پیام شما

*باسلام و احترام و تقدیر و تشکر از مدیریت محترم سازمان میادین شهرداری بابت ساماندهی و افزایش غرفه فروش بازار غفاری که باعث رفاه و خرید آسان و ارزان همشهریان محترم و اشتغال جوانان شده و نصب پرژوکتور و دوربین در پارکینگ بازار بلوار مسافر که افزایش امنیت مشتریان و کسبه شده است

*سلام تامین معیشت مردم نیاز به تدبیر مسئولین دارد لطفاً با اقدام به موقع و بجا، اعتماد به نظام را به مردم برگردانید

*از شهرداری بابت مرمت و بازسازی سرویس بهداشتی بوستان اول سجادشهر تشکر می کنم اما بسیار متاسف هستم برای برخی از خانواده هایی که کمترین اهمیتی به تربیت فرزندان خود نمی دهند. بسیاری از سرویس ها بسیار تمیز و با امکانات کامل هست که در نظافت آن کوشش نمی کنند.

*با سلام از استاندار محترم تقاضا میکنیم دستور فرمایند روشنایی مسیر جاده هتل کوهستان تا مزار کوه که منطقه گردشگری هم می باشد تامین گردد با توجه به باریک بودن جاده و کوهستانی بودن منطقه و تاریکی مطلق در شب تردد برای ساکنین روستاهای منطقه باقران و گردشگران عزیز بسیار خطرناک می باشد

*حقوق بازنشستگان، کارگران و معلمان را افزایش دادند اما کوچکترین توجهی به معیشت کارمندان ندارند. وضع ما کارمندان با حقوق هایی که حتی جرات گفتنش را ندارم اسف بار است. خواهش میکنم از مسئولان استان و به ویژه استاندار محبوب جناب دکتر قناعت فکری به حال وضع کارمندان داشته باشند و به پایتخت کشور حتما برای بهبود معیشت کارمندان دولت نامه هایی تنظیم کنند شاید به دلشون برای ما بسوزه و حقوق مارو هم افزایش دهند.

  • از شهر شدن امیرآباد و حاجی آباد چه خبر؟ هنوز این روند بررسی نشده و خبرهایی نیومده؟ لطفا از فرماندار بخواین نسبت به این وضعیت این دو روستا اطلاع رسانی کنند.
  • دوباره یکی از پروازهای استان کنسل شد و ما چه قدر دلمون خوشه که فکر می کنیم با این روند سرمایه گذار وارد استان خواهد شد.
  • دور دوم سفرهای رئیس جمهور به زودی شروع میشه، لطفا مدیران کل برای این سفر برنامه ریزی داشته باشند تا تصمیم های خوبی برای اشتغال استان گرفته شود. نکته دیگر که مهمه اینه که حتما در این سفر به راههای استان و راه آهن توجه ویژه ای شود. اگر همین راه آهن در دولت دکتر رییسی به سرانجام برسه برای ما خراسان جنوبی ها کفایت می کنه؟
  • چرا اکثر گزارشهای شما درباره مرکز استانه؟ چرا از شهرستانهای دیگر استان گزارش تهیه نمی کنید و یا حداقل فرمانداران را دعوت به گفتگو نمی کنید. شما همیشه از عدم توجه مرکزنشینان به استانها صحبت می کنید اما خودتان همه توجه تون به بیرجنده.
  • قرار بود تعاونی محصولات استراتژیک در استان تشکیل بشه که هنوز که هنوزه این امر محقق نشده. از مسئولان بخاین این کار مهم و حیاتی رو به سرانجام برسونند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت