پیام شما

*درآمدی که دولت از برخی پزشکان می بیند ده میلیون تومان است، صد تومان زیر میزی می گیرند و فرار مالیاتی دارند. حرف های خنده دار می زند جناب رئیس نظام پزشکی کشور ، ده تا مریض نفری هشتاد می شود هشتصد. ماهی سی تومان البته ده تا بیمار را در یک ساعت می بینند و بقیه … پزشکان متخصص هم یک بخیه زیبایی می زنند بیست میلیون دندان هم که یکی می کشند چهارصد تومان مردم را با این آمارهایتان چی فرض کردید؟

*ای کاش مسئولان استان بیشتر از پست و مقام دنیوی به فکر پاداش اخروی باشند…. این دنیا و پست و مقامش به کسی وفا نکرده…..نام نیکو گر بماند ز آدمی به که ز او ماند سرای زرنگار …یا بهتر بگم….ای که دستت می رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار..

*اگر دوستان استانداری همت کنند و در راستای دستور ریاست محترم جمهوری مبالغی را جهت احیای قنوات تخصیص بدهند و بدهی مقنی ها پرداخت گردد ..تا قنات ها احیا شود واشتغال وسکونت در روستاها پایدار گردد در غیر این صورت کوچ کنیم برویم به کلانشهرها ناچارا.

*سلام آوای عزیز حسابی خداقوت و خسته نباشید خواستم بگویم روستای مرزی لانو با جمعیت زیادی که دارد هنوز فاقد اینترنت پرسرعت است. با وجود این که مرکز دهستان است و ۲۲ روستای دیگر مرزی زیر مجموعه آن هستند شمار زیادی دانش آموز و دانشجو دارد معلمان این روستا و ۲۲ روستای حومه در بحث آموزش مجازی دانش آموزان با توجه به فقدان اینترنت پرسرعت با مشکلات عدیده روبرو هستند حتی آنتن دهی تلفن همراه هم خیلی وقت ها مشکل دارد و بعضی مواقع،یک روز کامل قطع است.

*سلام آوا روی سخنم با ستاد مبارزه با کروناست که به پایگاه های واکسیناسیون الکل نمی دهند یا کم می دهند. برای تزریق دوز سوم رفتم پایگاه نرجس اولا بوی بد فاضلاب کل سالن را گرفته بود یکردیف پر آدمنشسته یک خانم تزریق را انجام می داد یک خانم گویا شیفتشان نبوده ناراحت که ساعت ۹ و نیم صبح خارج از شیفت آمدند لباس عوض کردند گوشیشان را توی شارژ زدند و از میز جلوی نگهبان دستکش پوشیدند بعد خودکار را برداشته و دفتر را امضا کردند من خیلی آرام به آقایی که پشت میز نشسته بودند گفتم خانم بدون اینکه دستشان را الکلی کنند به آمپول دست زدند و می خواهند تزریق را انجام بدهند که آقا صدایش را بلند کرد که بهداشت به ما ایراد گرفته که مصرف الکلمان زیاد است و گیر دادند که الکل کمتر مصرف کنید. الکل روی میز است تو ندیدی خانم الکل زدند. کرونا آن طور که تو فکر کردی نیست انگار من که دوقدمی میز هستم نابینام و نمی بینم واقعا چون مردم منطقه شمال شهر آدم های شریف و ساکتی هستند باید با آنها اینطور برخورد شود. به آقا گفتم اولا امر به معروف و نهی از منکر یعنی چه ؟ شاید خانم حواسش نبوده من باید بگویم دوما وقتی رئیس جمهورمان اینقدر تاکید به واکسن و رعایت پروتکل ها دارند ما وظیفه مان است رعایت کنیم. ستاد محترم مبارزه با کرونا : لطفا اول به نیروهایتان آموزش رعایت بهداشت و احترام به ارباب رجوع را بدهید بعد از مردم توقع رعایت پروتکل ها را داشته باشید.

*ما کسی که دلسوزمان باشد را در راس ادارات نداریم، هر کسی هست به فکر خودش است، نه بی پولی کشیده نه بی آبی و ….، مسئولین ما پشت میز گرم و نرم از کجا می خواهند حال و روز این مردم ستم دیده را درک کنند،مردمی که حتی در این شرایط کرونا باید در اتوبوس های شلوغ شهرداری از سلامتیشان بگذرند، ولی کسی صدایشان را نشنود چون امکانات مال پولدارهاست، ما باید با همان اتوبوس شلوغ که هر یک ساعت می آید سر کنیم چون مهرشهریم و مهرشهر محله معلم و مدرس نیست که سریع به مشکلات مردم رسیدگی شود.

*آقای فرماندار مرکز استان و استاندار خراسان جنوبی و نماینده مجلس هم اگه در شهرک چهکند زندگی می کردن د پروژه کمربندی شهرک چهکند که کلا دو کیلومتر است هشت سال طول نمی کشید هشت هفته ای تمام بود.این مسئولین مدیون ما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت