پیام شما

*وقتی یک خانواده که یک بچه معلول دارد برای آزمایش ژنتیک برای بچه بعدی باید بیش از یک سال در نوبت باشد تا اعتبار بیاید و بهزیستی اعتبار ندارد بایدم وضع همین باشد که از میانگین کشوری بالاتر باشیم … حق بهزیستی است وقتی پول برای پیشگیری خرج نمی کند یک عمر هزینه یک معلول را بدهد ولی حق خانواده ای که یک بچه معلول دارد این نیست که از داشتن فرزند سالم محروم باشد… محرومیت را ساختند برای مردم محروم این استان.

*سلام ..لطفا بگویید مصوبه احیا قنوات بالخصوص قنوات بیرجند را اجرا کنند از دستور ریاست محترم جمهوری دو ماه گذشته..جهاد هم اعتبار ندارد.

*فرمانداری و بودجه های آن را زودتر بررسی کنند تکلیف بودجه کمربندی شهرک چهکند را از فرماندار بپرسند چه شد بعد از نه ماه از سال که گذشت چرا تحویل اداره راه نمی دهند؟فرماندار جدید بیاورند که پیشرفت برایش مهم باشد.

*ظاهرا شهردار جدید و شورای شهر برنامه درست و حسابی برای پروژه های عمرانی بخصوص جهت رفع معضلات ترافیک و تغییر چهره شهر ندارند و می خواهند این دوره را با برنامه های روتین بگذرانند، تنها برنامه مهمشان سنگ اندازی پیش پای ملت با جلوگیری از افزایش محدوده شهر و برخورد با تخلفات ساختمانی است،صبح تا ظهر جلسه می گذارند خروجیش می شود گلکاری و نور پردازی مدرس و طالقانی، اینکه نشد کار،همان نور پردازی هایی هم که سال قبل انجام شده نصفش خاموش است،کاش یک سری به شهرهای دیگر همچون مشهد هم می زدند،هر سه ماه که میروی در مشهد یک تحولی ایجاد شده،یا در شهر زاهدان سیزده تقاطع غیر همسطح برنامه ریزی و چندتای آن دارد اجرایی می شود،حالا در بیرجند اسم گلکاری و نورپردازی دوتا خیابان را می گذارند پروژه، احتمالا پروژه هایی مثل بند دره، میدان اجتماعات،پارک جنگلی، رودپارک مهرشهر و … که شهردار سابق استارتش را زد قرار است همینجور نیمه کاره رها شود.

*در خصوص مافیای حوزه پزشکی استان ، دکتر … برای عمل سرپایی در بیمارستان… از بیمار ۷۰۰هزارتومان زیرمیزی می گیرد بیمارستان … برای سزارین ۵ میلیون و دکتر دو میلیون و پانصدهزار می گیرد شما کجای کارید ؟

*واقعا در این شهر پر ادعا هیچکس نیست مشکل ۱۱۸ را حل کند ؟ چطور مخابرات برای قبض پنج هزار تومانی تلفن مشترک را قطع و سلب امتیاز می کند ولی هیچ کدام از این مراجع قانونی نمی توانند گوش مخابرات را بکشند که برای حقوق مردم اهمیتی قائل نمی شود؟

*در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان و امیدی که به رئیس جدید دانشگاه بسته شده واقعا هم همینطوری است. دکترهای معروف شهر هستند که دستگاه کارتخوان ندارند بخاطراینکه ویزیتهای گران می گیرند و برایشان مالیات نرود.. عدالت کجا رفته که فقط به مردم مستضعف فشار می آورند که چرا به این طرف رفتی و به آن طرف تازه منشی ها هم خیلی بدرفتاری می کنند.مثل این می ماند که شاه می بخشد ولی شاه قلی نمی بخشد.تا می توانید طوری رفتار کنید که مردم بگویند خدا پدرومادرتان را بیامرزد نه بگویند که لعنت کند.

*جناب آقای استاندار در نخستین حرکت نشان دادید که با شناخت آمده اید همان کاری را که جناب ملانوری انجام ندادند همین بود که دست به تغییر نزدند ! بیاید برای یکبار هم که شده طرحی نو را آزمایش کنید واز مردم بخواهید مسئولین را در سایت یا ….معرفی نمایند و از بین آنهایی که بیشترین اقبال را داشتند انتخاب کنید بی شک موفق خواهید بود شما را بخدا جناح وخطوط سیاسی برای گزینش ملاک نباشد هدف پیشرفت استان است هر عزیزی که در این راه تلاش نماید مهم است مگر ما چقدر از این جناح بازی ها در طول ۴۳ سال انقلاب بخصوص در این استان ضربه خوردیم دیگر خسته شدیم استان فرهیخته ای مثل خراسان جنوبی آنقدر با سواد بالای مدیریتی دارد که نیاز نیست از دیگر استان ها نیرو جذب کنیم که مدت دوسال طول بکشد تا با جو استان آشنا شوند نیروی بومی هم آشنا وهم دلسوز تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت