پیام شما

*این موضوعی که فرمودید در خصوص تقاطع غیر همسطح باید اشاره کنم که بنای تمام شهرها و کشورهای توسعه یافته در این است که ترافیک بالا برود تا مردم کلافه شوند و آنوقت برای مسیرهای کوتاه از پیاده روهای لوکس استفاده کنند و در مسیرهای طولانی از بی آرتی و مترو و وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند به نظر حقیر تقاطع غیر همسطح برای بیرجند هنوز زود هست اما شهرداری و شورای ترافیک شهر می‌تواند برای جلوگیری از حجم و ازدیام اتومبیل ها در برخی از چراغ قرمز ها که پشت سر هم قرار میگیرد را از طریق گردش به راست و یا چهار راه کم خطر را با چراغ چشمک زن مدیریت کنند. مثال در سه راه اسدی ۲ تا چراغ قرمز نزدیک به هم ، معلم چهار راه فرهنگیان و چهار راه بهداری نزدیک به هم با توجه به حجم بالای ماشین در این خیابانها و ….

*تیتر باسوادی استان نسبت به کشور سواد کاغذی به چه درد می خوره.چرا فراموش کردیم که اولین ها و پدر برخی از علوم از همین خاک زرخیز بودن و امروز درگیر اعداد و ارقام هستیم این اعداد و ارقام هیچ دردی رو از مردم درمان نمی کنه و چه بسا شرایط رو سخت تر می کنه. مردمی سخت که در هر شرایطی تابع و شاکر هستن. مردمی که از گذشته تا به امروز موش آزمایشگاهی بخش نامه ها بودن و همیشه قربانی. چه تلخه با این همه با سواد سیمای شهر و استان ما در فقر و بی سوادی هست و هیچ رنگ و بویی از تغییر و پیشرفت نداره و هنوز اندر خم یک کوچه هستیم که اگر فلان کار انجام بشه شاید برای مدیران استان بد بشه پس نیازی به انجام نیست.مردم که خواسته ای ندارن و همیشه قانع و تابع هستن… سواد کاغذی هیچ ارزشی نداره کاش روزی برسه که بگیم مردم استان ما به بلوغ فکری و فرهنگی رسیدن… و کاش روزی برسه که به جای مخفی کاری اتفاقات و آسیب های جبران نشدنی اجتماعی برای آگاه سازی عمومی و بالا بردن سطح دانش اجتماعی مردم تلاش بشه… اعداد و آمارهای کاغذی به درد مردم نمی خوره و تنها برای مدیران بی عمل استان ارزش داره و بس…

*همین الان با ۱۵۰۰ واحد ساخته شده و ۷۰۰ واحد در دست ساخت تعاونی ها در زعفرانیه ما مشکل فشار آب و قطعی آب داریم !! فردا با ساخت ۴۰۰۰ واحد قراره آب از کجا تامین بشه ؟؟ لطفا قبل از اینکه به فکر جور کردن آمار و ارقام باشید یک کمی هم به فکر مردم باشید.

*در ارتباط با مصوبه تقاطع غیر همسطح لطفا میادین شهر رو درست کنند تقاطع غیر همسطح پیشکش. المان های شهر آبرو بره.بخدا قسم شهرهای کوچک خیلی المان های قشنگ تر داره تا بیرجند. میدان غدیر و تمنای باران رو یه نگاهی بندازین آدم گریه اش میگیره از بی توجهی مسئولین فقط مجوز به ساخت و سازهای انبوه سازان میدن. شهر به امان خدا رها شده

*از روزنامه آوا خواهش می کنم این موضوع را پیگیری کنین و جواب رو بدین. در سایت مسکن ملی ثبت نام کردم تائید قطعی شده و دیدم پیامی مبنی بر واریز پول نمیاد که به اداره راه و شهرسازی مراجعه کردم. در جواب گفتن برج ۵ باز میشه از اینا که تائید شدن قرعه کشی میشه هر کی برنده شد میگن ۸۰ میلیون تومان واریز کنه و هر سه ماه ۶۰ میلیون تومان واریز کنه تا ۶۰۰ میلیون تومان و نهایت دولت هم یه مبلغی در قالب وام ۱۸ درصد کمک میکنه. آیا مسکن ملی همین است؟ به نظر شما اگه ما هر سه ماهی ۶۰ میلیون می داشتیم اینجا ثبت نام می کردیم. این که کاملا آزاد حساب میشه. این که باز به سمت داستان قرعه کشی ماشین پیش میره. عاقبت مردم به خیر بشه.

*ای آقا، دوستان عزیز خیابان امام موسی صدر همسطح رو برین ببینین چند روز پیش در مجاورت استانداری و مسئولین محترم چطور آسفالت کردن و پول بیت المال رو فقط حیف و میل کردند که حالا مسئولین دنبال غیر همسطح هستن.

*فلکه قدس پاسداران رو به جای اینکه کوچک تر کنن اومدن بزرگتر کردن که مردم همش با هم گلاویز باشن و یکسره تصادف هست حالا می خواهند خیابان های شهر را غیر همسطح کنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


اصغری- حامد اکبرپور جانشین ستاد دیه استان اعلام نمود این مادر که بابت بدهی مالی

بیشتر

کاری- معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به دو اقدامات تحولی ویژه

بیشتر

نسرین کاری- اصفهک از روستاهای قدیمی شهرستان طبس است، که به روستای خشت و آب

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت