دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳

پیام شما

* شهرداری بیرجند محبت کنید برای حفظ کوره های آجرپزی دو طرف کمربندی بیرجند قبل از بهشت متقین فکری بردارید ؛قبل از آنکه خدایی ناکرده دچار تخریب یا حادثه ای گردند.

*لطفا منابع طبیعی قبل از هفته درختکاری تعداد محدود نهال به هر نفر بالای 18 سال بدهد .ادارات دولتی هم اگر انبوه بخرند برای کاشت می خرند ولی نهال فروشها نهال را ارزان می خرند و ….

*سلام آوا من یه مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم در این موقعیت با توجه به کرونا می گویند حضوری نیایید تلفن را هم به هیچ وجه جواب نمی دهند، پس چه طور باید سوالم را بپرسم ؟

* با سلام خدمت  متولی راه های استان آیا محور رود کاج به مزار شاه سلیمان علی که مربوط به شهرستان خوسف می باشد و 25 سال است که درحال احداث می باشد و به اتمام نمی رسد را چه کسی باید انجام دهد غیر از مسئولین همین استان؟  اینکه در روزنامه ها اعلام می شود
اعتبارات راه های خراسان جنوبی 4 برابر شده راباید باور کنیم؟به خدا مردم این منطقه هم از همین کشور هستند.

*با سلام. آیا واقعاً حدفاصل پلیس راه بیرجند تا تقاطع غیرهمسطح میدان فرودگاه هیچ متولی ندارد که به پارکینگ ماشین های سنگین و کامیون ها و کارواش تریلی ها تبدیل شده؟ کدام ارگان مسئول این نابسامانی است. از خبرنگاران کوشا و پرتلاش شما خواهشمندیم چند عکس و گزارش از این منطقه تهیه فرمایند.

*سلام چرا تعزیرات خراسان جنوبی در بازار استان دیده نمی شوند ؟

*با سلام و تشکر از شهرداری. امسال طرح درختکاری بلوار میلاد در دستور کار شهرداری قرار داشته باشد. 

* بعد ازاین همه شعار و وعده و وعید درخصوص مسکن ملی تازه پاس کاری بین ادارات شروع شده فعلا شهرداری پروانه مسکن ملی صادر نمی کند ومی گوید هنوز باراه وشهرسازی به توافق نرسیدند.

* در خصوص سرمقاله روزنامه با موضوع آسیب کاسب نماها به اعتماد مردم ، باز هم عادت دیرینه برخورد با معلول،چرا گران‌فروشی در عراق نیست،در افغانستان نیست در امارات نیست!؟؟ چرا تورم در این کشورها زیر پنج درصد است!؟

* درود وخسته نباشید به دست اندر کاران پر تلاش ومردمی روزنامه آوا از جناب شهردار تقاضا دارم تدابیری اتخاذ نمایند که سطح مسیر پیاده روی ایستگاه سلامت را مذین به جانمایی صنوف و…اختصاص بدهند فکر کنم استقبال شود و با یک تیر دونشان، هم مسیر زیبا و هم تبلیغات انجام شود ضمنا یکی از فلکه های شهر را به نام فلکه مشاهیر استان نامگذاری و تندیس وشرح حال این بزرگان با لوح وسنگ نوشته و نصب شود تا هم تقدیری از این بزرگان شده باشد وهم برای نسل جدید بیشتر شناخته شوند.

* چرا داخل شهر که این قدر فضای خالی هست تغییر وضعیت هایش را  اعلام نمی کنید آن همه فضای خالی سمت دشت علی آباد ، اردیبهشت ، سفیر امید هست .چرا اقدامی صورت نمیگیرد؟ داخل شهر نمای جذابی ندارد هر قسمت یک همچین فضایی  وجود  دارد ، سجادشهر، پونه ، سایت اداری بیرجند.

* می دانم برای پلیس هم با توجه به محدودیت هایی که هست شاید مشکل باشد ولی لطفا یک طرح ضربتی دوباره بزنید و این ماشین هایی که صدای تیکاف ها و سرعتشان گوش شهر را کر کرده را جمع کنید  برای همیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت