پیام شما

* آقایان چند روز پیش جایی خواندم استانداران شرق کشور برای انتقال آب با هم نشست داشته اند نتیجه این نشست ها چه هست؟ کاش اطلاع رسانی کنید  بدانیم بس که خبرهای بد می شنویم دلمان تنگ شده برای یک خبر خوب.

* سلام بقیه نماینده های مجلس کجا هستند؟ نکند فقط برای آقای خسروی نماینده بیرجند یک سال گذشته و بقیه هنوز زمان گزارش دادن آنها فرا نرسیده ؟

* ای کاش شهرداری بیرجند نزدیک ایام نوروز فکری به حال آسفالت خیابان ها و ترمیم چاله ها هم برمی داشت.آسفالت برخی نقاط واقعا نیاز به رسیدگی دارد.

* همشهری عزیزی که در خصوص دکه دایی رضا و ماشین ونی که قهوه عرضه می کند و نقش آنها در نشاط مردم گفته بودند بله واقعا درست است اما ببینید که مسئولین با ما چه کرده اند که اوج خوشحالی و درخواستمان می تواند یک نشاط در خیابان باشد و آنقدر غصه های اقتصادی و اجتماعی برایمان گذاشته اند که جز مُسکن های مقطعی نمی تواند به این موضوعات بپردازد . واقعا رفاه که مولد نشاط است دیگر از فهرست آرزوهایمان هم رخت بربسته است.

* در خصوص محدودیت های تردد ، قطعا این محدودیت ها در کنترل کرونا موثر است. اما ترددهایی هم از سر ناچاری برخی شهروندان انجام می دهند به دلیل نبود حداقل های درمانی و امکانات هر شهرستان است. گاها برخی شهروندان به دلیل مشکلات درمانی و بیماری عزیزان شان ناچار به تردد هستند یا به مرکز استان یا شهرستان های مجاور که این جریمه ها مشکلات خانواده ها را بیشتر می کند . ای کاش راهکاری برای این مشکل هم پیش بینی می شد.

* این همه مشکل در بیرجند را رها کردید و چسبیدید به زنی که می خواسته خودکشی کند ؟ متاسفم برای رسانه ها . به جای این کارها بررسی کنید مشکل خانم چه بوده که باعث این کار شده و حل کنید چون ممکن است هزاران نفر در شرایط این خانم باشند.

* نماینده های مجلس استان خواهشا مطالبه‌گر باشند … اینها آنقد رمظلوم اند که وزرا قورت شان داده اند.

* محدودیت های تردد فقط برای پلیس خوب بوده است! محدودیت ترافیکی از ۹ شب تا ۴ صبح یا بین شهری؟! چه مشکلی را حل کرده! آن هم در استان ما که برای گرفتن هر امکانات از شهرستان‌ها و روستاها مردم باید بیایند بیرجند! دکتر دارو لوازم و خیلی چیزهای دیگر! یا برای یک ام آر ای باید سر از گناباد و مشهد و… بردارند! واقعا مسخره است!

* واقعا گرانی ها وووووو … به جای خود مشکل کشاورز با منابع طبیعی قوز بالا قوز. زمین های آبا و اجدادیمان را نمی گذارند رویش کار کنیم .واقعا آقای نماینده شما را به خدا در مجلس مطرح کنید که این استان خشک و …. با لواسان و شمال و غیره یکی نیست .اینجا روستایی اگر باران ببارد دارد از طریق کشت دیم ارتزاق می کند.

* جلوی ورود خودروهای غیر بومی را بگیرید … الان همه دارند از شهرهای دیگر می آیند بیرجند …خوب معلوم است آمار بیماران کرونایی زیاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت