پیام شما

* سلام جوانی هستم با پدر و مادر کارگر  و خودم هم لیسانس روانشناسی و  روزمزد سر گذر می ایستم. سوالی از عزیزانی داشتم که تا چند وقت پیش در گروه های سیاسی شان به جان هم افتاده بودند که دولت و حاکمیت وظیفه دارد مردم را به بهشت بفرستد یا نه ؟ آقایان اصولگرا می گویند حاکمیت با قوانینش باید مردم را به سمت بهشت هدایت کند و اصلاح طلبان هم گویا در این موضوع بهشتی کردن مردم را با اجبار حکومت درست نمی دانند . نخبگان سیاسی کشور لطفا بفرمایید من به که سن ازدواج رسیده ام اما با این وضعیتی که درست کردید حتی نمی توانم یک فرش بخرم که در یک خانه اجاره ای زندگی تشکیل بدهم چه باید بکنم؟ لطفا راهنمایی بفرمائید آیا حکومت برای بیرون بردن مردم از این جهنم هم مسئولیتی دارد ؟ آیا ایجاد جهنم برای مردم هم از وظایف دولت ها ست که در این جهنم حتی پول خرید یک قبر هم برای کارگرش نمی ماند ؟

* درود بر آوای عزیز وخسته نباشید به مدیروفعالان این روزنامه که صدای مردم را به گوش مسئولین می رسانند. جناب مولانوری استاندار محترم چندی پیش فرمودند مردم استان باید مطالبه گر باشند حرفشان بسیار  متین ودلنشین خدمتشان باید عرض شود  وقتی که بعضی از مسئولین ماسک به چشم زده و پنبه در گوش گذاشته اند مطالبه گری آب در هاون کوبیدن است. بارها مشکلات ودرخواست های به حق مردم در پایان هر هفته جمع بندی و به ادارات ذیربط و حضرتعالی ونمایندگان استان انعکاس داده شد و متاسفانه آنکه هرگز به جایی نرسیده فریاد بوده است . امروز حضرتعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان باید از مدیرانی که خواسته ها را نادیده گرفتند باز خواست نمایید که چرا در نزدیک ترین روستاهای مرکز استان هنوز بعد از ده سال  درخواست، پنج کیلومتر جاده که مشکل اصلی اهالی  است آسفالت نشده دردیگر روستا لوله کشی آب همچنان باقی و در روستای دیگر گاز لوله کشی شده ولی هنوز از گاز بی بهره اند مناطقی از استان از اینترنت محروم اندو….. آیا پاسخگویی وظیفه مسئولین نیست ؟

* سلام از ریاست محترم  اداره ایمنی راه و حریم اداره راهداری خراسان‌جنوبی خواهشمندیم برای ایمن سازی محور‌  مواصلاتی شهر خوسف ، بین آ باد ، آرک ، حامی  ، دهن رود  منتهی به مجتمع بلنجیر  نسبت به نصب  گاردریل  در نقاط پرحادثه، پرتگاه‌ها و پیچ‌های خطرناک، دهانه پل‌ها و آبرو‌ها و  تعریض  جاده و همچنین نصب تابلوهای علایم راهنمایی و  رانندگی اقدام  نمایند.  امیدواریم  این عمل شما موجب رضایت اهالی و مسافران مسیر گردد.

*آقای استاندار مردم دارند از کرونا می میرند هر روز یه عده جدید مبتلا می شوند. چرا می گذاریدآموزش و پرورش مسابقات دومیدانی رابرای همه رده های سنی برنامه ریزی کند تا کی باید شاهد مرگ و میر باشیم…

* مقاله زخم های کهنه مرکز استان واقعأ جالب و حرف دل مردم بود. از رسانه محترم شما خواهشمندیم به طرح گردشگری شوکت آباد، ورودی های شهر، هتل کویر، بسته بودن درب باغ های تاریخی بیرجند، کتابخانه و مرکز فرهنگی بلوار ناصری که سال هاست در مرحله فونداسیون باقی مانده گزارشی تهیه فرمایید.

*سلام با توجه به تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه در مورد تعیین تکلیف هر چه سریعتر پرونده های با بیش از دوسال و پیگیری دادستان محترم استان آیا زمان آن نرسیده که پرونده … و اداره اوقاف و امور خیریه با بیش از دوسال  تعیین تکلیف شود؟ چرا نه سازمان بازرسی و نه دادگستری و سازمان اوقاف هیچ گونه اطلاع رسانی در این مورد انجام نمی دهند و هرکدام ارباب رجوع را به دیگری حواله می‌دهد؟ آیا این روال مرسوم در پاسخگویی می باشد یا این امر با تاکیدات ریاست محترم قوه قضاییه همخوانی دارد تکلیف افرادی که به یک سازمان خیریه و قدیمی و خوشنام شهرمان اعتماد کرده و در حال حاضر بلاتکلیف و متضررشده اند در این اوضاع بد اقتصادی  چه کسی پاسخگو می‌باشد؟ چه زمانی نتیجه بازپرسی این پرونده مشخص و اطلاع رسانی ب خریداران و مردم می شود چه خوب است در کنار حفظ بیت المال کمی هم به فکر حق الناس هم باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت