پیام شما

*جناب آقای رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی بحث افزایش کیفیت که مطرح کردید و الحق و انصاف واقعا نیاز امروز استان است چه شد ؟ فقط سخنرانی روز معارفه بود یا قرار است مردم تغییری ببینند . فعلا که در بر همان پاشنه قبلی می چرخد و هیچ تغییر محسوسی دیده نمی شود . تا کی ما برای یک درمان ساده باید از خدمات شهرهایی مثل تهران و مشهد استفاده کنیم در حالی که به کیفیت خدمات دراستاننظارتی نیست.

*متاسفانه در اکثر مدارس پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود کلاس ها با چه موادی ضد عفونی می شود؟ جز با وایتکس که استشمام آن خود خطر بیشتری دارد. آیا می شود به بچه های کلاس اولی آموزش داد که با دوستش از نزدیک صحبت نکند ؟ آیا سرویس های بهداشتی بعد از خروج هر دانش آموز ضد عفونی می شود ؟در زنگ تفریح فاصله ها رعایت می شود ؟آیا قبل از خوردن تغذیه توسط مسئولین نظارت بر شستن دست های دانش آموزان می شود ؟غیر ممکن است یا باید اولیا بی خیال شوندویا هم فرزندانشان را به مدرسه نفرستند. من ۳۴ سال افتخار خدمت در آموزش وپرورش را دارم ورعایت این موارد نیاز به سه برابر کردن نیروهای واقعا دلسوز وپر تلاش در مدارس را دارد.

*در ارتباط با خبر رشد ۱۳ درصدی سرقت ها ، بهتر است دزدی که با چند فقره سرقت می گیرند را فردایش آازاد نکنند که باز دزدی کند و مالباخته چند سال سرگرم شورای حل اختلاف شود و هزار جور پول بدهد بابت انجام کار بعد یکهم سال دادگاهش را برگزار نکنند. (مال مسروقه هم بخاطر نبود شواهد قبول نمی کنند چون دزد می گوید ندزدیدم و نمی شود ثابت کرد و مالباخته شاهد ندارد برای دزد محترم )به مالباخته هم رو نکنند بگویند دزدی نشود و دزد نباشد ما برای چه حقوق بگیریم ،ضمنا پارتی سارق محترم بیشتر از مالباخه است و مالباخته احتمال اینکه متهمش کنند زیاد .

*همه جا آسفالت می شود نور پردازی می شود فضای سبز می شود جز محله موسی بن جعفر وکاظمیه هیچ نقشی برای مسئولین ندارد و نداشته بیا اینور شهررا ببین چکار کردید اصلا مهم نیست برایتان چون مردمش ساکت هستند. کارگرند سرشان توی لاک خودشان است. واقعا برایتان متاسفم بیایید یک سری بزنید به محله های فقیر نشین آقایون مسئول.

*شما که این قدر پیگیر پرواز های فرودگاه بینالمللی بیرجند هستید خواهش می کنم یک کم پیگیر روشنایی جاده سمت فرودگاه باشیداین امر خیلی سبب سردر گمی مسافران می شود.

*من دو بچه دارم که می روند مدرسه وهمه ی موارد به شدت رعایت می شود. خواهشاً بگذارید بروند مدرسه بچه ها واقعا دچار افت تحصیلی شدند واکثرا با تقلب نمره های بالا گرفتند. وبه قول معروف الان اصلا شاگرد تنبل نداریم تا وقتی مجازی باشد حق بچه های درس خوان واقعا ضایع می شود. شاید کرونا به این زودی نرفت تکلیف چیست یعنی اگر مدارس بسته شود بچه ها اصلا بیرون نمی روند. مهمونی نمی روند پارک نمی روند جلسه عروسی نمی روند مسافرت وروستا وغیره نمی روند واقعا…

*خیابان حافظ مهرشهر را یک طرفه کردند و رها کردند ظهر و شب ماشین ها خلاف می آیند و آن موقع اگر یک طرف پارک دوبل می کردند حالا از دو طرف پارک دوبل می کنند و کسی نیست رسیدگی کند لااقل دوربین نصب کنید.

*در خصوص مطلب در مورد رفتار برخی پزشکان ، حرف شما کاملا درست است و در مطب بیشتر آقایان دکتر دستگاه های کارت خوان ها خراب است و برخورد منشی ها نامناسب و نحوه نوبت دهی بسیار نا شایست است.

*در خصوص معضلات استان مشکل این است که در بیرجند از هر تخصصی نهایتا یک فوق تخصص داریم چون می داند فقط خودش هست و خودش مردم بیچاره هم گاها نمی توانند بروند تهران یا مشهد مجبور می شوند بروند پیش همین افراد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت