دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳

پیام شما

*باید به استحضار مسئولین محترم اداره کل اوقاف برسانید که نظر مردم بر این است که موقوفه ای که دست سازمان مذکور افتاده متاسفانه در حال نابودی است.مثل باغ شوکت آباد،مثل اکبریه،مثل زمین های اوقافی و… می شود مثل سایر استان ها برای جامعه ایجاد نشاط کرد و برای سلامت موقوفه درآمد زایی نمود.

*سلام .مسئولین برق به استحضار برسد که شهر بیرجند به خودی خود شهر بی روح و بی نشاطی است.حالا با خاموش کردن اکثریت لامپ های خیابان ها بر این حالت دامن زده اید ، در مراکز استان های دیگر مثل مشهد و شیراز و تهران و قم وامثالهم از این خبرها نیست.برای صرفه جویی به فکر راه کاری دیگرباشید.

* سلام. استاندار محترم لطفا شما برای نامگذاری کوچه های خیابان جدید حضرت ابوالفضل اقدام بفرمایید چون با شهرداری که تماس میگیریم جواب درستی نمی دهند. حتی شهرداری اصلا این کوچه ها را حتی  جارو هم نمی کند. خواهشا یه سری به این کوچه ها بزنید تا از مشکلات مردم که به خاطر طرح فرزان خراب شده به سرشان آمده کمی خبر دار شوید ، به نظرم اول آبادانی مرکز شهر باید در اولویت قرار بگیرد بعد میدان ها،الان یک سال شده که چند تن خاک اول خیابان در پیاده رو ریختند و دیگر هیچ کاری نکردند. مردم فقط،دارند خاک میخورند ،لطفا شما پیگیری بفرمایید.

* ای کاش مسئولین فقط یک بار از مسیر جاده حاجی آباد به امیرآباد بیرجند که از پرجمعیت ترین روستاهای نزدیک به مرکز استان است گذر  و وضعیت جاده را مشاهده می کردند تا ببینند که صد رحمت به جاده های خاکی .نمی دانم چرا این جاده چنین وضعیتی دارد و چرا  تعمیراساسی نمی شود .

* با سلام درمورد مطلب دوست عزیزی که فرمود مذاکره کنید تا از رنج ومشقت خلاص شویم باید گفت برادر عزیز مشکل در مذاکره نیست مشکل در مدیریت هایی است که عده ای بدون آنکه واقعا سواد یاد بگیرند مدرک های توخالی گرفته و با آن مدرک جولان می کنند . کمی به گذشته و همان اوایل انقلاب که هم جنگ بود و هم تحریم و هم عدم امکانات امروزی، نگاه کنیم. کشور درشرایط خوب خود را ساخت و اداره کرد ولی افسوس که امروز باهمه امکانات وپیشرفت های خوب  عده ای با گذاشتن پا روی خون هزاران شهید و زد و بند و چپاول، خون مردم را درشیشه کرده هرروز به بهانه مختلف واحتکار وکم فروشی وغیره …  باعث می شوند که بگوییم تنها راه برون رفت مذاکره است . پس با آمریکایی ها داخل کشور چه کنیم؟

*چرا اَماکن به نمایشگاه خودروی حاشیه توحید تذکر نمی دهد. اگر یکی از حضرات اماکن داخل این کوچه زندگی می کردند درک می کردند. این همه ماشین در ورودی یک کوچه ایجاد زحمت برای خودروهای ساکنین این کوچه شده. لطفا تذکر بدهید.

* با سلام چندروزپیش برای ترمیم دندان پسرم به مطب دندانپزشکی رفتم. مریضی زیر دست دکتر بود با دهان باز و چند نفر هم بالای سرمریض بودند. اصلا انگارنه انگارکه روزی چند نفر در خراسان جنوبی به علت رعایت نکردن بهداشت به ویروس کرونا مبتلا شدند و جان شان را از دست داده اند.حتما آقا ی دکترواکسن کرونا زدند که رعایت نمی کنند. شما را به خدا رسیدگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت