پیام شما

*شهردار محترم فضای سبز خیابان میرزا کوچک خان جنگلی به دلیل روشنایی ناکافی در شب محل، امنیت و اطمینان خاطر برای تردد ندارد لطفا نسبت به روشنایی آن قسمت اهتمام ورزید.

*استاندار مردمی ضمن تبریک هفته دولت امیدواریم یکی از مکان‌هایی که رئیس جمهور محترم در سفر به خراسان جنوبی مورد بازدید قرار دهند باغ زیبا و تاریخی شوکت آباد باشد.

*متولیان امر فرهنگ و نماز،کمترین انتظار نمازگزاران… ساماندهی وضعیت نمازجماعت مجموعه مذکور است مردم به هیئت امنادسترسی ندارند قبلاً نمازجماعت مغرب و عشا برگزار می شد اما در چند ماه اخیر ، اکثر شبها امام جماعت تشریف ندارند بارها در همین روزنامه موضوع اعلام شده خواهشاً وظیفه شرعی و اداری خویش را انجام داده و تکلیف مردم را مشخص بفرمایید ای کاش تمامی دستگاه های عریض و طویل فرهنگی تعطیل می شد و امور فرهنگی هم به مردم واگذار میشد تا دیگر برای چنین موضوع کوچکی مردم چندین ماه منتظر نبودند.

*از شهرداری به خاطر بهسازی بلوار جوادیه تشکر می کنیم.

*ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت وقدردانی از مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در برقراری اینترنت پرسرعت ۷۵ -روستای استان در سال گذشته ازمسئولان ذیربط درخواست دارم علت عدم حل مشکل اینترنت شهر ماژان شهرستان خوسف را بفرمایند و بگویند مشکل را کی می خواهند حل کنند آیا ۵سال پیگیری مسئولان محلی وانتظار چندین ساله شهروندان و وعده مسولین چه زمانی به نتیجه خواهد رسید

*بنیاد مسکن درمیان طرح هادی روستای سیدان به پایان نرسیده برای گاز کندند وهمونطور گذاشتند در ضمن کوچه پشت حسینیه را نیمه کاره سنگ کردن و الان آب آشپزخانه حسینیه آنجا را تبدیل به لجن زار می کند و زیر سازی آسفالت جدید را خراب می کند لطفا بررسی کنید

*جریان تلویزیون شهری میدان آزادی چیه که همش خرابه؟

*تو اخبار سراسری گزارش میداد توی یکی از شهرهای انگلیس کرایه خونه از سال ۲۰۱۹تا الان افزایش داشته واقعا بی انصافیه طی سه سال ۲۰ درصد ما تو ایران طی یکسال تنها۲۰۰درصد افزایش داشتیم واقعا مردم رو چی فرض کردید. کور خودم بینای مردم

*در خصوص بی ثمر بودن سفر وزیر آموزش و پرورش جهت اطلاع مدارسی که ۶ کلاس دارن و آمدن ۱۰ کلاس کردن تازه از الان مشخصه که اول مهر نیرو کم دارن معلوم نیست تا کی باید بچه های من و شما بدون معلم باشن تازه وقتی هم کسی بیاد یا از شیفت مخالف هست یا هم نیروی صفر کیلومتری که هیچی آموزش ندیده واقعا جای تاسف داره که وزیر بیاد هیچکدوم از این مشکلات گفته نشه کمبود نیروی انسانی بیداد میکنه در مرکز استان.

*آب وفاضلاب درمیان آب آشامیدنی روستای دارالعباده سیدان چی شد؟ هفته ای یکبار شب تا صبح آب نداریم پس این لوله کشی و هزینه ها برای چی بود کی می خواهید آب دایمی برقرار کنید لطفا پاسخ بدهید.

*وقتی نماینده با …به مجلس برود و هیچگونه سابقه مدیریتی نداشته چه انتظاری می توان داشت، وزرا که می آیند طرف حساب خود را نگاه می کنند اگر فرد ضعیفی باشد فقط وعده می دهد و می رود.

*درمورد خبر شاغل شدن سوخت کشان جهت اطلاع سوخت کشی که شبی ۵ میلیون درآمد داره نمیاد برای روزی دویست هزار تومان کار کنه.

*مسئولین استان در هفته دولت و قبل از آن سهم سفرهای وزرا و معاونین برای قاین و طبس و سهم معاونین استاندار شهرستان محروم درمیان و سربیشه و… نمی دانم استاندارد برای انتخاب مقصد سفر مسئولین چه هست هر چه هست ضعف مطالبه گری آنجا تاثیر دارد چون هر جا مطالبه گری کردند رفتید و هر جا نه، سرشان بی کلاه ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت