پیام شما

*سلام خدمت جناب استاندار، این پیام را به شما بزرگوار می دهم ان شاا… که پیگیری شود چون ماکه هرچه پیام و درخواست برای نظافت سایت اداری قسمت مسکن به شهرداری محترم وتعاونی مسکن دادیم هیچ فایده ای نداشت، امیدوارم که از ناحیه استانداری محترم یک پیگیری جدی شود چون واقعا فضای داخلی سایت بیشتر شبیه یک فضایی برای جمع شدن زباله ها شده است.

  • مسئولین محترم لطفا فکری برای باروری ابرها در خراسان جنوبی بکنید کشاورزها چشمشان به آسمان است و دریغ از یک قطره باران ، احتمالا سال آینده هم با مشکل کم آبی رو به رو خواهیم بود.

*سلام آوای عزیز چاپ دفن غریبانه مادر برایم خیلی جالب بود و اشکم رادرآورد، گفتم ای کاش از اینگونه موارد درس بگیریم و باورکنیم که یک روزی ماهم خواهیم مرد . چگونه وکجا خدا می داند پس بیاییم به خاطر رضای خدا به هم رحم کنیم. اینقدر به خاطر مال دنیا به هم ظلم نکنیم با هم با صداقت باشیم و باور کنیم که در همه حال خدا ناظر ماست و باید پاسخ بدهیم ازخدا بخواهیم ما را بخودمان وانگذارد.

*جناب آقای استاندار شما فرمودید اول اعتماد سازی کنید بعد شرکت مردم . بسیار بجاست ولی مردم وقتی اعتماد می کنند ونتیجه نمی گیرند دلسرد می شوند مثل توسعه و عمران که چند سال پیش پول های مردم را جمع کرد وغیب شد.

*یکی از علل تصادفات در چهارراه های شلوغ بیرجند خاموش بودن ثانیه شمارها است. بسیاری از چهارراه ها نیاز به سه زمانه شدن دارند تا از برخورد وسایل نقلیه روبه رو جلوگیری شود. لطفأ شهرداری و راهنمایی و رانندگی رسیدگی فرمایند.

  • تشکر و قدر دانی می گردد از شهرداری و شهردار منطقه ۲ به خاطر پاسخگویی درست و با حوصله به ارباب رجوع.
  • سلام در خصوص دعوت از پول های توبالشتی برای توسعه اقتصاد استان کمی دیر شده است. آقای روحانی قبل از شما برای این گونه پولها نقشه کشید و همه آن را در بورس به فنا داد …
  • سلام یکبار در یزد برای مقایسه وضعیت تولید و انتخاب بین بیرجند و این شهر به اداره مربوطه در یزد مراجعه کردم و عنوان کردم ۵۰۰ میلیون پول دارم و می خواهم سرمایه گذاری کنم باور کنید تا ۶ ماه هر هفته یک آقایی زنگ می زد که کارتان انجام شد ؟ تصمیم گرفتید ؟ برنامه تان چیست ؟ کلی طرح اقتصادی جلوی من گذاشته که باید یکی را انتخاب کنم. فکر کنم فقط مرا به خانه خودش دعوت نکرد که مرا نمک گیر کند والا اینقدر که دنبال من بود من خجالت کشیدم. اما به نظر شما اگر یک سرمایه گذار در بیرجند بخواهد به ادارات ما مراجعه کند چه اتفاقی برایش می افتد؟ اگر خودش هم طرحی داشته باشد صد باره او را برمی گردانند. مخصوصا همین مرحله اول گرفتن زمین و مجوز …
  • لطفا شرکت برق در خصوص مجتمع های مسکونی که در شبها نورپردازی های زیادی را روشن می کنند با توجه به این وضعیت مصرف برق هشدار لازم را بدهند چرا که این مساله واقعا بغرنج است که عده ای حداقل روشنایی را نداشته باشند و عده ای الکی مصرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت