پیام شما

* با سلام لطفا از معاون اول رئیس جمهور  بپرسید دلار جهانگیری را از کجا می شودگیر آورد که بدهیم یکی از آشنایان برایمان از خارج دارو بفرستند. چون اوضاع دارویی واقعا فاجعه است و خیلی از داروهای خوب خارجی دیگر در بازار پیدا نمی شود.

*خدا قوت خدمت شهرداری که دروازه ورودی اصلی مهرشهر را بست تا تمامی کسبه ولیعصر و حاشیه مهر شهر که بالغ بر ۵۰۰ مغازه هستند زمین گیر شوند و آه زن و فرزندشان را بدرقه خدمتش قرار داد و ما را شرمنده خانواده کرد ودست مریضاد خدمت استانداری که وقتی تمامی کسبه به نشانه اعتراض به ایشان مراجعه کردند گفتند می آییم برای بازدید و ما را دست به سر کردند و دیگر مانده ایم که باید شکایت پیش چه کسی ببریم تا ما را از این چالش نجات دهد  و دیگر با ترافیک سنگین خیابان حافظ که با بستن ورودی ولیعصرایجاد شده حتما باید منجر به حادثه شود تا فکری بردارند . 

* ای کاش دولت به جای افزایش حقوق کارگران و کارمندان ؛ تورم و افزایش قیمت ها را مهار می کرد.

* در خصوص جریمه تردد خودروها به نظر من این یک کار بیهوده   است . چون کسی که بخواهد  بیرون برود می رود.اگه راست می گویند آرامستان ها و عروسی ها را کنترل کنند توی ماشین،توی خیابان،نصف شب،کروناکجاست..کسی هم که بخواهد برود،قشنگ می رود وجریمه نمی شود.

* لطفا مسئولین ستاد کرونا پاسخ بدهند اگر با توجه به ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳بامداد برای شهروندی مشکلی پیش آمد به عنوان مثال بیمار اورژانسی داشت و یا نیاز به دارو  و … پیدا کرد چه باید بکند ؟ آیا دوربین ها هوشمند ونیت خوان هستند ویا باید جریمه ۲۰۰هزار تومانی را به جان بخریم ؟یا همه مجوز تردد از فرمانداری بگیرند؟

* در خصوص پیام افزایش حقوق با چاشنی تعدیل به نظرم نظریات یک کارگر نیست بلکه مطمعناً از جانب یک کارفرما سخن گفته شده. چون کمر کارگر ها زیر بار این همه گرانی شکسته. کارفرما که هر چی حقوق زیاد شود قیمت محصولاتش را افزایش می دهد.

*  در خصوص مطلب تعدیل نیروها بر اثر افزایش حقوق احتمالا کسانی که در یک شرکت دولتی و با قراردادهای درست و حسابی یا در یک کارخانه تولیدی کار می کنند این مطالب را قبول ندارند . کسانی مثل ما که در کارگاه های کوچک کار می کنیم با معنی تعدیل و اخراج بیشتر آشناییم . من حسابدار ی خواندم و خوب می فهمم که وقتی دخل و خرج یه کارگاه با هم نمی خواند اولین تصمیم می تواند کم کردن هزینه ها و تعدیل نیرو و به عبارتی فشار به کارگر بیچاره باشد اما برخی هم در جای گرم و نرمی کار می کنند و خیالشان هم از آینده راحت است . منم به حقوقم به شدت اعتراض دارم که کفاف زندگیم را اصلا نمی دهد ولی چشم و گوش و تشخیص هم دارم که ببینم بدون درنظر گرفتن شرایطی از سوی دولت برای کارگاه های کوچک کارفرماها نمی توانند به کارگران رسیدگی کنند . در کارگاه ما ۲ نفر کار می کردند به امید بیمه که با افزایش حق بیمه به ۷۸۰ تومان در ماه آن هم بر اساس افزایش حداقل حقوق، اولین کار کارفرما قطع بیمه آنها بود چون من که کار حسابداری می کنم کاملا برایم مشخص بود کارفرما سرمایه اش را در بانک بگذارد و کار نکند درآمدش بیشتر است و اگر فشار بیایید اولین اقدامش تعطیلی کارگاه و بیکار شدن ماست .

*ورودی سجادشهر از سمت محلاتی افتضاح است می شود پیاده رو سمت راست از محلاتی را برداشت و به خیابان داد و خیابان امامت را مثل بولوار محلاتی شیک کرد و برای تقاطع سپیده بولوار سجاد و بولوار محلاتی و امامت یک چهار راه  زد مسئولین محترم لطفا رسیدگی کنید.

*مدیران کاش یک دفعه از اتاقاشان بیرون می آمدند و می دیدند چقدر آب به دلیل ترکیدگی لوله ها ی فرسوده در امیرآباد و روستاهای اطراف به هدر می رود  چند سال است لوله جلوی خانه من ترکیده  است.هی آسفالت را می کنند و ترمیم می کنند یک هفته بعد همان آش و همان کاسه. ما دیگر خسته شدیم از بس که زنگ زدیم .الان سه ماه شده ترکیده و آب هدر می رود .خواهشا رسیدگی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت