پیام شما

*باسلام قیمت پرایدکه ازحلب روغن نباتی ساخته شده ۱۸۰میلیون تومان آخر چرا مسئولی در این کشور پیدا نمی شود جلوی این ظلمی که به مردم می شود رابگیرد.کاش به جای مربی ورزشی که ازخارج برای تعلیم به ورزشکاران به ایران می آیند چند نفر اقتصاددان از اروپا برای آموزش مسئولین کشورمان می آمدندکه چکارمی کنندکه نه نفتی دارند نه گاز نه معدن نه هزاران سرمایه دیگر بهترین ماشین ها را سوار می شوند و بهترین زندگی را دارند ولی ما با این همه امکانات باید به این بدبختی و خون دل خوردن زندگی کنیم.

*سلام شما که خبر جریمه خودرو واکسن نزده را درج کردید آیا ملاک جریمه راننده است یا شماره پلاک؟؟ اگر ماشین وکالتی خریدیم و صاحب پلاک هنوز واکسن نزده ،آیا جریمه دارد و جریمه برای چه کسی منظور می شود؟؟؟

*سلام خسته نباشید شما که برایتان امکان دارد اطلاع رسانی کنید بیشتر مردم درگیرکرونا یا آنفولانزا یا هر ویروس دیگری هست شدند وعلت اصلی برداشتن محدودیت ومهمتر از همه باز گشایی مدارس ومهد کودکهاست . حداقل یکی دوهفته باز همه چیز را مجازی کنند تا فاجعه نشده. آمار نمی رود بالا چون تست ها همه منفی حالا درست یا نادرست بیماری ویروسی شدید افتاده بینمردم که بچه ها از مهد ومدرسه آوردند تورو خدا یک فکری بکنید.

*با سلام بنده کاملا با موضوع خودشیرینی مسئولان خراسان جنوبی برای پایتخت موافقم . مدیران استان اکثرا به دنبال رضایت مدیران بالا دستی به همکاران زیر مجموعه سخت گیری نموده و انگار بیرجند اولین شهر در اجرای مصوبات دولت است . تا کی این همه سخت گیری !!! برید ببینید استانهای دیگر چقدر راحت کار میکنند نه به خودشان سخت می گیرند نه به زیر مجموعه و ارباب رجوع . از تمام در و دیوار استان مخصوصا شهر بیرجند متاسفانه قانون می بارد . به عنوان مثال این همه چراغ قرمز !!!! این همه سرعت گیر !!!! مگر کجاست اینجا؟؟؟؟ مگر مردم را چه فرض کردید ؟؟؟؟ برید ببینید استانهای دیگر شهرهای دیگر چگونه عمل می کنند شما هم همانطور با این مردم قانع مظلوم و صبور برخورد کنید !!!!!!

*سلام و خدا قوت. اگر مدیران شهری و استانی ما برای مردم تلاش می کردند هرگز در این وضعیت قرار نمی گرفتیم و درگیر مکاتبات فرساینده اداری و بیهوده نبودیم. بیرجند و استان خراسان قربانی مدیران متاسفانه ترسو و بی لیاقت است که مسیر تحول را به سمت تباهی هدایت می کنند تا در یک سایه امن خدمت کنند و درگیر پیگیری مشکلات مردم و مشکلات موجود در راه پیشرفت که شاید برای صندلی مدیریت خطرات احتمالی داشته باشدنشوند و شیب نرم مدیریتی را به سمت سکون و یکنواختی هدایت می کنند. چه مدیران با کفایت و ارزشمندی داریم که حتی برای پیشرفت مجموعه زیر دست خودشان حتی ذره ای تلاش نمی کنند که مبادا دچار چالش شوند و تنها نگران حقوق های میلیونی هستند و از همه مهمتر نگران بازنشستگی با همین پست تا از پاداش دوران مدیریت بی عملکرد به خوبی لذت ببرند.

*سلام آوا . از اینکه سنگ صبور هستید و بدونسانسور حرف دل مردم را چاپ می کنید بینهایت سپاسگزارم.

*در خصوص خبری که زدید که درآمد ۹۰ درصد پزشکان زیر ۱۰ میلیون تومان است خیلی جالب است خیلی. به خودم امیدوار شدم پس با این وضع اوضاء ما از پزشکها خیلی بهتر است خدا را شکر، هر مطبی که مراجعه می کنی مملو از جمعیت ، برای ویزیت اولیه وجه دریافت می شود، جواب آزمایش را می بری دوباره وجه دریافت می شود. سفرهای خارجی به راه است، سرمایه گذاری در کشورهای خارجی و …

*شما را به خدا شما را به را آنچه که می پرستید قسم می دهم در این اوضاع و احوال که مردم اعصابشان از گرانی و بی آبی و خشکسالی و کسادی بازار و بیکاری درب و داغان است لطفا با بی توجهی به وضعیت آنتن دهی موبایل روی اعصاب ها بیشتر راه نروید خجالت آور است در شهر ۳ دقیقه بدون قعطی نمی توان صحبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


کاری – در سال ۱۴۰۰ ویدئوی حیوان آزاری در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی در فضای مجازی

بیشتر

با سلام شهر بیرجند به عنوان یک مرکز استان شهری توسعه نیافته است. قطعا با

بیشتر

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت