شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

مسئولین محترم استانداری و کمیته امداد لطفا خیریه ها را سازماندهی
کنید هر کسی توی اینستاگرامش یک شماره کارت می دهد و پول جمع می کند که البته اکثریت برای خیر است ولی برخی هم متاسفانه کلاهبرداری می کنند.
۹۱۰ … ۰۳۹
سلام آوا، اگر مسئولین خودشان علاقه مند نیستند به خاطر مردم شما پیگیری کن و یک تحلیلی برای مردم منتشر کن باور کنین در گروه تلگرامی خانوادگی مان یکی از آشنایان که در غرب کشور زندگی می کند هر روز اخبار کرونای استانشان را که صدا و سیمای آنجا پخش می کند در گروه می فرستد آدم لذت می برد که وقتی می آیند آمار می گویند خودشان تحلیل می کنند، آسیب شناسی می کنند و توصیه می کنند اما در استان ما اینقدر مبتلا شدند، اینقدر مردند و اینقدر مرخص شدند تا برنامه بعدی خدا نگهدار ! اگر قرار است مردم همکاری کنند کمی با مردم راحت تر برخورد کنید وزیر بهداشت که وزیر است می گویند به من گفتند زمان انتخابات اعلام نکن ولی اعلام کرد شما که دارید آمار مرگ و میر را اعلاممی کنید چقدر سخت است یک تحلیل هم کنارش بگذارید به خدا اگر ندارید پسر من فارغ التحصیل بیکار آمار است بیاید برایتان۴تا نمودار بکشد و آمارها را برایتان تحلیل کند. یکم حرف تازه هم
بزنید بد نیست خسته شدیم. ارسالی به تلگرام آوا آقایان مسئول تو این بحران کرونا که نه کسی سفر خارجه می رود نه تحریم ها اجازه واردات می دهد افزایش قیمت دلار و بعدش حتما افزایش قیمت کالاها رو کسی نظارت می کنه ؟ همه فکر و ذهن ها شده کرونا در صورتی که کرونای اصلی همین افزایش قیمت هاست که مردم را بی تاب و نگران کرده است.
۹۳۰ … ۰۳۱
اقدام هیئت های مذهبی برای پخش مولودی امام زمان ( عج ) در خیابان ها واقعا زیبا و دلنشین بود انشا ا… روزی برسد که خبر ظهور امام زمان از همین بلندگوها منتشر شود.
۹۱۵ … ۲۱۱
سلام خدمت آوای عزیز لطفا درتیتر روزنامه ثبت کنید خواستم از مسئولین بپرسم شبکه استانی باید مردمی باشه یا قوم وخویشی هرچند از این شبکه خوشم نمیاد یک دفعه تماشا کردم مثل اینک بعضی از افراد فامیلی خودشان رابرای شبکه انتخاب می کنند می برند
۹۱۵ … ۷۸۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت