پیام شما

*از آقای شهردار بابت لک لک هایی که از میدان فرودگاه آوردند چهار راه پیامبر اعظم (ص) کمال تشکر را داریم. واقعا تا حالا ندیده بودیم المان جدیدی بود

*‌ از شهرداری و راهنمایی و رانندگی عاجزانه تقاضا داریم ورودی میدان شهدا از طرف ابوذر جلوی بانک کشاورزی نسبت به محل عبور عابرین پیاده برجسته اقدام کنند تا هم عابرین پیاده و هم رانندگان نسبت به حق تقدم در میدان شهدا مشکلی پیش نیاید چون اکثر مواقع شاهد برخوردهایی در میدان هستیم.

*عذرخوام، ورود وخروج مهرشهر با یک زیرگذر و ترافیک سنگین صبح و شب و چندین تصادف در روز وعده چندین باره مسئولین استانی برای یک زیرگذر دیگر در این دولت مردمی برای هیچ کس قابل توجیه نیست .ممنون

*خداقوت به هیئت ابوالفضلی بابت برگزاری همایش “قرنی برمدار قمر” اولین جلسه با این عظمت و همدلی و همبستگی بین هیئت های بیرجند بود.

*با هواپیما اومدم بیرجند و با اتوبوس برگشتم. از همه مسئولان کمال تشکر و قدردانی دارم. همون بهتر تهران بمونم تا اینجوری معذب و ناراحت نشم.

*از تکمیل و افتتاح بیمارستان خوسف چه خبر ؟ آقایان مسئول خوابند یا بیدار ؟ پیگیرند یا معطل ؟ مردم امیدوارند یا نا امید ؟ بالاخره بیمارستان دار می شویم یا با وعده های سر خرمن پیر می شویم ۱۰ سال است منتظریم این در حالی است که بچه ها جوان، جوانان پیر و پیران سر در خاک فرو بردند. یا امام زمان(عج) به این مردم عنایتی بفرمایید تا حق به حقدار برسد و تبعیض در توسعه نباشد.

*سیکل تورم در کشور ما اینجوریه که دلار میشه ۵۰ هزار بقیه جنس ها هم باهاش بالا میرند اما الان که ۴۰ هزار تومان شده هیچ کالایی پایین نمیاد ولی باز دلار بره بالا دوباره قیمت ها بالا میاد.

*خواستم به اون افرادی که از بازگشایی نمایشگاه بهاره ناراحتند بگم، ما از سال ۹۸ به دلیل تعطیلی نمایشگاه های بین المللی کلی خسارت دیدیم الان هم به خاطر مقداری فروش کلی اجاره غرفه دادیم چون مکانی برای فروش نداریم.

*برای حفظ ازدواج ها و بقای خانواده باید ساخت مسکن و واگذاری مسکن به خانواده ها با جدیت افزایش یابد که ازدواج های جدید موفق باشد در غیر این صورت آمار طلاق در کشور زیاد می شود

*با احترام به شما اما گفتید اکثر بازاریان اقساطی اجناسشونو می فروشند خواستم بگم آدرس دقیق بدید تا ما هم از این افراد خرید کنیم؟ چیزی که نمیدونید الکی منتشر نکنید.

*چند روز پیش به یکی از مجتمع های پزشکی بیرجند رفتم نه تنها نظافت خوبی نداشت بلکه وضعیت نوبت دهی و برخورد منشی هم بسیار نامناسب بود. حداقل نظافت رو رعایت کنید و کمی هم به منشی هاتون ادب بیاموزید.

*از گشت ارشاد مدیران که وعده آقای رئیس جمهور بود چه خبر؟ با کسی هم برخورد شده؟ اگه شده اعلام کنید

*لطفا از مسئولان بخواهید درباره حواشی پیش آمده در نمایشگا بین المللی بیرجند که مردم هم اعتراض داشتند پاسخ بدهند. نباید این وضعیت ادامه دار باشه.

*خواهشا بگید بساط بنرهایی که عکس مدیران و مسئولان قرار داره در استان باب نشه. اینجور رفتارها تو فرهنگ ما نبوده. بعدا خطاب به اون عزیزم بگم لطفا زیر عکس خودتون هم سخنرانی نکنید.

*آوا در شهر ما ساختمان های بی قواره و چندین طبقه در خیابان های کم عرض زیاد ساخته شده که دلت می گیره از این ساخت و سازهای بی رویه.

*خدا کنه حداقل این سفرهای مقام های افغانستانی هم تاثیری در وضع مرزنشینان داشته باشه. چشممون به رونق مرز یزدان خشک شد همیشه یه وعده ای می شنویم. ان شاء ا… این سفر باعث خیر برای مردم زیرکوه و استان بشه.

*نظارتی بر نمایشگاه بهاره هست؟ بیشتر قیمت ها از بازار گرانتر است. غرفه های یارانه ای هم که مثل دل مومن پاک و صاف هستند و چیزی ندارند. بهداشت که ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت