پیام شما

* از مسئولان محترم اوقاف خواستاریم به باغ شوکت آباد و منطقه اطراف آن که پتانسیل بالایی در جذب گردشگر دارد رسیدگی فرمایند با وجود چاه آب اختصاصی این باغ، خشک شدن درختان قابل قبول نیست.

*نهایت تشکر وقدردانی از برخورد بسیار بسیار انسانی ومهربانانه ومحترمانه آقای دکتر فاطمی با بیماران در بیمارستان ولی عصر(عج) را داریم. اجرشان با خدایشان که چنین توفیقی به ایشان داده، امید آن می رود که این توفیق به همه عنایت شود انشاا… تشکرات زایدالوصف از زحمات گرانقدر خانم مهدویان وسایر همکاران درپایگاه تست کرونا راداریم.

* همشهری های عزیز لطفا بچه هایتان را به مدرسه نفرستید کسی به فکرشما نیست. مدارس بازگشایی شد. فردا که آمار مرگ و میر بالا برود باز مردم مقصرند و دور همی های خانوادگی !

*با سلام و ادب و احترام خدمت شما. محور طبس – بیرجند  ، دیهوک –  بیرجند ، خور – خوسف  و بشرویه – بیرجند  جای تامل و  پیگیری  جهادی  و انقلابی  دارد که تاکنون از دو بانده شدن این مسیرهای پر تردد که  محور اصلی  اتصال شرق به غرب استان  و هفت استان مرکزی و جنوبی به مرکز استان خراسان جنوبی ، بیرجند  می باشد  خبری نمی رسد . باید هرچه زودتر ای ن محورها دوبانده شود و از مشکلات  این محور که در حد یک محور روستایی و پر از نقاط حادثه خیز است کاسته شود و عدالت در توسعه همه جانبه را شاهد بود و این در حالی است که روزانه ۲۰۰۰  کامیون از این جاده عبور می کنند. 

*مطالبه  بهداشت و درمان ، تعهد مسئولان، عدم آوارگی در شهرهای بزرگ ؛ سال ها می باشد که نبود بیمارستان در شهرستان  وسیع  خوسف   مردم شریف اینجا را کلافه کرده است و بچه ها جوان و جوانان  پیر و سالمندان دار فانی را  وداع نمودند ولی مسئولان  با سخن درمانی و وعده های  پرزرق و برق  ، تعهد عملی  خویش را به این مردم مظلوم  نشان ندادند و همچنان بر طبل بی مهری و نامهربانی خویش  نسبت به این مردم  می کوبند . یک دهه است که احداث و تکمیل بیمارستان اینجا  در کش و قوس  قول ها وعده ها می چرخد .  استاندار محترم شما به داد این منطقه محروم و غیر برخوردار  برسید تا از آوارگی مردم برای امر بهداشت و درمان به شهرهای بزرگ کاسته شود .

* سلام از آوا نتظار داشتیم که گزارش مفصلی در خصوص نحوه برگزاری تشییع شهدا بزند و حداقل نقدی بکند گویا انتظار بیخودی بوده است و همیشه گویا فقط دورهمی های خانوادگی باعث کرونا می شود ؟ واقعا آیا نحوه برگزاری مراسم در شان شهید بود ؟ حضور نیروی انتظامی یا یک یگان نظامی برای نظم دادن به مراسم و رعایت پروتکل ها مگر چقدر سخت بود که عزیزان مسئول در این حوزه کم کاری کردند . از نماینده معزز ولی فقیه و همچنین استاندار محترم درخواست داریم در این خصوص ورود کرده و نسبت به رعایت این موارد در مناسبت های مشابه تذکرات لازم را به متولیان امر بدهند . اگر می گوئیم مردم رعایت کنند تصمیم گیران هم حداقل شرایط رعایت پروتکل ها را فراهم کنند.

*سلام و عرض ادب. خواستم از طریق روزنامه آوا به اطلاع مسئولان کشوری برسانید به وضع گرانی ها رسیدگی کنند. به خدا زجرآور شده که پنیر قیمتش هفته ای۱۰۰۰ تومن زیاد می شود و هیچ نظارتی به کارخانه تولیدی و توزیع کننده ها نیست وگرنه یک قالب پنیر ۳۵۰۰ تومان چرا در مدت ۱۰ ماه  چهار برابر افزایش پیدا کرده؟؟ مردم مستضعف سرمایه ای ندارند.چطور یک خانواده چهار نفره صبحانه نهار شام  مناسب خودش را تامین کند با این گرانی ها ؟؟ اگر قرارست جوانان ازدواج کنند با این وضعیت گرانی وحشتناک روزانه اقلام ضروری زندگی مثل خوراک و پوشاک و مسکن، چگونه می توانند درآمدی داشته باشند که یک زندگی حداقلی را شروع کنند؟؟نه تنها در استان خراسان جنوبی بلکه در تمام کشور خانواده هایی هستند که در این وضعیت اقتصادی  درآمد مناسبی ندارند. خواهشمندم پیام را چاپ کنید شاید مسئولان از خواب بیدار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت