پیام شما

*در این یک سال گذشته به دلیل کرونا عزیزان زیادی را از دست داده ایم وکسب و کار مردم آسیب جدی دیده است.  سرعت بخشیدن  به برنامه واکسیناسیون ملی از طرف مسئولین یک مطالبه ملی است  که باید جدی تر به آن پرداخته شود.

* سلام وقت بخیر. برای مسکن ملی اقدام کردیم شش ماه است ۴۰ تومان پول گرفتند یک ماه است که قرارداد بستند با ما و مهلت سه ماهه دادند که پروانه بگیریم جالب است چندین مرتبه به شهرداری مراجعه کردیم برای اخذ پروانه ولی می گویند راه و شهرسازی ابلاغی نفرستاده است. لطفاً پیگیر باشید چرا سازمان ها و ارگان ها که باهم هماهنگی ندارند چرا تاریخ تعیین می کنند؟ چرا با این اوضاع گرانی به فکر مردم نیستندکه هرروز بگذرد قیمت ها بالاتر می‌رود و خانه ای که با ۱۲۰ میلیون با ما قرارداد بستند در این چند ماه به حدود ۴۵۰ میلیون تغییر کرده است.

* با سلام ، نبود کتابخانه عمومی در شهر ماژان در بخش جلگه ماژان  ، نیازی که  باید با جدیت  پیگیری و راه اندازی شود. از مسئولین  خوسف و استان انتظار داریم  احداث کتابخانه  را در اولویت اقدامات عاجل خویش قرار دهند و نسبت به رفع محرومیت از منطقه  تصمیم  جدی بگیرند.

* باعرض سلام وخسته نباشید و خداقوت ویژه به  کارشناسان آب منطقه ای  که بعد از تلاش های صادقانه و برخورد جدی با برخی کشاورزان فرصت طلب که باعث ضرر و زیان های مادی و معنوی در خصوص برداشت غیر مجاز از آب فاضلاب بیرجند واقع در اراضی محمدیه  و آبیاری درختان  عناب ، پسته ، جو و گندم  باعث به خطر انداختن جان و مال مردم بودند، موفق شدند با صبوری ، جدیت و برخورد قاطعانه با این افراد  به یاری خداوند سلامتی را به مردم علی الخصوص کشاورزان  منطقه بازگردانند در پایان از کلانتری خوسف هم تشکر و قدر دانی می نمایم.

* ضمن تشکر و خسته نباشید به مدیرکل پرتلاش شهرسازی استان از ایشان تقاضا داریم در سفرهایی که برای پیگیری امور به تهران می روند به مسئولین و متولیان مسکن در کشور بگویند که با این وضعیت گرانی نمی شود مسکن را مردم بسازند. لطفا یک تدبیر ملی و کارساز برای آن انجام شود تا خاطره خوبی از سیاست های مسکنی در دولت باقی بماند و الا طرح ملی مسکن با این شرایط گرانی در بازار و میزان تسهیلات دولتی قابل اجرا نخواهد بود.

*به عنوان کسی که زحمات معلمین فرزندانم  را در شبکه های مجازی می بینم  تشکر و قدر دانی فراوان می کنم از تمام معلمین و دبیران گرامی که وقت زیادی می گذارند برای آموزش فرزندان این مملکت با حقوق اندک.

* با سلام خدمت نماینده محترم پیشرفت بنیاد علوی شهرستان درمیان و اعضاء محترم این نهاد ، کمال سپاسگزاری را داریم از این عزیزان وخداقوت می گوییم که بعد از ۱۵سال انتظار و مطالبه به حق شهروندان نوغاب درمیان روستایی که هزاروصدوپنجاه خانوار جمعیت دارد وپنج هزارنفرازجمعیت شهرستان درآن ساکن هستند سالن ورزشی چندمنظوره وزمین چمن مصنوعی نوغاب  درمیان به اتمام رسید وآماده افتتاح می باشد خداوندبه توفیقات خدمت گزاران این نهاد ولایی که درسراسر میهن اسلامی خوش درخشیده است وهمچنین می درخشد بیفزاید.

* سلام با تشکر از مردم و خیرین گرانقدر  که هر سال همین موقع ها دل دانش آموزان محروم شهر را شاد می کنند خواستم بدانم جشن گلریزان امسال کی برگزار می شود بسیاری از دانش آموزان محروم  مدارس شمال شهر چشم انتظار کمک های خیرین هستند.

*  آقای استاندار از روزی که تشریف آورده اند در تمامی سخنرانی هایشان به موضوع معدن اشاره داشته اند و کاملا مشخص است که به این موضوع ورود ویژه کرده اند بنده به عنوان یک فعال اقتصادی از ایشان انتظار دارم تا یک گزارش سه ماهه تهیه کنند و ببینند مشوق ها توانسته به توفیق این حوزه کمک کند ؟ اگر نتوانسته دلیلش چیست و به دنبال آسیب شناسی آن بروند چون باید به ایشان بگویم آنچه که در ذهن شماست با واقعیت ها متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت