پیام شما

*جناب آقای استاندار، مدیرکل محترم شرکت آب و فاضلاب استان، ما اهالی روستای محروم و دورافتاده اَفکِشت از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجنداستدعا و انتظار داریم انتظار چندین ساله و بحق اهالی این روستا در خصوص آبرسانی به این روستا را به سرانجام برسانید. باتشکر اهالی روستای افکشت.

*به دلیل بعد مسافت زیاد کلانتری مرکز شهر اسدیه جوابگوی حوادث شهر نوغاب نیست و در بعد امنیتی با خطر مواجه هستیم. جمعیت زیادی هم در این منطقه ساکن هستند که نیازه به این خواسته آنان عمل بشه.

*با سلام. با توجه به شروع سال تحصیلی لطفا تابلوهای راهنمای مسیر و خط کشی عابر پیاده را برای دانش آموزان انجام دهید.

*قیمت لوازم التحریر خیلی گرون شده است. لطفا در این موضوع گزارشی تهیه کنید. همچنین لوازم التحریر ایرانی نیز در مغازه ها کمه. با اینکه تولیدی ها خوبی در استان می شناسم اما گویا حمایت های لازم از آنها انجام نگرفته است.

*باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای طالبی معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لطفا بازدیدی ازمحله جلیلیان داشته باشید.

*صف های طولانی بنزین باعث کلافگی مردم شده و هر روز باید زمان زیادی را در صف بنزین باشیم. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید

*سرعت اینترنت داره یک معضل بزرگ برای کشور و استان میشه. لطفا مسئولان به فکر چاره اندیشی باشند ما مردم وقت زیادی از زندگی خودمون رو در اینترنت سپری می کنیم که آن هم به دلیل اینکه مناطق گردشگری نداریم. مرکز استان مکان تفریحی مناسبی نداره دیگه خواهید فهمید شهرستان ها چی می کشند. لطفا پیگیری کنید.

*چرا روزنامه شما به افتخارآفرینی ورزشکاران استان نمی پردازه؟ نه گزارشی، نه گفتگویی. با ورزش مشکل دارید؟ لطفا در روزنامه ستون ثابت ورزشی داشته باشید تا ما از آخرین اخبار و افتخارآفرینی ورزشکاران استانمون خبر داشته باشیم.

*وضع جاده ماهیرود – درح در چه وضعیتیه؟ چه زمانی قراره افتتاح بشه؟ این محور ترانزیتی استان ماست که باید خیلی زودتر اقدام می شد الانم مسئولان راه و شهرسازی استان در این باره توضیحی بدهند.

*چند روز پیش برای من پیامک اومد که اسم شما در مرحله اول نهضت ملی مسکن درآمده و تا دو سه روز دیگه شماره حساب برای آورده ۸۰ میلیونی ارسال خواهد شد. فقط خواستم بگم یک هفته گذشته و خبری نشده. همین

*چند روز پیش برای کاری به زیرکوه رفتم و واقعا متاسف شدم. هیچ امکاناتی ندارند. باید خیلی مردمان صبوری باشند که اعتراض نمی کنند. قرار بود مهاجرت معکوس در مناطق مرزی اتفاق بیوفته ولی با این روند بعید میدونم چنین خبری باشه. لطفا به فکر شهرستان های مرزی و محروم استان باشید. نگذارید عشایر و مردم سنگر مرز را خالی کنند.

*قرار گرفتن نهبندان در مسیر جنوب – شمال و وسعت شهرستان با این میزان سهمیه همخوانی ندارد. بطور مثال اگر کسی در پمپ ورودی نهبندان بنزین بزند به پمپ خروجی نهبندان نمیرسد مگر در پمپ بنزین دیگری توقف کند. فقط وقت مردم را می گیرند چون مسافرین مجبور به بنزین زدن هستند. اگر ماشین پر مصرف و شاسی بلند و بدون کارت باشد تکلیف مشخص است.

*چند روز پیش برای کاری به زیرکوه رفتم و واقعا متاسف شدم. هیچ امکاناتی ندارند. قرار بود مهاجرت معکوس اتفاق بیوفته ولی با این روند بعید میدونم چنین خبری باشه. لطفا به فکر شهرستان های مرزی و محروم استان باشید.

*در خبرها خوندم قراره بازار زرشک استان رونق بگیره. والا هر ساله همین مطالب رو برای رسانه ها بازگو می کنند. کمی خلاقیت داشته باشید و خبرهای متفاوت تری کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت