پیام شما

*سلام مگر خون آقایان از ما کارگران رنگین تراست که عیدی را ۲۵ /۱۱ دریافت کرده اند ولی امروز ۱۰ /۱۲ هنوز حقوق ماه بهمن را دریافت نکرده ام ازآقایان درخواست حقوق می کنیم می گویند پول نداریم درصوتی که روز پدر کارت هدیه ۲۵۰هزارتومانی به آقایان می دهند از جناب استاندار ومسئولین می خواهیم به دردل کارگران خدماتی شهر بیرجند برسید گردوخاک شهر را ما می خوریم کارت هدیه روزپدر را آقایان می گیرند. درسفره ما قرص نانی نیست ولی سفره آقایان رنگارنگ است.

 *با سلام  برای گرفتن پروانه ساختمانی  زمین های سایت مسکن ملی به شهرداری مراجعه کردیم . علی رغم بدعهدی در تخفیف ۵۰ درصدی که در توافق نامه وزارت راه و شهرسازی و سازمان دهیاری و شهرداری های کشور صورت گرفته و در اغلب شهرها به جز بیرجند اجرایی می شود ؛ شهرداری به دلیل آنچه اختلاف با راه و شهر سازی برای در اختیار گرفتن  10درصد از زمین های این سایت اعلام می کند از صدور پروانه ساختمانی  امتناع می ورزد.اعضای شورای محترم شهر شما نماینده ۲۰۰۰ خانواده متقاضی مسکن ملی نیز هستید که تورم  لجام گسیخته تنها بارقه های امیدشان برای داشتن سرپناهی که با این شرایط اقتصادی حدود نیم میلیارد تومانی برایشان آب می خورد و برای هزینه های ساخت آن از حالا کاسه چه کنم دست گرفته اند را می خشکاند.خواهشاً بر رفتار شهرداری در گرو کشی مردم برای تسویه حساب های مالی خود با سایر ارگان ها نظارت کامل داشته باشید که این رفتارها سنگ محک انتخاب شورای آینده خواهد بود.چرا که دود این رفتارها فقط به چشم مردم می رود و خاطر رنجور؛ خاطرات ناخوشایند برجا خواهد گذاشت.از استاندار محترم به عنوان عالی ترین مقام اجرایی دولت نیز جهت پیگیری تحقق قول های دولت در مورد تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی استمداد می طلبیم.

* به نظرتان اگر یک ماه بعضی از مسئولین شهر را ببرند یک جای تفریحی تاتفریح کنند برای شهر اتفاق خاصی می افتد!!!

*در جواب دوست عزیزی که از عدم اجرای مصوبات ملی در خصوص محدودیت های کرونا از سوی آموزش و پرورش فقط برای بهمن ماه شکوائیه گذاشته بود باید به عرض برساند که کارکنان اداره کل امور مالیاتی چه دلی دارند که از ابتدای کرونا جزء دستگاه های خدمت رسان به حساب آمده است !

* آوای بی منت سلام . هرجا سخن ازخدمت جهادی به میان می آید شرکت های برق وگاز انصافا پای کارند و جهادی عمل می کنند فقط باید توجه شود که برابر ذخیره گاز و برق انشعاب صادرکرد نه اینکه انشعاب به اکثرمناطق حتی صعب العبور برسد. موقع مصرف الزاما اماکن دیگر دچار قطعی برق یا گاز شوند.

* درگذشت ناگهانی دانشگاه جوان صنعتی بیرجند را به همه مسئولان دلسوز تسلیت عرض می کنم بی شک در سایه توجهات عالیه این عزیزان شاهد مرگ دیگر دانشگاه های بیرجند هم خواهیم  بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت