شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیام شما

*خبر زدید درآمد 90 درصد پزشکان کمتر از 10 میلیون است واقعاً که بعضی وقت ها یک چیزی می گویند که آدم شاخ در می آورد. دلم سوخت به حال اکثر دکترها. در شهرستان طبس دکترهای زیادی آمدند که هیچ کدامشان بیشتر از شش ماه نماندند می دانید چرا؟ چون چهل و پنجاه میلیون تومانی که شبکه بهداشت ماهانه بهشان میداده می گفتند هنوز این مبلغ جدای از درآمد خودشان بوده و نمی صرفد. الان مشکل کمبود پزشک در طبس همچنان پا بر جاست و مردم دارند رنج میبرند.

*سلام در ارتباط با مطلب خودشیرینی مدیران استان برای پایتخت …. اصل حرف خیلی درست است …که مدیران این استان قبل از آنکه بخواهند برای استان کاری بکنند ؛ سعی دارند بچه های بسیار خوب و مثبتی برای ستاد تهران باشند … همیشه در قوانین آزمایشی و پایلوت برای تست پیامدها ( فارغ از سختی یا پیامدهای ناشناخته پر دردسر) داوطلب اول هستیم و برای اجرای قوانین تسهیل کننده نفر آخر …. اما این وسط معدود مدیران با جسارت و شهامتی هم هستندکه حتی مقابل ستاد خودشان ایستادند و می خواهند رویه ی غلط و خسارت بار فروش ساختمان و ملک و واریز به خزانه را متوقف کنند … کما اینکه هم اکنون یکی از مدیرانی که ائتلافش هنری غیر از مزایده ی املاک و ابنیه و واریز پولش به خزانه نداشتند ؛ شجاعانه رویه را علیرغم فشار ستاد متوقف کرده و حتی قصد دارد پول های حوزه مدیریتش را در همین استان هزینه کند ….. هر چند با یک گل بهار نمی شود ؛ اما خوب است که هوای همان تک گل ها را داشته باشیم تا امید برای دیدن چنین مدیرانی پژمرده نشود.

*خبر درآمد کم پزشکان کاملا چرت بود ( نمی خواهم نان کسی راآجر کنم) منشی دکتر می شناسم که راحت ماهی بالای 20 میلیون زیر میزی می گیرد تا زودتر نوبت بدهد به مردم. ( دقت کردید منشی دکتر )

*آوای عزیز گره ترافیک بیرجند هیچ موقع باز نخواهد شد می دانید چرا،چون در بیرجند هیچ توجه ای به ترافیک و معابر آن نمی شود،وقتی شهرداری 40روز شده دوتا راستگرد آخر مدرس و پاسداران به پیامبر اعظم را شروع کرده و 30درصد هم پیشرفت نداشته شما عمق فاجعه را ببین که سرعت شهرداری چقدر است،وقتی چهارتا بلوک سرهم می کنند می شودمیدان مثل سپیده،مصلی المهدی و……و دیگر داخلش فراموش می شود. اینا زیبنده شهر مرکز استان نیست،اینجا کمکاری شهرداری که از چشم همه ما پوشیده شده مجسم می شود،عابرین پیاده ای که به دلیل نبود یا کمبود خط کشی جانشان به خطر می افتد،این هارا چه کسی می خواهد جواب بدهد،چه کی باید از شهرداری مطالبه کند،آوای عزیز لطفاً پیگیری کنید.

*آقای فرماندار و استاندار و نماینده مجلس هم اگر شهرک چهکند زندگی می کردند پروژه کمربندی شهرک چهکند که کلا دو کیلومتر است هشت سال طول نمی کشید هشت هفته ای تمام بود.این مسئولین مدیون ما خواهند بود.

*ما گاز نداریم. 8 بار برای گرفتن نفت به شرکت نفت وپیشخوان و اداره صمت و . . .مراجعه کردم بعد یک ماه هنوز نتوانستم نفت بگیرم.

*مهرشهر با آن تراکم جمعیت بالا فقط یک ورودی دارد از داخل شهر. ظهربعد از تعطیل شدن ادارات و عصر تا نیمه های شب بسیار شلوغ است. چرا انتهای کارگران را به سمت جاده شکراب یک پل یا یک زیر گذر نمی زنند. اینقدر دیگر بیخیال بودن واقعا نوبر است.

*در ارتباط با خبر حقوق پزشکان ، دوست عزیز الان پرستاران بالای 10 میلیون تومان حقوق می گیرند . خواهش می کنم نمک روی زخم مردم نپاشید . کمی از حق و حقوق کارگران شرکتی دفاع کنید که به زور 3 میلیون تومان حقوق می گیرند.

*ورودی های بیرجند افتضاح است و نیاز به تقاطع غیر همسطح دارد. از ابتدایی ترین چیزها که تابلو اعلام مسیراست در بیرجند خبری نیست آدم در تهران راحتتر آدرس پیدا می کند تا بیرجند که 95 درصد تابلو ندارند آن پنج درصد هم نصفه و نیمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت