پیام شما

* به خدا باید دست این مردم را بوسید که با مرغ ۳۶ هزار تومانی و گوشت ۱۱۰ هزار تومانی ، بنزین ۳ هزار تومانی را در باک ماشین می ریزند و برای انقلابشان مثل روز اول به خیابان ها می آیند اما برخی از مسئولین حتی تکانی برای تقدیر عملی از این مردم یا رعایت حال آنها به خود نمی دهند و بی تفاوتند.

‏*باسلام لطفا سوال شود متولی بلوار دانشگاه کدام سازمان می باشد چون در شهریور ماه بارندگی شده به شهرداری و اداره راه وترابری مراجعه کردیم ولی متاسفانه هیچ کس جهت نظافت جداول گل آلود و نظافت خیابان اقدام نمی کند و مجبوریم روزانه مسیر راه با گرد وخاک حاصل از تردد خودروها طی مسیر کنیم.

*باعرض سلام خدمت مسئولین رده بالای استان.من یک خانه درحال ساخت در دستگرد دارم که به علت اینکه متراژ زمین ۲۰مترکمتراست (۱۴۰مترهست) جواز و وام به ما تعلق نگرفت و درعوض ۲۰میلیون ما را جریمه کردند و ساخت خانه به دلیل نیاز مالی رها شده و بالاجبار با چهارتا  فرزند در یک خانه سی متری  زندگی می کنم. آیا حمایت از قشر ضعیف  وکارگر جامعه همین است؟؟؟ مگر ما چند سال می خواهیم زندگی کنیم؟؟

*سلام واقعا  باید از شهردار و سایر مسئولین دیگر بابت ساخت پارک انقلاب درمحله پایین شهر تقدیر و تشکرکرد ولى یک مشکلى هست که دو منزل مسکونى داخل پارک ساخته شده که رفتن به پارک باعث ایجادمزاحمت براى ساکنین آن می شود.

* چهره استان را چنان برای سرمایه گذار نا امید کننده وسخت گیرانه جلوه دادندکه ما باخیلی از سرمایه گذاران و تجار که صحبت کردیم وحشت دارند از این استان که اگر واردکننده ای محصولی را داخل استان بیاورد ولو از ظرفیت استان اضافه بود حق ندارد جای دیگری ازکشور ببرد و آنوقت به جای سود زیان می بیند وفرار و ورشکسته و نا امید از استان بیرون می رود به جای این که تشویق شوند ‌و چند نفر دیگر را بیاورند هرجا بروند می گویند بیرجند یها همکاری نمی کنند و دید مسئولین باز نیست این مشکل استان ماست.

* از برگزار کنندگان و تدبیر کنندگان مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که علیرغم رعایت پروتکل ها به بهترین شکل پیروزی انقلاب جشن گرفته شد ممنونم.

* در خصوص تلف کردن زمان در پروسه بروکراسی سرمایه گذاری در استان آیا الان هم انجام نمی شود؟ مدیران تلف کننده هنوز هم هستند و خواهند بود. جناب استاندار محترم فرصت های این استان محدود کاملا شناخته شده است. ترکیب مدیران، نخبگان، ذی نفوذان و دانشگاهیان هیچ وقت جواب نداده و همان آش شله قلمکاراست. خیلی ساده فقط جنابعالی دستور بفرمایید برای توسعه، هر طرحی باید B. P داشته باشد و در موعد مقرر و با هزینه مشخص تمام شود، در غیر اینصورت متخلفان جریمه و خلع ید شوند. از هر شهرستان هم ابتدا سه اولویت انتخاب فرمایید و در جدول زمانی دستور بفرمایید. مدیران خسته،تنبل، ترسو و کم تجربه و بی دانش که تعدادشان کم نیست را در اسرع وقت جایگزین بفرمایید. آنوقت کارها درست می شوند و استان توسعه پیدا می کند. مشکل خراسان جنوبی مدیران نالایق، ترسو ، بی سواد، محافظه کارو کوچک و بی تجربه است. اینا هم با دستور جنابعالی به راحتی قابل حذف هستند. همان هایی که در ستاد توسعه هستند هم با مهارت تمام استان راعقب نگه داشتند چون و اقعا کار دیگری بلد نیستند. به اکثر اینها هم دل خوش نکنید.

* از مدیرکل محترم دادگستری استان که به صورت سرزده از دادگستری های سطح استان و مخصوصا مناطق دورافتاده و محروم سرکشی می کنند و با صعه صدر به مشکلات مردم رسیدگی می کنند ممنونم . رئیس دادگستری استان واقعا یک نمونه واقعی مدیر انقلابی و خادم در سیستم مدیریتی آیت ا…  رئیسی هستند . امیدوارم اصلاحات قضایی آقای رئیسی با حضور افراد توانمندی که در کنار خود در استان ها چیده اند هر چه سریعتر به نتیجه برسد  و دل ملت را که این روزها از فساد گسترده خون است را شاد نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت