پیام شما

*جالبه میگن میخوان جلوی سوخت قاچاق رو بگیرن زورشون میاد مال خود مردم رو به خود مردم بدن اگه سوختی هست برای ایران و ایرانیه. وزیر دولت ادعا کرده آماده ارسال سوخت رایگان به لبنان هستیم بعد بیاین جلوی سوخت زدن ایرانی ها رو با این کارا بگیرین که قاچاق نشه

*در خصوص سرمقاله فواید تقسیم استان مطالبتان چون از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند. البته ناگفته نماند بزرگترین پیشرفت بعد از استان شدن سر در آوردن برجهای زیبا و هجوم مهاجرین از روستاها و شهرهای مجاور به بیرجند وچند برابر شدن قیمت املاک واجاره بها بوده و ارتقاء ادارات به اداره کل که مشکل مراجعه برای کار اداری را به خراسان بزرگ سهولت داده و شکل ظاهری شهرستان هم به مرکز استان کاملا مشهود است و نیز چند دهیاری به شهر و چند شهر هم شهرستان شده است ولی آیا در این هجده سال یک پروژه بزرگ در مرکز استان به بهره برداری رسیده ؟ آیا استادیوم نیم تمام استان به پایان رسیده ؟ آیا یک کارخانه مثل کویر تایر راه اندازی شده ؟ هرچند هر عزیزی هم کهآمده در مرکز دایره سفید خط کشی شده کلنگی برای یک پروژه عظیم به زمین کوبیده که عکسهای یادگاری از آنها فقط در آرشیو استانداری و فرمانداری ها موجود می باشد.

*گاهی مواقع مشاهده می شود که همسایه های ساکن در آپارتمان درب پیلوت خود را چک نمی کنند وتاصبح درب آپارتمان به هردلیلی بازمی ماند وتوجه به هشدارهای امنیتی پلیس نمی کنند که باعث سرقت وسایل در پیلوت و حتی انباری ها شده خواهشمندم مدیریت بلوک و همسایه های مجتمع های ساختمانی توجه کامل به امر بستن درب پس از ورود وخروج بنمایند.

*خواهشا از مسئولین مسکن سوال کنید اگر مردم عادی ۵۰۰ میلیون تومان داشتند که در۲ سال واریز کنند بغیر از وام برای مسکن ملی آن هم در استان محرومی مثل خراسان جنوبی که اوضاع و احوال این طور نبود که دست به دامن دولت شوند.بررسی کنید یک کارگر یا کارمند این مبلغ را از کجا تهیه کند.

*با سلام خدمت مسئولین بهزیستی ! آیا می دانید به علت قصور کارمند اداره …، مستمری ماهانه معلول تحت پوشش قطع گردیده و مدت ۵ ماه با پیگیری هنوز وصل نشده. خدا قوت

*ضمن تشکر از شهرداری و ادارهبرق در روشنایی خیابان جمهوری حد فاصل سه راه اسدی تا میدان قتلگاه. ان شاءا… این روشنایی در سایر معابر و خیابان ها با نصب اینگونه پایه ها با نور زیاد ادامه داشته باشد مثل خیابان انقلاب که شب عابر در وسط خیابان روی آیلند ایستاده است دیده نمی شود.

*جناب استاندار عزیز حدود یک سال از نزدیک در کنار مردم بودید و دردهایشان را شنیدید که البته دردهای مردم بدون حضورتان هم قابل شنیدن است حالا وقت چاره کردن درد مردم است شما را بخدا حداقل مشکلات مردم استان را به عرض ریاست محترم جمهور برسانید بفرمایید مردم از فقر روستاهای مرزیرا خالی می کنند و برای کارگری به شهرمی آیند بفرمایید در شب تعداد زیادی از جوانان و کودکان سر سطل زباله با همدیگر درگیر می شوند. جوانان با مدرک کارشناسی ارشد متقاضی آبدارچی وخدمتگزاری در ادارات هستند. بفرمایید که بخاطر تورم سفره های مردم جمع شده است. بفرمایید آمار اعتیاد در شهر چقدر است ؟بفرمایید جوانان این استان بخاطر فقر قید ازدواج را زده اند و در پایان بفرمایید آیا این دردها چاره ای دارد یا باید سوخت وساخت!!!

*ان شاءالله انتقال پادگان ۰۴ قطعی و عملی بشه نه یک دهه دیگه مردم سرکار باشند و دلالان زمین خوار و برخی از فرصت طلبان که همه جا هستند جلوی این حرکت و پیگیری خوب آقای استاندار را بگیرند و … !؟

*تقاطع غیر همسطح بیرجند قرار است کجا زده شود مردم مایلند بدانند چه اتفاقی می خواهد بیفتد. کاش به جای تقاطع غیر همسطح که به قول خودشان کلاس هم دارد فکری به حال ترافیک منتظری ، طالقانی و جمهوری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت