پیام شما

*اولویت دولت سیزدهم مبارزه با رانت و فساده و مسئولان استان ما این نکته رو بدونند که مردم همه جوره خواهان مجازات افراد متخلف و مفسد هستند. بنابراین با قدرت به این حوزه ورود کنید و بدونید مطالبه مردمی است.

*گویا پاییز امسال هم کم بارش خواهد بود پس نیازه که مسئولان استان به ویژه جهاد کشاورزی که مسئول مستقیم تامین نهاده های دامی هست از همین الان به فکر تامین این مواد برای دامداران و کشاورزان استان باشه. از تجربه سال های قبل درس بگیرید که باعث مشکلات زیادی شد.

*ما استانی هستیم که عناب یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی آن هست اما تاز به فکر تاسیس کارخانه فرآوری آن شدند. خداقوت به همه شما تلاش گران

*سلام خدمت استاندار محبوب. همیشه ما شهرستانی ها از نبود دائم مسئولان دولتی در محل کار شکایت داشتیم. الان که رئیس جمهور گفته اگر فرزند مسئولی به خارج برود، پدر نیز باید از سمتش برکنار شود. همین مورد رو در استان اجرایی کنید و با قدرت پیش برید. البته به فکر فراهم کردن امکانات اولیه برای زندگی اون ها باشید چرا که مثل ما مردم مظلوم نیستند که قناعت داشته باشند و حتما اعتراض می کنند. امیدواریم با حضور دائم خانواده مسئولان کمی زیرساخت ها در شهرستان محروم استان بیشتر بشه.

*چند وقت خونده بودم که نمایشگاه محصولات روستایی دایر شده. یه سوال داشتم این نمایشگاه ها تاثیری در بهبود وضعیت اقتصادی این افراد داره یا فقط یه شوی نمایشی برای کسب رزومه برخی از مدیرانه؟

*آوای عزیز بگذار گلایه بکنم از شما که کمتر به مشکلات بازاریان و صنف های مختلف می پردازی. واقعا وضع مالی و معیشتی روز به روز در حال بدتر شدنه. کمی به فکر ما باشین. با تشکر بازاری در حال ورشکستگی

*سرعت اینترنت خیلی پایین اومده. مخاطبم شخص آقای… است که جواب بدهد. چی کار می کنید که هر روز اعضاب ما خورد تر میشه؟ بابا به فکر ما باشید. هیچی نداریم تنها دلخوشی ما سرگرم شدن در گوشیه که اینم هر روز بدتر میشه. اقای … جواب بده

*الان که شهر بیرجند فرهنگسرا داره و یکی از دلایل مهم مسئولان شهری برگزاری مراسمی در شان مرکز استان بوده، بهتره شهرداری در جشن های مختلف مهمان های طراز اول کشوری رو دعوت کنه تا مردم از این فرهنگسرا نفع بیشتری ببرند.

*بعد از چند سال به بیرجند اومدم و دیدم محور بیرجند- قائن تقریبا دوبانده شده. تشکر می کنم از مسئولان اداره راه و شهرسازی و امیدوارم باقیمانده نیز به زودی دوبانده بشه. البته توقع دارم در این دوره جاده های استان انقلابی در خودش ببینه.

*هرچند مدیران کل بیشتر ادارات استان تغییر کرده اما تغییر در سطح معاونان این ادارات با کندی پیش میره. نمی خوام بگم همه رو باید تغییر بدید اما باید تغییر مدیریتی اتفاق بیوفته و این تغییر طبیعی در دنیای سیاست هست. معمولا با انتخابات افراد عوض می شوند و این کشور قحط الرجال نیست که بگیم کسی رو نداریم. بسیاری از افراد جوان و کاربلد در همه ادارات حضور دارند که فقط باید به آن ها فرصت داده بشه.

*از مسئولان می خوام روشنایی مسیر بند امیرشاه هم در دستور کار خودشون قرار بدهند. این مکان هم مثل بند دره گردشگران زیادی رو پیش خودش میاره. بنابراین توقع میره زیرساخت های لازم رو برای این مسیر هم پیش بینی بشه تا مردم استفاده کنن.

*درباره کوکان کار نوشته بودید منم بگم که سر چهارراه… همیشه چند کودک هستند که همیشه یکی اینهارو میاره و میبره که نشون میده این کودکان مظلوم گرفتار افراد خبیث افتادند. به این خیابان هم سر بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت