پیام شما

*آوای عزیز من بارها به شهرداری رفتم و به آوا پیام دادم که لااقل فکری برای زیبا سازی ورودی های شهر و میادین بردارند تا مسافرینی که گذری از بیرجند رد میشوند ببینند ما هم شهر زیبایی داریم بلوار پیامبر اعظم ازسمت آوینی تا دانشگاه آزاد بسیار زیبا بقیه به امان خدا رها شده میدان تمنای باران به خاطر ندانم کاری داغان شده که می شود با مختصری تغییر، نور پردازی کنند که بهانه نشست آب در داخل آن را نداشته باشند. خیابان مالک اشتر و امثال آن از بدی آسفالت جای خودش دارد تمام بوستان های شهر یکی از دیگری بدتر دلمان را به چه خوش کنیم؟

*در ارتباط با اظهارات آقای نصیرایی در مورد فضای مجازی ؛ جناب نماینده…فکر نمی کنید ابتدا این استانی که شما یکی از نمایندگانش هستید مشکلات خیلی خیلی مهم تری هم دارد…از وضعیت بد معیشتی مردم که صورتشان را با نرخ ارزاق بالا با سیلی سرخ نگه داشتند..مشکل آب..جاده های مرگ ..نبود راه آهن و نبود هواپیما که هرهفته یا کنسل است یا تاخیردارد یا هم ندارد..دوما شما در استانی نماینده هستید که در پایین ترین ردیف استان های کشور قرار گرفته ..آخر آخر..چه فکری کردید برای اینها….

*یک زحمتی برایتان داشتم،لطفا پیگیری کنید، جاده بیرجند به شوشود و روستاها و شهرستان های منتهی به این جاده چرا کنار جاده خط کشی ندارد؟

*اگر روحانی بنزین را گرون کرد دولت جدید که گاز و آب و تعرفه پیامک را گران کرد و هر شب هم تا صبح پراید ۱۰ میلیون گرانتر می شود و احتمالا اینترنت جهانی را هم قطع کنند.

*سلام یک زمانی می گفتند طرف وضعش خیلی توپ است و میلیونراست. حالا می گویند طرف ۱۰۰ میلیون هم داشته باشد نمی تواند پیش پرداخت خرید افتضاح ترین ماشین در کشور را بدهد . خدایا مشکل از کجاست که بقیه همه پیشرفت می کنند ما نه تنها درجا نمی زنیم که همش دنده عقب می رویم . سلام به روزی که همین پراید درب و داغان رایک میلیارد بخریم و تازه خدا رو شکر کنیم.

*آقای استاندار لطفا بحث پروازهای استان را پیگیری کنید چون موضوع مهم سرمایه گذاری که شما به آن تاکید دارید زمانی محقق می شود که سرمایه گذار حداقل ها را در استان داشته باشد و به خاطر سر زدن از کارخانه اش نخواهد ۳ یا ۴ روز در بیرجند منتظر پرواز بماند و از همه مهمتر تنوع پروازها ایجاد شود چون الان فقط ما به مشهد و تهران پرواز داریم و مشهد هم فقط یک روز در هفته است و بسیاری از پزشکان خوب هم از استان رفته اند بخاطر اینکه امکان حضور پروازی در استان را ندارند . اگر پروازها درست شود بسیاری از اتفاقات خوب دیگر در استان ایجاد خواهد شد و همه مردم از آن منتفع خواهند گردید.

*در دانشگاه های خراسان جنوبی کلاسها مجازی امتحانات حضوری . مثل این می ماند داخل سیستم کانتر بازی کنی بعد ببرنت سوریه. خوب معلوم است کشته می شوی کلاسی که یک روز اینترنت ، صدا قطع می شود چطور توقع امتحانات حضوری دارند.

*در خصوص صحبت های نماینده طبس برای طرح صیانت از فضای مجازی کاش جلوی دزدی ها و اختلاس های بیت المال که باعث بروز مشکلات فراوان برای مردم در معیشت و زندگی و همه جامعه شده است را در اولویت می گذاشتید و بیشتر به فکر فضای حقیقی می بودید.

*سلام لطفا در مدارس برای لوازم مشترک و یا برنامه هایی که از دانش آموزان می خواهند رعایت قشر ضعیف جامعه را بکنند . معلم محترم کلاس که بسیار انسان پرتلاشی هم هستند هر روز یک وسیله را برای آزمایش علوم مطالبه می کنند و به خدا نمی دانم چطور به پسرم بگویم نداریم . لطفا لطفا با آرامش خانواده ها بازی نکنید و دانش آموزان را برای وسایلی که شاید نتوانند تهیه کنند معذب نکنید . ما که بچه بودیم مدرسه اردو برگزار می کرد می گفت هیچ کس غیر از کوکوسبزی خوراکی چیزی نیاورد حالا کلاس های مدارس شده بازار فخر فروشی پولداران به اقشار ضعیف جامعه که همه اینها آه مردم برای متولیان را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر- عصر شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خبری تلخ، مردم ایران و جهان را در

بیشتر

خبر شهادت آیت الله رئیسی همه ما را شوکه کرد.رئیس جمهوری که الحق مردمی بود

بیشتر

در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت