پیام شما

  • واقعا جای سوال است که چرا در روزی که استان میزبان یک اجلاسیه مهم و ملی هست آن هم در شرایطی که معاون اول رئیس جمهور سخنران ویژه این اجلاسیه بوده کل ارتباطات دیتای استان از صبح قطع میشه. مشترکین تجاری، امور گمرک، شرکت نفت، بانکها همه تحت الشعاع این بی مدیریتی قرار می گیرند و از طرفی زائرین کربلا نمی تونند ارز از بانک بگیرند. واقعا معلوم هست تو مخابرات چه خبر؟؟؟
  • از استاندار محترم و مسولان مربوطه درخواست دارم در سفر دوم رییس جمهور محترم به استان قصه پر غصه هتل کویر که نزدیک به سه دهه است بصورت آثار باستانی درآمده و با این همه هزینه بلا استفاده رها شده را پیگیری فرمایند. در آن زمان می گفتند مشرف بر اماکن نظامی است اما حالا چه مشکلی دارد؟

*با سلام خدمت استاندار عزیز. به نمایندگی از طرف اهالی روستای محروم و دورافتاده اَفکِشت از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند مراتب استدعای عاجزانه خود را در ارتباط با صدور دستور عاجل جنابعالی در خصوص تسریع در طرح آبرسانی به این روستا از طریق مجتمع آبرسانی حصارسنگی که سالهاست دولتمردان قول آن را به مردم محروم روستا داده و اخیراً زمان اجرای آن را هم زمان با اجرای پروژه آبرسانی به روستای چاه زرد اعلام نموده اند راخوا ستاریم.

  • با سلام خدمت آوای عزیز. خداروشکر دوباره وضعیت خراسان جنوبی از نظر کرونا عادی شد و الان هیچ شهر در استان قرمز نیست. اما این نباید باعث کم رنگ شدن پروتکلهای بهداشتی بشه و بهتره ما مردم بدونیم که برای سلامتی عزیزترین افراد زندگیمون باید هنوز پروتکلهای بهداشتی رعایت کنیم.
  • این عدالت نیست که به قشر توجه کنیم اما گروه دیگر رو ندید بگیریم. افزایش حقوق معلمان نوش جانشان اما به فکر کارمندان دیگر نیز باشید. کسایی را می شناسم در اداره با حقوق ۶میلیونی زندگی میکنند که اصلا برازنده نیست. امیدوارم برای سایر کارکنان دولت نیز افزایش حقوق
    پیش بینی شود.
  • قیمت مسکن در همه دنیا از طریق مالیات کنترل میشه و تمام دلالها رو به بازار بورس می فرستند تا معاملاتشان در زندگی مردم اثر نداشته باشه. این شرایط باعث رقابت سالم بین بنگاههای اقتصادی میشه چیزی که ما الان در کشورمون بهش نیاز داریم.

*با سلام خدمت روزنامه آوا. لطفا از وضعیت شهرک امام علی(ع) شهر بیرجند گزارشی تهیه کنید. متاسفانه اکثر قول هایی که برای این منطقه داده شده انجام داده نشده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت