر کنم تنها جاده خاکی ایران باشد حداقل ی تیغ زده می شد متاسفانه در حال حاظر کلا مسئولین دراین دو شهر در خواب کامل فر رفته اند مانند اصحاب کهف .کاش یکی آنها را بیدار می کرد.

*با سلام مسئولین محترم فکری به حال رفع تصرف رودخانه های فصلی و مسیرهای سیل آب بکنند وقتی حادثه اتفاق بیفتد فایده ای ندارد. متاسفانه توی روز روشن مسیر سیل آب را تصرف می کنند در روستای…

*مسئولان پاسخگو باشند و خواهشا اقدام عملی نمایند.محور القورات از حدفاصل کوشک به بالا با توجه به اینکه به لحاظ کم عرض بودن جاده دارای پیچ و خم زیاد و همچنین دارای تردد و ترافیک بالااست، متاسفانه هر چند مدت شاهد سوانح و تصادفات زیاد و حوادث ناگوار می باشیم لذا می طلبد که در اسرع وقت نسبت به اجرای پایگاه اورژانس فوریت های پزشکی در این محور باشیم.

* احسنت احسنت بر شما جناب هرم پور که در سرمقاله، هویت فرهنگی و نخبگانی این خطه را متذکر شدید. مهد علم و فرهنگ باید با بیشترین ظرفیت خود از فضای دانشگاهی بهره مند باشد.هر گونه تضعیف آموزش عالی در استان خراسان جنوبی به عنوان خسارتی جبران ناپذیر سال ها تبعات منفی خودش را در بر خواهد داشت.

* در خصوص پیام درختان شهر را خشک نکنید درختکاری پیشکش ، فکر نمی کنید یه کم دیر تیتر خبر شد ؟ بعد از خشکاندن درختای پادگان و..فقط مُهر بی کفایتی خورد بر پیشانی خیلی از مسئولین شهر و حسرت روزهای قشنگ برای بیرجند باقی ماند.

*مقصر ایجادعادی انگاری چه کسی است؟ آیا فقط دورهمی خانوادگی مؤثراست؟ چه کسی مجوز جلسات را صادر می کند؟ جلسات اداری هم خالی از لطف نیست.عروسی و…بدون ماسک و فاصله گذاری اجتماعی حتی در فضای باز برگزار می شود.کمی در سطح شهر با شرایط عادی و بدون تشریفات قدم بزنید، نانوایی‌ها و تمامی فروشگاه‌ها، داروخانه ها و مراکز درمانی را ببینید. بعدش چه راهکار و تسهیلاتی برای کسبه از سوی دولت اندیشیده شده؟برای حذف و یا اصلاح یک فرهنگ غلط باید چیزی جایگزین آن شود.با این وضعیت اقتصادی که به لطف کاسبان تحریم و کاسبان کرونا روز به روز بدتر می شود چاره ای بهتر و کیفی تر باید اندیشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت