یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

* سلام به روزنامه وزین آوا ، چند وقت پیش مطلبی را از یکی از شهروندان در خصوص سرعت های آنچنانی برخی ماشین ها در انتهای غفاری خواندم به نظرم گویا نظارتی نیست پدربزرگ من چند سال پیش به خاطر همین مساله به رحمت خدا رفت و از آن سال هر وقت ماشینی اینطور می بینم به پلیس زنگ می زنم ولی به گمانم هیچ واکنشی داده نمی شود چون تا ساعتی بعد باز دوباره همان ماشین را در همان منطقه می بینم اگر شما در روزنامه دسترسی به مسئولین راهنمایی و رانندگی دارید بفرمایید مردم در این مواقع باید چه کار کنند تا بتوانند در حل این مشکل همکاری داشته باشند ؟

* برای بخشی از سرمایه گذاری، از بانک عامل وام دریافت کردم، چون قسمتی از پروژه درسال 95 ساخته شده بود، بانک بعد از آزاد کردن 60 درصد وام تقاضای پایان کار پروژه سال 95 را می خواست. نهایتا پس از دوندگی زیاد درمرداد ماه پرونده به کمسیون ماده 99 ارجاع شد. هفته ای یک مرتبه به استانداری مراجعه می کنیم می گویند هنوز نوبت شما نشده است و وام همچنان گیر کمیسیون  و …

*آقای بایدن فرمودند تحریم ها را بر نمی دارند اگر خیال آقای رئیس جمهور راحت شد حالا خودشان یکم دست به کار بشوند و امور را به دست بگیرند و سر و سامانی بدهند و دست از سر امیدهای واهی بردارند . خدا به این بایدن خیری بدهد که هر چیزی که نداشت حداقل دندان طمع غربگرا ها را کَند.

*ضمن عرض سلام.روشنایی دورمیدان اول مدرس جنب بانک ملی مدتی است قطع شده چندباربا 121تماس گرفتیم پیگیری نشد خواهشمندیم مسئولین مربوطه پیگیری کنند چون شب ها پیاده روخیلی تاریک است.

* در خصوص پیام زمانبندی برای سرمایه گذاری با کادر اداری که چه سرمایه گذار بیاید چه نیاید سرماه حقوقش را می گیرد هیچ وقت کسی در استان سرمایه گذاری نمی کند. باید طرحی پیاده شود که حقوق کارمندی که دارد در ادارات مربوط به سرمایه گذاری  کار می کند براساس جذب سرمایه برای استان حقوق دریافت کند. نه حتی پاداش، بلکه حقوقش براساس درصدی از جذب سرمایه گذار باشه و خودش دنبال سرمایه گذار برود و پاسخ استعلامات و گیرهای اداری را حل کند. اینکه کارشناس نشسته و حقوقش با همه اضافه کار سر ماه واریز می شود به حسابش می خواهد سرمایه گذار بیاید می خواهد نیاید. مشکل اینجاست.

* با سلام شهرداری لطفا پیاده روهای بلوار فاطمیه مهر شهر را آسفالت نمایید .

*سلام تلفن ثابت روستای فدشک اکثر اوقات قطع و وصل می شود اگه کسی مریض شود چطور اطلاع دهد؟

*درد دل همشهریان در این ستون توسط بعضی ادارات با دید باز و راهگشا پاسخ مناسب داده می شود اما بعضی مشکلات مردم به خصوص در حواشی شهر مانند شهرک های کنار بیرجند با برخی ادارات ، نه تنها حل نمی شود بلکه با پاسخ های سرد و ناامیدکننده، بر زخم آنان نمک می پاشند، هستند کسانی که با سال ها پیگیری حقشان، دستشان بسته ترشده و مشکلشان را رها کرده اند چون نه روحیه ونه امیدی به گرفتن حقشان از آن سازمان ها را تصور می کنند.

*سلام.آواجان. به نظرم تقاطع بلوار پیامبر اعظم و خیابان سپیده بیرجند  به یک روگذر نیاز دارد. چه مان از مشهد کمتر است که آنقدر زیرگذر و روگذر دارد. مهندس نداریم یا اعتبارات؟

*در روزنامه زده بودید که وزیر راه به استان می آید لطفا پیگیری کنید تا قبل تعویض دولت بودجه دوبانده سازی را کامل به استان بدهند که با تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان انشاا… چالش منحوس تصادفات جاده ای  از محورهای اصلی رخت بربندد.

*ساعت 9شب با اینکه محدودیت است ام متاسفانه خیابان ها شلوغ تر از قبل شده من نمی دانم یا محدودیت ها مردم را تحریک می کند بیایند بیرون یا اصلا نظارتی بر این موضوع نیست و خود پلیس هم مشمول محدودیت ها شده است و در خیابان ها نیست!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت