پیام شما

* این همه موقوفه اوقاف دارد دخل و خرج آخر ۸۰میلیون به نیازمندان کمک کرده! به نظرم تعطیل کنید بهتر باشد! آوا لطفا پیگیری کند و بیلان و تراز مالی اوقاف را در روزنامه چاپ کند! اینهمه موقوفه اندازه صندوق های صدقات امداد کار نکرده و درآمد نداشته!!! بیلان کار بدهند! دخل و خرج! هزینه و فایده!

* در خصوص دیدگاه وظیفه مسئولین در مقابل حماسه حضور مردم با احترام آیا ما در طول ۴۲ سال همیشه بد رای دادیم؟!! این دولت که جای خود را دارد و تقریبا همه منتقد عملکرد آن هستند پس مشکلات می تواند مشکل ساختاری باشد مردم را نباید مقصر دانست ضمن اینکه همه منتخبین ملت اول از فیلتر شورای نگهبان رد شده اند به خدا مسئولین باید دست بوس ملتی باشند که به عشق ولایت ودفاع از آرمان های شهدا با وجود تمام مشکلات باز هم همیشه درسرما وگرما وتورم و…..در صحنه حضور داشته اند
خدا قوت ملت صبور.

* ضمن تشکر از مسئولین به خاطر شروع واکسیناسیون. راننده ها هم مثل پرستاران در معرض خطر هستند اگر واکسیناسیون می شود ما اولویت داریم.

* ضمن تشکر از نیروی انتظامی عزیز که همیشه در امنیت استان جانفشانی کرده است اما متاسفانه شرایط طوری شده طرف امروز دزدی می کند او را می گیرند
دو ماه دیگر در خیابان ها باز ول می گردد و جرمش را تکرار می کند . شما خودتان را بگذارید جای مردم این شهر یکی که موبایلش را می دزدند بماند که خود گوشی چه قیمتی است اطلاعاتی که افراد در گوشی خود دارند به چه سرنوشتی دچار می شود . یکی از آشنایان لپ تاپش را دزدیدند که پایانامه حاصل ۲ سال تلاشش را داخل آن داشت و دوباره روز از نو روزی از نو . با این حال همین دزدها را که می گیرند دوباره بعد از یک جریمه و یک حبس کوتاه آزاد می کنند و در جامعه همین بازی تکرار می شود.

* دادستان محترم، در اوضاعی که زمین خواری های مدرن و نفوذها و پارتی های اداری غوغا می کند اما هستند بدبخت های بی پارتی که اداراتی با حق کشی و اجرای انواع قانون و بخشنامه ها،آنان را برای جولان بیلان عملکرد شان در برابرزمین خواری نگه داشته اند لطفا در این اوضاع اقتصادی به داد افرادی مانند من برسیدکه ده سال شده حدود ۲۰۰ متر زمین در حاجی آباد داشته و دولت گفته باید ۹۰ متراز زمین خودم را از آنها بخرم تا اجازه ساخت بدهد این خودش نوعی زمین خواری دولتی است امثال من جور نداشتن پول، پارتی و نفوذ  را می کشیم.

* باسلام با توجه به اینکه تمام مراجع محترم  گرفتن دیرکرد را شرعی نمی دانند چرا مسئولان محترم شرکت گاز بدهی پرداخت نشده ماه قبل را با مبلغ دیرکرد زده اند با تشکر از روزنامه آوا. 

* می شود یک خواهشی از شما بکنم؟ شما به عنوان نماینده مردم ، پیگیری بفرمایید ببینید چرا  آب شیرین امیرآباد که وقف  مردم این شهر شده را بستند؟ دانشگاه کشاورزی چکاره هست که بیاید آب را روی مردم ببندد؟همین پنجشنبه آب را کامل بستند.در روزهای دیگر هم اندازه یه شیر سماور از لوله آب می آید.

* در میان انتقادها، خوب است از حرکت مطلوبی که در نقشه شهرسازی در زمین های مسکن ملی اتفاق افتاده و چند متری کوچه ها عریض تر نقشه کشی شده اند  از کسانی که بر دیدگاه های پیشینیان غلبه کردند و به آسایش مردم اهمیت دادند تشکر کنم.

* تکمیل جاده میدان پیامبراعظم به سمت روستای چهکند تاکی قرار است به خاطر یک پل به تاخیر بیفتد؟؟؟!!!

* بابا شما را به خدا بروید مذاکره کنید قیمت ها بیاید پایین شما دارید از جیب چه کسانی خرج می کنید؟ یکی از آقایان گفته هر کسی مذاکره کند خائن است پس به این آقا بگوئید بیاید به اندازه زنده ماندن خرج زندگی ما را بدهد بعد با این تفکراتش برای بقیه تصمیم بگیرد.

* سلام در بلوار جماران بین خیابان عبدالعلی بیرجندی و۲۲بهمن در وسط خیابان چند حفره ایجاد شده لطفا شهرداری محترم رسیدگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت