پیام شما

*استاندار جدید جناب قناعت اگر طرحی نو برای استان نداشته باشد موفق نخواهد بود. باید ارتباط با مردم را بیشتر کند تا زمانی که یک ارباب رجوع بخواهد برای ملاقات با یک مدیر یک هفته در نوبت و یک ساعت بعد از نوبت قبلی درب اتاق آقای مدیر کل منتظر بماند و بعد از ورود باید چند دقیقه منتظر باشد که جناب مدیر جواب سلام را بدهند واجازه نشستن صادر فرمایند و بعد هم با یک کلام عرض کنند امکانش نیست موفقیت امکان پذیر نخواهد بود ومردم را بیزار از پیگیری خواسته های به حقشان می کنند مسئولی که خدمتگزار مردم نباشد به درد مدیریت نمی خورد.

*در خصوص گلایه ها از افزایش اجاره خانه اسفناج گران شده نه کالای وارداتی است نه لوکس. آب آشامیدنی آب معدنی گران شده که از خارج نمی آید. کافی است یک کالای وارداتی حتی گران بشود تره جعفری سر کوچه ی ما هم گران می شوند. خاک و آبش همان بوده که بوده البته من مستاجر ندارم بخواهم دفاع کنم نه. هیچی خوب نیست گران شود.ولی خوب بعضی چیزها یک توجیهی دارد مثلا خانه شاید آهن و سیمان و … گران شده مجبوریم خانه را گران بخریم با وام و قرض و قوله حالا بایست بدهیم اجاره که جای اقساط وام ۱۸ درصد آزاد را پر کند.همه که پول پس انداز و …. ندارند که بتوانند فوری وام مسکن بگیرند ولی اسفناج … اینها را چطوری توجیه می کنند ؟

*در خصوص گلایه از عدم تغییر در کیفیت درمانی استان ، جناب دکتر موسوی با شناختی که از ایشان دارم انسان بسیار متعهد پرتلاش وبی ریا هستند و شاهد روزهای خوب در این حوزه خواهیم بود و اما متاسفانه بعضی از پزشکان بدلایلی که همه می دانیم برای یک مریضی کوچک آنقدر آزمایش وسونوگرافی و ام آرای و…..می دهند که هر مریضی می گوید دردم نهفته به زطبیبان مدعی وجالب است تاکید هم می کنند به فلان آزمایشگاه ویا داروخانه مراجعه کنید!!!! با این هزینه های سنگین خیلی ها با مریضیشان کنار می آیند. افسوس که تعهد هم در بین بعضی از پزشکان وجود ندارد وبقول معرف به داروخانه هاو …. نان قرض می دهند.

*امیدواریم در دولت جدید بسیاری از این مدیران خواب آلوده استان برای همیشه به خواب بروند و مردم استان با روزهای خوب مواجه شوند.مدیران بی لیاقت که تنها به دنبال کسب منافع شخصی هستند و پیشرفت را نمی شناسند اعتبارات استان هم که در اختیار گروه خاصی قرار دارد.کاش بازرسی وارد عمل شود عملکرد مدیران استان و اعتبارات وارد شده به استان را بررسی کند.

*عمده مشکل کیفیت درمان بر می گردد به مناعت طبع مردم این خطه از کشور که باعث شده مافیاهانظیر مافیای پزشکی قدرت بیشتری پیدا کند. وقتی به یک پزشک متخصص مراجعه می کنید نوبت آنها تا دو ماه تکمیل شده و یا اینکه به علل مختلف هفته ای سه روز در مطبش حضور دارد و یا ام آر آی نیز نوبت طولانی می دهد و هیچگونه مطالبه ای هم از سوی مردم صورت نمی گیرد. چه انتظاری باید داشت.مسئولین برای نگهداشت پزشک متخصص چه برنامه ای تدارک دیده اند. نه این است که متخصصین پس از گذراندن طرح در استان و کسب مهارت نیز در آخر به مشهد و تهران مهاجرت میکنند و کلی بیمار را بلا تکلیف به حال خود رها میکنند.

*از سرمقاله شما در خصوص استخدام ایثارگران ممنونم اما انصاف داشته باشید آیا حق است من که نزدیک به ۱۰ سال است در یک اداره کارمی کنم و با مدرک تحصیلی بالاتر و تجربه بیشتر رسمی نمی شوم و فرزند یک ایثارگر عزیز که هنوز ۶ ماه نشده به مجموعه آمده و متاسفانه نه تخصصی دارد و صرفا توانسته اند در حوزه خدمات از او استفاده کنند رسمی شود . آیا تلاش ما باید با سابقه گذشتگانمان سنجیده شود ؟

*در خصوص افزایش اجاره ها با بیست سال سابقه کار تا الان هزار تومان پس انداز نداریم هر روز یک هزینه به هزینه ها اضافه می شود. اینطور شود تا دوسال دیگر یک جوان سی و پنج سال دندانم دیگرنخواهم داشت. کلیه ها هم از بس مسکن خوردم دیگر جانی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت