پیام شما

*خدا خیرتان بدهد خبر حرف های رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی را خوندم و لذت بردم . ایشان به درستی گفتند که دانشگاه علوم پزشکی رشد کمی داشته یعنی بیمارستان های خوشکل و خوب درست کرده و امکانات خوب آورده اما از نظر کیفی هر روز ضعیف تر شده و نتیجه این را هم می توانید در نحوه مراجعه مردم به پزشکان ببینید که جز افرادی که شرایط مالی مناسب را ندارند و یا وقت یاری نمی کند هر کسی دستش به دهانش می رسد برای درمان به مراکز پزشکی مشهد و تهران و … مراجعه می کند و معتقدند که پزشکان خوب در بیرجند نمی مانند و چقدر بین همین مردم از اشتباهات پزشکی در بیرجند صحبت می شود که اصلا کسی توجه هم نمی کند امیدوارم اولین کار آقای رئیس جدید دانشگاه پیگیری همین موضوع و ایجاد شرایطی برای ماندگاری پزشکان باشد.

*یکی از بزرگترین دلایل گرانی مسکن در بیرجند این است که تمام روستا یی ها و شهرستانی های استان علاقه به خرید مسکن در مرکز استان دارند. شما اگر جمعیت بیرجند را با شهرهایی مثل کرمانشاه حتی مقایسه کنید جمعیت شهر شاید یک چهارم باشد اما شهر تا حدودی از نظر اندازه و ساختار کوچیک تر نیست . دوم بنیاد های حامی مظلو مین هستند که برای آخرت مردم زمین ها را نگه داشته اند تا بعد از مرگ از داشتن یک ملک شخصی لذت ببرند مثل بنیاد مستضعفان و اوقاف ک هر گوشه که بنگری تابلویی به زمین کوبیده اند و زمین ها را نگهداری می کنند.

*مطلب خوبی در آوا نوشته بود آن هم در خصوص نداشتن بزرگتر در استان برای حل گره ها و مشکلات که این نه تنها در مباحث عمرانی و اداری مشاهده می شود بلکه در مباحث فرهنگی و سیاسی نیز کاملا مشهود است . هر وقت چالشی در استان ایجاد می شود به جای اینکه کسی بیاید و با نظر به مصلحت مردم و استان میدان داری کند و طرفین را به مسیر حق و آرامش هدایت کند افرادی هستند که به آتش درگیری ها می دمند و از آن نان می خورند . ما بزرگان و خواص زیادی داریم که فقط نام بزرگی را یدک می کشند و از نگاه دینی هیچگاه نیامده اند سیره و منش اهل بیت و نگاه زیبای دین را ترویج دهند و هر کسی به قول ما روغن وررکماچ خود زده و ساز خود را می زند.

*باسلام مطب دکتر … هیچ گونه دستگاهی برای پرداخت وجه ندارد بیمار را با هزار درد وگرفتاری مجبور می کنند وجه نقد بیاورند آیا این را صحیح است؟ خواهشمندم مسئولین پیگیری کنند.

*سلام آوا من یک شهروند هستم که یک روز براى کار ادارى به اداره … مراجعه کردم و با برخورد بد نگهبان مواجه شدم دراین روزها که همه ناراحتیم این برخورد بامردم درست نیست این جور برخورد کردن با ار باب رجوع درست نیست لطفا رسیدگی کنید.

*سلام و درود بر روزنامه آوا و عوامل محترم خیابان سجاد حد فاصل چهارراه شاهد تا فلکه تمنای باران وقتی با ماشین عبور می کنم به نظرم بیشتر شبیه به پیست مسابقات آفرود است. دیروز دو تا کمک فنر ماشینم شکست .لطفا به گوش شهرداری برسانید.

*چرا خیابان دولت را به صیاد وصل نمی کنند تا هم از بار ترافیکی خیابان کارگران و رجایی و نیرو هوایی کم شود و هم میدان آزادی.

*حالا که شهردار بیرجند تخصص پزشکی هم دارد از ایشان دعوت می کنم همراه شهروندان در اتوبوس های شرکت واحد سوار شوند و ببینند آیا سیستم حمل و نقل بیرجند مرکز شیوع کرونا نخواهد بود و مسافران را به کام خطر نخواهد کشاند که اگر اینطور دیدند برای افزایش ناوگان دستورات لازم را بدهند.

*سلام آقای شهردار بیرجند و تعدادی از معاونین ایشان را به صورت اتفاقی دیدم که دارند از بنده دره بازدید می کنند ضمن تشکر از این اقدام ایشان خواهش می کنم
این پروژه گردشگری که به دستان توانمند اسوه خدمت و جهاد آقای معتمدیان شروع و به جاهای خوبی رسید را به پایان برسانند تا حداقل شهر بیرجند یک منطقه فاخر گردشگری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای ملی زعفران باید در محوریت کار

بیشتر

جم – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جامع تالاب کجی نمکزار

بیشتر

دادرس مقدم – اول تا هفتم ذی القعده هر سال را به عنوان هفته حج می

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت