پیام شما

*چرا با این شرایط کرونایی منشی هی مطب پزشک الزام به نشستن برای نوبت دارند. چرا زمان نمی دهند که بیمار زیاد معطل نشود و بیخود در مطب انتظار نکشد و با این شرایط مبتلا به کرونا نشود.

* در خصوص مطلب فاجعه بی صدای قطع درختان شهر همه در بیرجند بودیم و دیدیم که چه بر سر پادگان ۰۴،پادگانی که ما مرکز آموزش ارتش بود و از تمام ایران هر سالی چند هزار مسافر برای بیرجند  می آورد و علی الخصوص بعد از دانشگاه معتبر بیرجند بازهم شهرمان پر از مسافر می شد. همه سال ها شاهد آن همه درختان سبز وخرم پادگان بودیم که بسیار در فضای سبز خیابان ارتش تاثیر داشت.دیوار ها از یاس ها پوشیده وگلهای زیبای آن نقش ریه های شهر بیرجند را داشت.الان با توجه به ریز گردها وبا توجه به بیابان شدن اطراف ثواب داشت به خدا مسئولین کمی رحم‌شان می آمد که  به دست بی تدبیری وبی تفاوتی، خودمان را در آلودگی هوا وبیماری های ریوی گیر وگرفتار نکنیم.مگر خداوند معتمدیان دیگر به بیرجند  روانه کند.

*سلام و خسته نباشید . خواهشی دارم از مسئولین اداره راه استان و شهرستان زیرکوه که فکری به حال آسفالت جاده،حدفاصل سه راهی تخته جان تا شهر زهان بردارند . پر شده از چاله های بزرگ.چندین سال است که حتی یک روکش هم نشده و به حال خودش رها شده است.

* آیا ۴ روستای بین آباد ، آرک ، حامی و دهن رود یک سالن ورزشی و یا یک چمن مصنوعی حق آنها نیست ؟و آیا این شهروندان  ایرانی در این منطقه سهمی از بودجه ملی برای ورزش و داشتن سلامتی و روحیه شاد و با نشاط  ندارند ؟پس چرا بعضی همه چیز  و امکانات دارند و بعضی در الفبای  زندگی دست و پنجه نرم می کنند و کسی به فکرشان نیست . درد بسیار است اما …

* با سلام خدمت مسئولین محترم لطفا در خصوص مسکن ملی به خودتان بجنبید چرا که اگر تورم همینطوری جلو برود با این پول ها چادر هم نمی شو زد.

*در پاسخ به دوستی که گفته بودند معلم ها در خانه استراحت می کنند و حقوق می گیرند باید بگویم به عنوان یک معلم حاضر هستم یک هفته جایم را با شما عوض کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت