پیام شما

*سلام. سرمقاله شنبه شما در خصوص تصمیمات رسانه ای استاندار را خواندم در نوع خودش جالب بود. فقط در خصوص اینکه چقدر می توان مدیران را مجاب به این کار کرد ابهام وجود دارد. مدیری که ترجیح می دهد اعتبارات در اختیارش خرج پذیرایی و تشریفات اتاقش شود را چگونه می توان به اهمیت مطالبات مردمی آشنا کرد . این سال ها کاملا مشهود است بخشی از مدیران به جای توسعه استان به فکر توسعه اتاق مدیریت و سالن های جلساتشان بوده اند و بیدار کردن این مدیران کار سختی است.

* چند وقت پیش مطلبی از یکی از مسئولین منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در روزنامه شما خواندم . از یک سری امتیازاتی اسم برده شده بود که من شهروند واقعا از آن بی اطلاع هستم . نمی دانم مسئولین استان چه فکری می کنند اما بی اطلاعی از یک سری امتیازات ویژه در بین عموم جامعه و اطلاع خواص از آن، می تواند رانت ایجاد کند . لطفا متولیان امر شرایط برابر برای اطلاع واستفاده عموم مردم از این موهبت در استان را فراهم نمایند.

* از اداره راه و شهرسازی استان به دلیل تلاش برای دوبانده سازی جاده ها تشکر می کنم  . هر بار که به مشهد عازم می شوم بخشی جدیدی از از جاده زیر بار ترافیک می رود و این یعنی دغدغه های ما کم کم دارد به رفاه و امنیت در محورهای اصلی استان تبدیل می شود . از استاندار و نمایندگان محترم درخواست دارم مجموعه هایی که اینچنین در حال تلاش هستند را تشویق کنند تا سایر مدیران که گویا در لاک خودهستند هم بیرون آمده والگو بگیرند.

* سلام شما را به هر که می پرستید قسم می دهم فکری به حال آسفالت معابر شهر بردارید. چقدر باید پول تعمیر جلوبندی بدهیم و اگر هم شهرداری توان  آسفالت را ندارد از هر خودرو در عوارض سالیانه ۵ تومن بگیرد بیمه همگانی جلوبندی خودرو را در بیرجند اجرا نماید .آسفالت در برخی نقاط شهر نه تنها باعث خسارت به خودروها می شود بلکه اعصاب مردم را هم بهم ریخته است و خاطر شهروندان را مکدر.

* سلام ما دلمان خوش بود اعلام کنند امسال آموزش تعطیل تا کرونا برود. آن وقت عزیران آموزش و پرورش دارند دنبال برگزاری کلاس حضوری می گردند؟! باور کنید یا این مسئولین فرزند مدرسه ای ندارند یا خدمات رایگان می گیرند که هیچ فهم مشترکی با مردم ندارند و تصمیمات این طوری می گیرند.

* سلام کسی در شهر نظارت بر خدمات تاسیساتی ها دارد ؟ یک ربع در منزل ما فقط ۲ تا پیچ را سفت کرده اند می فرمایند ۱۵۰ تومان ؟ انصاف کجا رفته ؟ دستمزد شما را هم دلار نرخ تعیین می کند ؟ باور کنید آخر زمان شده.

* سلام. خواستم از مسئولین بهداشت بپرسم اگر در محلی کسی ماسک نمی زند به کجا می توانیم اعلام کنیم و اصلا برخوردی با او می شود ؟ در یک هایپر مارکت یک آقای تنومند ماسک نزده بود تذکر دادم می خواست مرا کتک بزند!! آیا ستاد امر به معروف یا بهداشت حمایتی می کند از این موارد؟

* از ریاست محترم دولت تدبیر و امید سوالی داشتم و می خواهم بدانم حالا که دلار تقریبا ۵ هزار تومان پایین آمده است آیاکاهش قیمت هم خواهیم داشت؟ چرا که هر چیز که گران می شد می فرمودند به خاطر تحریم ها و به تبع آن افزایش قیمت دلار است. حالا نمی دانم جناب رئیس جمهور چه پاسخی برای گرانی خواهند داشت.

* سلام. به عنوان یک مشترک روزنامه آوا از اقای استاندار که دستور مشترک شدن ادارات را داده اند تشکر می کنم ما بیرجندی ها که روزنامه آوا را می خریم ببینیم چه خبر است و مسئولین چه گفته اند و درد دل می کنیم. اما اصلا گمان هم نمی بردم مسئولی باشد که اشتراک آوا نداشته باشد . هر چند که روزنامه  آوا را می شود از فضای مجازی راحت دانلود کرد و خواند اما اشتراک کردن روزنامه ها دقیقا کمک به آنهاست که استقلال خودشان را حفظ کنند و زیر بار فشار هیچ جریانی نروند.این خبر خوبی برای استان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت