پیام شما

*باسلام خدمت استاندار محبوب و جهادی. خالی نکردن سنگر مرزها وظیفه همه ماست اما باید برای مردم این مناطق رفاهیاتی پیش بینی شود. حق مرزنشینان به طور مرتب پرداخت نمی شود، امکانات تفریحی و گردشگری اصلا وجود ندارد و برای خرید باید به شهرهای بزرگ استان برویم. این وضعیت در شان مردم مرزنشین نیست. خواهش می کنم حتما پیگیری حقوق ما باشید.

*با عرض سلام. از مسؤلان خواهش می کنم براى مردم شوکت آباد و بجد از اول مهر خط واحد یا مینی بوس بگذارید چون واقعا ما براى دانش آموزان براى رفتن به مدرسه مشکل داریم شوراها و دهیار که اصلا به فکر مردم نیستند و پیگیرى نمی کنند.

*با سلام. لطفا مسئولین محترم در مورد طرح نهضت مسکن اطلاعات دقیق تری در اختیار مردم قرار دهند. همه چیز خیلی مبهمه و اصلا مشخص نیست پروژه کجاست؟ زمین رایگانه؟ چند واحدی است؟ کی تحویل میشه؟ متراژ؟ آورده هم خارج از توان بسیاری از مردمه، اگه مردم اینقدر توان مالی داشتن که خودشون خونه می خریدن چرا از طریق طرح مسکن اقدام کنند؟ اصلا همون زمین رایگان رو بدید خودمون یه کاریش می کنیم.

*به عنوان یک مادر وقتی می شنوم کودکی توانایی رفتن به مدرسه رو نداره، خیلی افسوس می خورم. حق این کودکان نیست که ترک تحصیل کنند. نهادهای حمایتی کجان؟ فرهنگ و انسانیت مردم استان اجازه نمیده که این کودکان ترک تحصیل کنند. لطفا به فکر این ها باشید و بدونید اونقدر خیّر برای این موضوع هست که همه اون عددی که نوشته بودید در گزارش بروند سرکار. ممنون از روزنامه خوبتان.

*نظارت بر نانوایی هایی شهر رو افزایش دهید. متاسفانه برخی ها شگردهای تقلب رو یاد گرفتند و قانون رو دور می زنند.

*به نظرم باید شهرداری نظارت دقیقی بر سطل های آشغال داشته باشد. درب بسیاری از اون ها خراب شده و آشغال ها نیز بیرون ریخته شدند. بوی بسیار بد آشغال ها از چند متری سطل مشخص است.

*خیلی تشکر می کنم از اعضای شورای شهر که بازدیدهای میدانی از پروژه های عمرانی داشتند. خسته نباشید و به امید روزی که واقعا عملگرا باشید نه صرفا بازدیدکننده.

*روز سه شنبه گویا در باغ شوکت آباد خبری بوده و تنه درختان زیادی از این باغ بیرون برده شده داستان از چه قراره؟ چرا اینقدر درخت نابود شدند و تنه هاشون از باغ خارج کردید؟ اداره… به عنوان متولی این نهادها نباید گزارشی به مردم بدهد؟ چرا پنهان کاری می کنند؟ منتظریم جواب این بزرگواران رو بشنویم. خواهشا این گوهر تاریخی رو درست کنید

*مجموعه روزنامه آوا یک ربع قرن در کنار مردم بودند. چه سعادتی بهتر از این که درد و مشکلات مردم را به گوش مسئولان رساندین. بیش از ۱۰ ساله که هر روز روزنامه شما رو می خونم و واقعا لذت بردم از اینکه همیشه در کنار و همراه مردم بودید. تولدتون رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه پیگیری مشکلات مردم اولویت اصلی شما باشه.

*آمارهای طلاق در استان نگران کننده شده. هرچند رتبه کشوری ما ۲۷ هست اما شیب نرخ طلاق در حال افزایشه که باید مسئولان فرهنگی استان از همین الان به فکر این موضوع باشند.

*اعتیاد اولین دلیل خشونت خانوادگی است. متاسفانه مواد مخدر صنعتی خیلی راحت به دست جوان هامون میرسه و نتیجه اش همین موضوع همسرآزاری و یا کودک آزاری هست. مکان هایی می شناسم که جوانان به راحتی حشیش مصرف می کنند و کسی هم نظارتی بر اون ها نمیکنه. اعتیاد بلای خانمانسوز خانواده های ماست. لطفا برای جلوگیری از این روند تلاش هایی انجام دهید.

*ورودی های شهر بیرجند دقیقا چه زمانی میخواد درست بشه؟ واقعا هیچ مسئولی نیست که از شهرداری بپرسه مگر چقدر کار تو فلکه معصومیه هست که هنوز درست نشه. مگه چکار میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت