پیام شما

*از هیئت ها و به طور ویژه و خاص از هیئت محترم محبان الزهرا (س) که با نظم و هماهنگی و با عزاداری با شور و باشکوه احوال عزاداران رو کربلایی کردن
بی نهایت سپاسگزاریم. خداوند قبول کند.

*ازابتدای دهه محرم آب شرب به روی پنج هزار نفر روستای نوغاب بخش مرکزی شهرستان درمیان بسته است و مردم ازبی آبی دسته پنجه نرم می کنند خواستار پیگیری این موضوع هستیم مسئولین شهرستان گوش شنوایی ندارند و با مردم نیستند. آبفای شهرستان آسایش وآرامش شهروندان را به هم زده وبی نظمی دراین شهرستان بوجودآورده است. مردم را درمجتمع آبرسانی فخرود به جان هم انداخته است. لطفا برخوردکنید

*عزاداری های امسال به دلیل اینکه بالاخره دیدیم هیئت های عزاداری با هم کنار آمدند و مراسم تجمیعی گرفتند واقعا عالی بود. ان شاءا… اجرشان با آقا امام حسین(ع) و امیدواریم این روش همچنان ادامه پیدا کند تا جایی که بتوانیم مثل زنجان و یزد یک عزاداری هماهنگ و با شکوه برای حضرت سید الشهدا (ع) داشته باشیم . آمین

*در باره قاچاق سوخت مطلب نوشتین خدا وکیلی آدم از رو شرافت و وجدان نظر بده، تو این منطقه چه کاری هست که مردم دنبال این کار نرن، همشهری عزیزی چه قشنگ میگه تو یکی از روستا ها قاچاق انجام می شه !آیا دیدی سر و وضع خانواده رو چطوری بود؟ تمام دار و ندار طرف همین چند لیتر سوختی است که از یه دست میگیره و باز اگه دو قرون سودی باشه میده نفر بعدی و تو این اوضاع سخت گرونی میگذرونه زندگیش رو اونم به چه ترس و وحشتی خدا میدونه دقیقا میشه گفت سر قمار با جانش میره تو این کار یا بخت و اقبال یاره باهاش یا هم که جان مثل پر کاه بر باد! همه دیدیم به دفعات زیاد مگه حرف رهبر نبود که برین دنبال او مافیای قاچاق ترانزیتی که با کشتی و چندین تانکر سوخت حمل و جابجای میکنن نه این بیچاره های خرده پا که مشخصه طرف امرار و معاش خانواده شو داره به این طریق انجام میده اونم از سر اجبار که نه کارخانه ای هست و نه کشاورزی و ….

*ضمن تشکر ویژه از مسئولین برگزاری هیئت ها خواستم یادآوری کنم توجه ویژه به برنامه های فرهنگی در هیئت های عزاداری نباید فراموش شود. به نظرم تجمع بانوان در مسیر عزاداری هیئت ها که بدون هیچ برنامه عزاداری فقط وقت گذرانی بود کار صحیحی نیست انتظار می رود همزمان با عزاداری آقایان چند برنامه محوری خوب هم برای خواهران در نظر گرفته شود که از این شرایط خارج می شدند.

*از مسئولین مخابرات و ارتباطات تشکر می کنم که به روستاها اینترنت و آنتن دهی می کنند اما برادران عزیز کاش نمی کردید که مردم اعصابشان حداقل راحت بود. اینترنت آورده اید متاسفانه یک لحظه می گیرد یک لحظه قطع است آنتن دهی موبایل هم که گویا … لطفابا اعصاب مردم روستاها بازی نکنید. اگر نمی توانید کاری کنید نیاورید خلاص.مردم اعصابشان را از سر راه نیاورده اند که اینگونه بازیچه مشکلات فنی شود.

*تاسوعا و عاشورا فرصت مناسبی بودبرخی جریانات در استان که به دلیل منافع خود پای خود را روی گلوی توسعه استان گذاشته اند به خود بیایند . سوزاندن فرصت حضور آقای رئیسی در دولت توسط عده ای به ظاهر همراه دولت و ولی در باطن منفعت طلب برای خود آسیبی به استان خواهد زد که تا سال ها جبران آن مقدور نخواهد بود. رسانه ها هم گویا یا با آنها همراهند و یا می ترسند که چیزی بنویسند. عملکردها دیگر حالا قابل بررسی است آیا فریاد رسی هست ؟

*بنده به عنوان یک شهروند از مسئولین محترم استان سوالی داشتم شغلی که ایجاد فرموده اید که بشود به جای قاچاق سوخت و یا هر کوفت و زهر ماری دیگر به جوانان بیکار در روستاهای مرزی استان پیشنهاد داد چیست ؟ خجالت بکشید به جای دستور به فکر حل مشکلات باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت