پیام شما

*تغییرات در مدیران ومعاونین دانشگاه علوم پزشکی را با توجه به تغییر دولت و سیاست ها باید خیر تصور کرد. رئیس جدید هم انسانی جهادی است که خیلی ها به ایشان امید بسته اند و ان شاءا… مدیران جدید و توانمند بیایند و امور را در دست بگیرند اما جا دارد از معاونت درمان که علیرغم تمام مشکلات تاریخی این حوزه تلاش بسیاری خوبی در رفع چالش و مشکلات بخش درمان داشتند هم تشکر ویژه کنیم و برای مدیران جدید هم آرزوی توفیق نماییم. مردم بسیار منتظرند تا تغییرات اساسی به رفع دغدغه بیماران بیانجامد و همانطور که رهبری فرمودند بیماران دردی به جز خود بیماری نداشته باشند و به درمان آسان و با کیفیت دسترسی پیدا کنند.

*وقتی به مدرسه مراجعه می کنی و یا اینکه در بین اولیاء دانش آموزان مینشینی می بینی که رعایت پروتکل های بهداشتی در واقعیت زیر۵۰ درصد است ولی سری به روزنامه و جراید می زنی و برخی خبرها را مبنی بر رعایت۸۵ تا۱۰۰ درصدی موارد بهداشتی می بینی، امیدوارتر می شوی.

*در خصوص سرمقاله مردم استان چگونه زندگی می کنند ، فعلا که بیش از خدا زدگی خود زده هستیم.از نظر نعمات خدادادی ما پنجم و از نظر محرومیت آخر جدول …شما فرض بگیرید به یک روستای بسیار محروم بروید و یک عده به هم میگویند دکتر مهندس استاد اقتصاد دان و….. و شما سوال می کنید کجا مدرک گرفتهاند می فرمایند ده بالا و خانه مشت اکبر و… نتیجه شما خواهید گفت مردهشور ببرد مدارک شما و دکتر مهندس و دانشگاه شما که اگر در آن دانشی بود وضعیت شما به این فلاکت نبود …حکایت ما هم همین است.مرده شو خیلی ها را باید ببرد..خوب و بد را نمیفهمیم .انسان های بی احساسی و بی تفکری شدیم . به جای نوشتن نسخه برای بدبختی خود منتظر نسخه دیکته شده از جای دیگر هستیم..آنچه اینجا دیدیم در تیمارستان غیر محتمل بود.

*ان شاءا… پروژه انتقال آب به استان هر چه سریعتر اجرا شود. گفته شده در سمت مشهد در حال تجهیز کارگاه و در سمت چابهار عملیات اجرایی در حال آغاز شدن است،پس ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی مربوط به کجاست؟

*در ارتباط با گره های ترافیکی بیرجند ، بعدازظهر اگر بخواهید از میدان شهدا به چهار راه شهید راستگو مقدم بروید لااقل می بایست نیم ساعت در مسیر باشید.خیابان های جمهوری،طالقانی،حکیم نزاری،۱۷شهریور،ابتدای مدرس هم به همین صورت.آیا شهرداری و شورای شهر بیدارند؟

*تشکر از جناب هرم پور عزیز بابت سرمقاله شرایط زندگی مردم استان ، با این شرایط اقتصادی، که عمق فلاکت و بدبختی بیشتر از این آمار و رقم هاست که در زندگی همه مردم قابل حس است باید مسئولین امر طور دیگر بیاندیشند.هدف از تهیه اینگونه آمارها آسیب شناسی و برنامه ریزی برای بهبود است نه قالب یک طرح و برنامه.

*بلوار پیامبر اعظم ، حتی یه فلکه نداردکه اسم داشته باشد و یک گلی درختی در آن کاشته شود یک فلکه گرد دست کردند خاکی افتاده … و جالب اینکه بیشتر مانورها و آدم های سرشناس هم از همین محل عبور می کنند و وارد سازمان ها می شوند ،واقعا جای تأسف دارد.

*بزرگترین مانع پیشرفت استان و بویژه شهرهای بازمانده از توسعه ما وجود مدیران ناکارآمد ، بی درد ، بی انگیزه و صد البته خوش گزارش است که با این جماعت هیچ تغییر و تحولی را نباید انتظار داشت جز روزمرگی و یاس مردم.

*خدا شاهد است از این هفته تا هفته بعد برای خرید به بازار روز می رویم سبد خرید مان فقط مایحتاج اولیه و آن هم هی کوچک وکوچکتر .. داریم سر قبر خودمان زار می زنیم. این دیگر چه فلاکت وچه نکبتی بود. آنهایی که پول دارند برایشان فرق نمی کند سیب زمینی گران شده .قیمت میوه نجومی شده فقط کارمند ..کارگر ..باید زنده بگورشوند.

*لطفا یکی روراست به مردم بگوید راه آهن و انتقال آب کی به نتیجه می رسد. پیشرفت فیزیکی دردری دوانمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت