پیام شما

* آوا لطفا تاریخ را یادداشت کن که برای دانشگاه صنعتی چه گذشت و مجموعه ای که با زحمت زیاد فراهم شده بود به چه سرنوشتی دچار شد.

* چرا محدودیت باز برای آرامستان؟ وقتی آدم عزیزی زیر خاک دارد مگر می شود دلش طاقت بیارود. چند مدت شده گیر دادند به آرامستان ها،بنده دره و خیلی جاهای دیگر انگار نه انگار.

*با سلام ای کاش پروژه خیابان جمهوری با توجه به نزدیکی عیدنوروز با گذاشتن سطل زباله و خاک مناسب برای فضای سبز به اتمام برسد.

* از اعضاى شورای شهر تقاضا دارم به محله پایین شهر بیایند و در مورد پارکى که درحال ساخت است و دوخانه مسکونى داخل آن می باشد نظربدهند. آیا خودشان رضایت می دهند در خانه اى زندگى کنند که داخل خانه ازتوی پارک دیده می شود ؟

* طرح منع تردد شبانه بسیار تاثیر پذیر در برگزاری دور همی ها بوده و محدودیت برگزاری جلسات اموات نیز بسیار در کم کردن تردد و شلوغی ها تاثیر دارد و بسیار طرح خوبی است.

* به عنوان یک کاسب مطلب متهم کردن بخش خصوصی پای کم کاری مدیران را تائید می کنم . هر چیزی گران می شود مردم از چشم من کاسب می بینند در صورتی که به خدا قسم از کارخانه و شرکت پخش گران می شود بابت سیاست های دولت است اما نفرین و لعنتش را پای ما می نویسند . خدا بانی و مسبب این اوضاع را هدایت کند.

*با سلام هنوز ثبت نام برای ریاست جمهوری شروع نشده برخی  می گویند حتما رئیس جمهور اصولگراست شما از کجا خبر دارید؟یا نفری که گفته جناب آقای احمدی نژاد رد صلاحیت می شود از کجا خبر دارد؟ اقای احمدی نژاد بهترین و مردمی ترین رئیس جمهور این انقلاب بوده است کسی که تنها به میان مردم می رودکه کمترکسی این جرأت رادارد.

*سلام در جواب دوستانی که از آ موزش و پرورش و امور مالیاتی راجع به دور کاری گلایه مندند باید بگویم پس ما کارمندان گمرک که در بدترین شرایط آب و هوایی و تجمع افراد مختلف از کارگر و راننده و … بدون هیچ چشم داشتی و با کمترین حقوق و مزایا بدون هیچ دور کاری  ، مرزبان  اقتصادی استان و کشور  بوده ایم  چه باید بگوییم که حتی در برخی ایام تعطیل نیز  در مرز حضور داریم و چرخه اقتصادی را لنگ نمی گذاریم کاش مسئولین کمی ما را نیز می دیدند و اولویتی برای تزریق واکسن کرونا  در نظر می گرفتند.

*سلام و عرض ادب مدتی است که بعضی از اعضای محترم شورای شهر کمر همت بسته اند تا ریشه هرچه سرمایه گذار در بیرجند هست را به بهانه رعایت حقوق شهروندی قطع کنند بطوری که با ادامه این روند مطمئنا  در آینده هیچکس حاضر به سرمایه گذاری نخواهد بود. نمونه آن توقف چند دفعه ای  پروژه مجتمع هلال  است که جای چنین مجتمعی در بیرجند به عنوان مرکز استان واقعاخالی است و اخیرا تعطیلی پروژه ساخت و ساز ارتش که می توانست باعث ورود میلیاردها ریال به چرخه اقتصادی و اشتغال به کار  و رونق ساخت و ساز در شهر  و ساکن شدن تعداد زیادی از ارتشیان عزیز شود که امید می رود با تدبیر مدیران و مسئولان دلسوزضمن رعایت حق و حقوق شهروندان  این مشکلات مرتفع و زمینه سرمایه گذاری و متعاقب آن اشتغال به کار تعدادی زیادی از جوانان جویای کار شهر شود.

* سلام. با توجه  تاکید ریاست محترم قوه قضاییه و همچنین پیگیری و تلاش دادستان محترم استان  در زمینه تعیین تکلیف پرونده‌های قضایی سنوات گذشته و همچنین ورود ایشان به حل مسایل مربوط به اراضی در نقاط مختلف استان شایسته است  که نسبت به پرونده بنگاه آب لوله بیرجند که بگفته مسئولین اداره اوقاف بیش از دوسال در مرحله تحقیقات و بازپرسی می باشد هم عنایت فرموده تا تعیین تکلیف و یا حداقل اطلاع رسانی شود   تا حقی از خریداران و بیت المال تضییع نشود که با اعتماد به این سازمان خیریه سرمایه گذاری کرده و امروز کسی پاسخگو نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

سیل چند روز پیش در استان خسارات های زیاد مالی فراوانی به بار آورد و

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت