پیام شما

  • صد و هفتاد کیلومتر جاده چالوس نود سال قبل در مدت دو سال ساخته شده، دوازده سال شده هنوز باند دوم بیرجند قائن تکمیل نشده، مسئولان هم در حال تاکید و دادن خبر های خوشحال کننده به مردم هستند که جای تقدیر دارد.
  • سلام بنده یک دبیر هستم و سروکارم با نوجوانان است فضای فکری نوجوانان ما با تحلیلهای پیچیده ای که این روزها مسوولین از علت حضور آنها در خیابان ها و تجمعات دارند متفاوت است این بچه ها فقط هیجانات تخلیه نشده دارند و باید در این مسیر هدایت شوند لطفا به مسائل دیگر خودتان را درگیر نکنید. این نوع هیجانات فقط باید مدیریت شود

*از مسولان محترم استانداری و دانشگاه بیرجند خواهشمندیم طی تفاهمنامه ای نسبت به تهاتر زمین دانشگاه که در مجاورت استانداری قرار دارد با زمین های اطراف دانشگاه در پردیس شوکت آباد اقدام فرمایند تا هم زمینه برون رفت استانداری از بن بست فراهم آید و هم موجب توسعه دانشگاه گردد انشالله.

*برای اداره حمل و نقل جاده ای روشن نگه داشتن برج های نوری تقاطع غیرهمسطح بعد از پلیس راه بیرجند و تقاطع غیرهمسطح نزدیک شوکت آباد آیا کار سختی است که این چراغ ها همیشه خاموش هستند و این محدوده پرترافیک همیشه تاریک است؟

  • پلیس راهور اگه اذیت نمیشن لطف کنن یه سرباز سر چهارراه غفاری و صیاد بزارن که بصورت دستی چراغ رو کنترل کنه حالا که چراغاشون متاسفانه در مرکز استان هوشمند نیست تا وقت مردم سر صبح و ظهر موقع تعطیلی مدارس
    تلف نشه و هر روز دیر به محل کار و مدرسه برسن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت