پیام شما

*آوا بگو چه کسی باید به فکر آب باشد؟ حتما همان عزیزانی که چشم برهدر رفت آب می بندد همه به فکر کرسی ریاست هستند آینده ،خشکسالی ، مردم ، آب کیلویی چند؟

*سلام آوا، سوالی دارم از ریاست محترم آموزش و پرورش مدارس را که با توجه به کرونا باز کردید آیا بچه دبستانی باماسک می تواند فوتبال بازی کند یا باید ماسکش را بردارد؟ در این صورت اگر ناقل باشد بیماری را به همکلاسی و معلم ورزش منتقل می کند یعنی عملا باعث انتشار بیماری می شود لطفا تا به سرنوشت آلمان و پیک ششم گرفتار نشدیم تدبیری بیندیشید.

*سلام به نظر شما با درج مطلب جنگ آب ، استان شروع می کند به راه اندازی نیروگاه های خورشیدی پشت هر بام خانه؟ یعنی شهرداری دیگر درختان و فضای سبز شهری را در طول روز آبیاری نمی کند و این کار را شب انجام می دهد؟ یعنی ادارات ما جلوی نشت آب و فرسودگی لوله های آبشان را می گیرند؟ یعنی مثل کشورهای خارجی روی سطح آب استخرهای روباز و سدها محافظ برای جلوگیری از تبخیر آب پهن می شود؟

*باید به همت و تلاش برادرملانوری که خود فرزند کویر بوده و هست دست مریزاد گفت .خدمت یک سال و چند ماه برادر عزیزمان باید در تاریخ توسعه خراسان جنوبی حک شود بی شک در حافظه باقی خواهد ماند همت و تلاش و خستگی ناپذیری شما هر کجا باشید دلمان با شماست دعای خیر مردم خراسان جنوبی بدرقه راهتان ای کاش جناح و خط بازی نبود زمانی که شما تجربه بدست آوردید خط و خط بازی شما را می برد . ای کاش استاندار جدید که قناعت می نامند حداقل قناعت را سر لوحه توسعه استان نسازد.

*با عرض سلام و خدا قوت خدمت شهردار محترم و مسئولین محترم شهر بیرجند هنوز که در فصل پاییز به سر می بریم و بند دره تقریبا خالی می باشد سریعتر نسبت به لای روبی و احداث دیوار ساحلی اقدام شود .

*آقای مولانوری استاندار فعلی هم خدماتی قابل تقدیری را انجام دادند. بی شک آقای قناعت استاندار منتخب با مطالعه وشناخت کامل پا به میدان گذاشته اند انتظارت مردم در دولت جناب رئیسی بیشتر شده ان شاءا… که ایشان استاندار ۱۳ ماهه نباشند در زمان تصدی جنابان معتمدیان وملانوری ریل گذاری های خوبی انجام شده و بدست شما برادر ولایی باید شاهد عبور قطار توسعه وپیشرفت باشیم ضمنا نیروهای بومی کار آزموده داریم که باید از توان مدیریتی آنها استفاده شود وشما را بخدا با تیم کامل مازندانی به میدان نیایید موفق وپایدار باشید.

*لطفا سیستم مالکیت در روستاها را تغییر دهید مالک ها آنقدر خرد شده اند که ارزشی برای خرده مالک ها نمانده لکن تعاونی های روستایی با هیئت مدیره از مالکین و مدیر اجرایی با اختیار و منتفع از تولید و دستاورد ها الگوی خوبی است.

*ماندم در استان ما چرا داریم روی کارهای تئوری وقت می گذاریم همین الان کلی از فرصت های موجود دارد از دست می رود. ابتدا باید جلوی این هدر رفت ها گرفته شود. فرض کنید لوله آب خانه ترکیده اول جلوی ترکیدگی را بگیرید!!!!! شهرستان فردوس با آن همه معادن سنگ عقیق یک فرصت عالی برای تولید . اشتغال و درآمد زایی است آن وقت فقط خام فروشی می شود.

*با اینکه فرودگاه بیرجند با صرف هزینه در گذشته،ساخته شده ، اما امروز مسئول مقتدر و دلسوزی نداریم که تعداد پروازها و شهرها را افزایش دهد؟ شاید بعد از ۴۰ سال فرودگاه را می خواهند تعطیل کنند !!!

*با سلام ، وقتی هنوز نمایندگان مجلس در سامانه ثبت حقوق ، مقدار حقوق دریافتی خود را ثبت نکرده اند، چگونه می شود با حقوق های نجومی مبارزه کرد ؟!

*می گویند خدا برای دل یک بچه هم که سقف خانه اش از باران آسیب ببیند باران نمی دهد بهتر است کمی دل هایمان را مهربان کنیم و به محرومان برسیم حتما خدا هم حتما باران می فرستد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت