پیام شما

*کاش بررسی در خصوص پروژه های آبکی هفته دولت که در بعضی از ادارات دولتی بیرجند یا استان افتتاح شده داشته باشید. وضعیت طوری شده که صدور چند مجوز هم که کار روتین ادارات هست حالا به عنوان پروژه قابل افتتاح در هفته دولت مطرح می شود مجوزهای صادره و تمدید شده به عنوان پروژه هفته دولت!

*کارت سوخت وانت ها دو ماه شده شارژ نشده،هر سال سهمیه وانت ها دو ماه مفقود میشه ،کسی نیست بگه این دو ماه چی میشه ، متولی واریز ی کیه. چرا
ثبت نام می کنید .

*سلام. مردم در شهرک جدید روستای گل نیاز به برق دارند مسئولین اداره برق استان لطفا پیگیری فرمایند.

*آدم نمی دونه بخنده یا گریه کنه ! تیتر صفحه اول روزنامه ۵ شهریور “اختلاس بانکی ۱ میلیارد تومانی در استان”! یعنی یک نود و دو هزارم اختلاس فولاد

*باسلام وتشکر از آوای مردمی نوشته بودید که۳۸۰ میلیاردتومان به اداره کل راه اختصاص یافته است امیدواریم این اداره محترم به فکر جاده ورقنه – شاخن به طول ۶ کیلومتر۱۰ سال است که درحال احداث میباشدوقسمتی از قبرستان شاخن تخریب گردیده به طوریکه اسکلت اموات در داخل قبرها نمایان است باشد امید واریم با این بودجه عذری نیاورند و جاده را تکمیل نمایند.

*کاش همزمان باهفته دولت اتصال بلوار بقیه ا… به بلوار امام رضا(ع)با هدف کاهش بارترافیکی بلوارمسافر اتفاق می افتاد.

*درد همه شهروندان بیرجند وضعیت آسفالت شهر نیست. شهرداری که زمانی پروژه ۶۰ میلیاردی در اون زمان افتتاح می نموده حالا بعد از دو سال پروژه ۵۰۰ میلیونی افتتاح میکنه باعت تاسف هست برای شهرداری و ناامیدی برای ما بیرجندیها شده است.

*میادین و المان های سطح شهر با این هزینه هایی که برای المان ها میشه اصلا نورپردازی ندارند پارک توحید و پارک های دیگر هم شبها از بعضی قسمت ها شون آدم میترسه رد بشه قلعه و قبرستان که جای خود داره!

*لطفا پیگیر باشین شهرداری یا راهنمایی و رانندگی نسبت به تعمیر، گاردها و موانع زرد رنگ جهت جلوگیری از دور زدن (اسم دقیقش نمی‌دونم) وسط خیابان طالقانی روبروی طالقانی ۳ اقدام بفرمایند زیرا بیشتر ماشین ها برای ورود به طالقانی ۳ کوچه پزشکان از سمت طالقانی ۴ و از وسط خیابان ناگهان شروع به گردش می کنند و باعث تصادف می شود. لطفا پیگیر این موضوع باشید.

*یک سوال از مسولین محترم شهرداری و مردم بیرجند دارم. چند مرتبه برای میادین ابوذر و امام خمینی (ره) که میادین اصلی شهر هستند نقشه طراحی و اجرا و هزینه شد و هنوز هم آنطور که باید و شاید تو دل برو نیستند. بیاییم برای یکبار هم که شده با همکاری و همفکری هنرمندان و مسئولین مربوطه نقشه و المانی جامع و جاذب برای میادین اصلی شهرمان طراحی و اجرا کنیم.

*گاهی در سطح شهر مشاهده می شود پدر و مادر هایی که رانندگی می کنند به فرزندان نونهال وکودک زیبای خود اجازه ایستادن در ماشین های خارجی که دارای سقف متحرک هستند را می دهند و ماشین هایی که سقف ندارد در دوطرف سر خود را بیرون می آورند که این کار بسیار خطر ناک است برای جان
کودکان لذا خواهش می کنم پدر ومادران تذکر لازم را داده و جلوگیری کنند که عواقب خوبی ندارد حادثه خبر نمی کند.

*فقط می گویند مسجد بسازید به چه قیمتی . به قیمت اینکه نماز گزار بخاطر دعواهای سطحی هیات امنا ی مسجد و دعوای امام جماعت و… از مسجد فاصله بگیرد. جوان دیگر با چه حسی بیاید پای کار لطفا دستگاه های متولی سعی کنند در مساجدی که مشکل دارند و کم هم نیستند بین افراد آشتی و مشکل داخلی را با حکمیت خود برطرف کنند خیلی از مساجد درگیر این دعواها هستند.

*کاش در هفته دولت هر پروژه را یک خانواده شهید افتتاح می کرد که یادمان می ماند چگونه با این جا رسیده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت