پیام شما

*سلام . اینترنت وای فای مخابرات در گزیک افتضاح است. بیشتر مواقع چراغ اینترنت خاموش است وقتی هم روشن است باز هم یک لحظه کار می کند در حد آمدن پیام های واتساپ . به شاد که اصلا نمی رسد . اینترنت دانش آموزی هم که هیچی . ما چه کنیم در این منطقه. لطفا گزارشی تهیه کنید شاید بشنوند مسئولین به اصطلاح دلسوز ، جاده بیرجند اسدیه هم افتضاح است . روی پل ها که رد می شوی احساس می کنی از خط سفید جاده اگر لاستیک رد شود چپ می کنی. اصلا این مسیر پر تردد ایمن نیست .

*در خصوص مطالب افزایش اجاره ها و لزوم مهربانی مردم با هم ، اجارهی ماهم از یک میلیون و سیصد یهو شد سه میلیون و جالب است صاحبخانهی متین و مهربان ما که تا پارسال می گفت پول مهم نیست اصل انسانیت است ، الان می گوید یا سه تومان اجاره یا یک ماه فرصت تخلیه داری وگرنه با مامور می آیم سراغت !!! به قول یک عزیزی : پول آدم هارا عوض نمی کند ، فقط ذاتشان را نشان می دهد .

*اگر اینقدر واکسن برای مسئولین مهم است پس چطور مدارس را باز کردید و جگر گوشه های ما را بدون هیچ نوع ایمنی اجبارا به مدرسه می کشانید. اگر کسی بچشه اش را نفرستد هزارتا خطو نشان برایش می کشند. مثل خود من که تهدید می شوم بابت نفرستادن بچه ام به مدرسه. مدارسی که فقط دوست دارم بروید زنگ تفریح را ببینید مثل قبل از کرونا اصلا انگار نه انگار که مریضی وجود دارد.

*با سلام در ارتباط با گلایه همشهریان از افزایش اجاره ها ، من نمی دانم چرا ما داریم اینطور قضاوت می کنیم.آقا و خانمی که می گوید صاحب خانه باید انصاف داشته باشد خودت می گویی “ انصاف” آیا ملکی که نشسته ای به این مبلغ نمی ارزد ؟ اگر کسی دارد بیش از مبلغی که می ارزد پول می گیرد آن موقع بگو صاحب خانه بد و بی انصاف!!!! حق هر کسی را باید داد و نباید انتظار داشت دیگران از حق خودشان بگذرند به اسم انصاف. دولت که انتظار دارد مردم با انصاف باشند چرا ثبات در قیمت ها ایجاد نمی کند؟ و حرف آخر با شمایی که می گویی اجاره خانه ربطی به تحریم و …. ندارد مسائل اقتصادی مثل دانه تسبیح به هم وصلند و روی هم تاثیر می گذارند.

*سلام آوای عزیز طرح موضوع مبارزه با مافیا موجب خوشحالی است. قطعا آقای دکتر موسوی که از پزشکان حاذق و متعهد هستند، به تنهایی نخواهند توانست جلوی مافیای قدرتمند دانشگاه و وزارت بهداشت که تعارض منافع در آن بیداد می کند بایستند. خانه از پای بست ویران است.

*خدا نگذرد از بعضی مشاورین املاک که متاسفانه خودشان را کارشناس دارند ولی برای منفعت و کمیسیون خودشان اجاره ها را می برند بالا و صاحب خانه ها که بیشترشان هم متاسفانه صف اول و دوم نماز جماعت می ایستند واقعا برایتان متاسفم سرخدا را هم می خواهید کلاه بگذارید.

*در ارتباط با سرمقاله شما در خصوص حمایت از سهیمه ایثارگران ، چرا برای شهدا وایثارگران سهمیه مازاد نمیگذارید ۵۰ درصد خانواده عادی ۱۰ درصد ۲۰ درصدهرچی دلتان خواست هم خانواده شهدا بگذارید مردم را دیوانه کردید ۱۸ سال است قراردادی هستیم داریم باز نشسته می شویم خبری نیست خانواده ایثارگر با یک سال نیروی شرکتی رسمی شده است.

*باعرض سلام خدمت مستاجرین محترم به نظرم بد و بیراه گفتن به صنف املاک ناجوانمردانه است وشاید بعضی از همکاران در این خصوص کوتاهی داشته باشند ولی این دلیل نمی شود همه مشاورین املاک را به یک چوب بزنید این را هم عرض کنم حقیر مشاور املاک هستم واین جور اجاره های نامتعارف را ثبت نمی کنم و متاسفانه مورد برای خودم پیش آمده که واحدی را تا برج ۸ امسال ۱۵رهن بوده ویک میلیون اجاره وصاحبخانه محترم اعلام کردند ۲۰ رهن و۲۵۰۰ اجاره و به ناچار قبول کردم چون هر جا مراجعه کردم خانه نبود واینکه اتحادیه محترم فرمودن ۱۵درصد اصلا اینطور نیست بلکه ۱۵۰درصد رشد کرده خدا به داد مستاجرین برسد بااین تورم وگرانی زیاد شدن اجاره بها هم مزید علت شده مگر یک گارگر وکارمند چقدر حقوق دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت