پیام شما

*بیرجندخیلی قیمت میوه بالاست و علتش هم نبود نظارت است هر کسی هر قیمتی دلش خواست می فروشد. بابا به فکر مردم باشید و نظارت ها را بیشتر کنید.

*متاسفانه شبکه روستایی که هنوز ۲۰سال هم ازش نگذشته هر روز یک مشکلی برایش پیش می آید و بدون کیفیت کار کردند. آنوقت مشترکین رل به دو بخش دائم و غیر دائم تقسیم کرده اند و پرداخت قبض های آب آنچنانی به برخی از هموطنان تحمیل شده است. لطفا جلوی هدر رفت آب را بگیرید آب نباشد زندگی نیست….

*اسم بیرجند را به عنوان تنها مرکز استان که برای مسکن فرهنگیان هیچ اقدامی انجام نداد ثبت کنید. جزو افتخارات مرکز استان است. پس از چندماه الاف کردن، پروژه مسکن فرهنگیان با قیمت نجومی به شکست انجامید و همه انصراف دادند.

*من نمی گویم حقوق معلمان زیاد است؛ کم است زحمت می کشند ولی کارمندان دیگر با مدرک کارشناسی ارشد و با پانزده سال سابقه و ۴۴ ساعت کار در هفته حقوق کمتری می گیرند، آنها باید چیکار کنند؟

*خدا قوت به همه مجاهدان نیروی انتظامی که زحمات زیادی برای امنیت ما مردم انجام می دهند. چند روز پیش با تلاش این عزیزان محموله بزرگی از مرفین کشف شد که می توانست باعث اعتیاد بسیاری از جوانان استان شود.

*سلام و خسته نباشید به استاندار عزیز. رویکرد آقای قناعت خوب و عالیست، انشاء ا… در توسعه استان عزیزمان موفق باشند، امیدوارانه منتظر اجرایی شدن و نتایج مثبت برنامه‌های اعلام شده از سوی ایشان هستیم.

*سلام. روز پنجشنبه ۳ هم استانی به خاطر بیماری کرونا فوت کردند و مسئولان نیز از کاهش نزدیک به ۵۰ درصدی کرونا در استان خبر دادند. در کنار کاهش موارد مثبت کرونا اما فوتی های ما نیز بالاست که باید مسئولان استان برای کاهش فوتی های استان تلاش کنند.

*با سلام. متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهرستان بیرجند به دلیل مشکلات عدیده ای که از آغاز انعقاد قرارداد واگذاری زمین فی مابین متقاضیان و اداره کل راه و شهرسازی استان پیش آمد متحمل خسارت مالی فراوانی شده اند. امیدوارم رسیدگی کنید و صدای مارا به گوش مسئولان برسانید.

*اصلانظارتی بر قیمت ها نیست. فاتحه همه چیز خوانده شده. باغدار و کشاورز سود زیادی از محصولاتشان نمی کنند و سود را دلالان می کنند که همیشه این موضوع بوده و هیچ کس هم عین خیالش نیست.

*ازشهردار محترم جناب بهترین درخواست دارم فکری به حال ورودی و خروجی مهرشهر داشته باشند. می دانید که مهرشهر فقط یک ورودی دارد که متاسفانه باعث ترافیک زیاد شده و هیچ مسئولی تاکنون اقدام اساسی برای رفع این مشکل نداشته است. امیدواریم در دوره مدیریت شما حداقل یک ورودی دیگر به مهرشهر اضافه شود.

*امیدوارم برنامه های استاندار فقط بازدید میدانی نباشد و پیگیری مسائل تا حل نتیجه مورد نظر را دنبال کنند. امتداد بلوار شعبانیه که ۱۰ سال است قرار است به سمت شهرک الهیه بیاید چرا کاری انجام نشده است؟

*وند کرونا نزولی شد. ابتدا باید یک خسته نباشید به همه مجاهدان عرصه سلامت داشته باشیم که در این دو سال واقعا زحمات زیادی را کشیدند. اما باید نگران موج بعدی هم باشیم بنابراین همه شهروندان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و عادی سازی رو در جامعه رواج ندهند.

*اقساط وام مسکن خیلی زیاد است و تعداد کمی از مردم توانایی پرداخت آن را دارند. خواهشا این موضوع را بررسی کنید و به گوش مسئولان برسانید هدف این طرح خانه دار کردن قشر ضعیف جامعه بود اما با این شرایط باز هم این اقشار نمیتوانند صاحب خانه بشوند و هنوز باید خانه به دوش باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نسرین کاری – دکتر نگین ناصح، اولین بانوی دریافت کننده بالاترین جایزۀ علمی بنیاد ملّی

بیشتر

بهروزی فر- نهم اردیبهشت ماه در تقویم مناسبت ها، “روز ملی شوراها” نام گرفته، ۲۵

بیشتر

سلام. بارندگی های اخیر در استان و مخصوصا در شهر زیرکوه نشان داد که با

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت