پیام شما

*با تشکر از مسئولین که بعد از اینهمه جنجال برای رفتن ام ار آی به یک شهرستان و اعتراض بقیه شهرستان از هیچ کدامشان صدایی در نیامد . فکر نمی کنم اتفاقی می افتاد که اگر دلیل کارشناسی دارد با مردم درمیان گذاشته می شد و اگر اشتباهی شده عذرخواهی می کردند و وعده ای برای جبرانش می دادند اینهمه سکوت نشان از بی توجهی به افکار عمومی و مردم است.

*دو روز پیش معاون وزیر اقتصاد می گفت به جای افزایش حقوق کارمندهای دولت می خواهیم بهشان زمین بدهیم. آخر تدبیر را همین وزیر و معاونش دارند. نمی گوید خب زمین بدهی به اینهمه کارمند باز فردا قیمت زمین می رود بالا. کارمند حساب می کند اگر فلان درصد حقوقم میرفت بالا چقد می شد بعد زمینش را پایین تر ازآن مبلغ نمی دهد.

*برای هدایت دست فروشان به بازار روزها اگر کرایه نگیرید خود این قشر زحمت کش می آیند آنجا آخر بدبخت از کجا بیاورد که کرایه بدهد اگر کرایه می توانست بدهد که دست فروش نمی شد کار را از اساس درست کنید بگذارید مردم خودشان روزی شان را در بیاورند چون اگر جلوگیری شود و زور بگویید و اجناسش را بگیرید که این عزیز فردا برای اینکه از یک طریقی نان بچه اش را دربیاورد چاره ای نمی ماند که بیاید از خانه خودت دزدی کند البته این دلیل بر ای این کار نمی شود ولی من حالت بدش را گفتم در این شرایط حامی مردم باشید کاری کنید که مردم در آرامش دنبال روزیشان باشند نه اینکه استرس ماموران شما از یک طرف استرس فروش اجناسش و بدست آوردن پولش از یک طرف استرس زندگی و زن و بچه از طرف دیگر قسط و هزاران بلای دیگر.کمک حال مردم باشید هر تصمیمی می گیرید نتیجه اش آسایش مردم باشد نتیجه اش به نفع مردم باشد به خدا اگر در کار خلق خدا گره ایجاد کنید مطمئن باشید حساب شما با خود خداست و در همین دنیا و زمانه چوبش را خواهید خورد خدایا فرج را نزدیک گردان.

*امروز استان خراسان جنوبی بیش از هرزمان دیگر نیاز به دیده شدن و معرفی شدن دارد! امیدوارم در دوره مدیریتی آقای قناعت بیش از هر زمان دیگر به این مهم کمک شود.

*در خصوص مطلب افزایش حقوق یا کنترل تورم ، وقتی دولت توان کنترل قیمت ندارد حقوق باید افزایش یابد صحبت عدم افزایش حقوق بخاطر نداشتن پول است یک کلاه برداری دیگر . ۱۸ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ برای کالای اساسی اختصاص دادید ولی هیچ کالای اساسی با این ارز به دست مردم نرسید و همه در بازارآزاد فرخته شد جلوی این ها را بگیرید.

*در ارتباط با خبر هدایت دست فروشان به بازارهای روز، اگه خیلی زورشان می رسد به مغازه هایی که نصف پیاده روها را گرفتند تذکر دهید وپیگیری کنید نه چند دستفروش جزء بدبخت که از فشار فقر وگرانی مجبور به اینکار شده اند.

*سلام خدمت شهردار محترم. لطفا فکری به حال آسفالت تقاطع نارنج تا میدان راه نمایند اینقدر آسفالت پر از چاه و گودال شده که با یک بارندگی، بلوار تبدیل به گودالی از آب می شود اصلا آسفالت و جاده اصولی نمی باشد .

*برای مسکن ملی به بهانه اختلاف بین شهرداری و اداره راه دو سال است مردم را معطل خودشان کردند آخرهم زحمت کشیدند کالری سوزاندند که فرمودند خود مردم پیگیر نبودند….استان ما اگر گیرو گوری هم نباشد در روال کار مسئولین ایجاد می کنند….تا خودشیرینی شان برا ی بالادستی ها دچار لطمه نشود..

*تحریک هایی که یک نماینده مجلس در پیج اینستاگرامی خودش برای انتقال تجهیزات پزشکی به حوزه انتخابیه اش انجام می داد نشان داد که متاسفانه شورای نگهبان که به هر دلیل کوچکی در سوابق کاندیداها ، افراد را از گردونه انتخابات منع می کند در خصوص برخی افراد چشم پوشی کرده و دقت نمی کند که آیا این افراد با توجه به جایگاهی که در آن ظاهر خواهند شد حریم و حرمت های مردم را مد نظر می گیرند یا خیر ؟ هزینه سازی برای نظام و انقلاب و مردمی که در آرامش زندگی می کنند تا کی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت